ماه میراث اسپانیایی آمریکایی را با Zumba® جشن بگیرید


از دویدن انفرادی روی تردمیل خسته شده اید؟ اگر می خواهید کالری بسوزانید و در حین انجام آن اوقات خوشی داشته باشید، نمی توانید از سرگرمی پر انرژی زومبا غلبه کنید.® کلاس موسیقی جذاب و رقص جذاب زومبا را می سازد® به جای یک تمرین شدید مانند یک مهمانی رقص خصوصی احساس کنید. به علاوه، در حالی که عرق می کنید، می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید!

همانطور که ما دوستان اسپانیایی و لاتین تبار خود را در طول ماه میراث اسپانیایی تجلیل می کنیم، فکر می کنیم زمان مناسبی برای بررسی ریشه ها و مزایای سلامتی زومبا است.®. برای بیش از 30 سال، این تمرین قلبی با الهام از لاتین افراد را تشویق می‌کند تا از جای خود بلند شوند و با هم حرکت کنند.

چگونه زومبا® شروع آن؟

زن در حال انجام زومبا

اولین زومبا غیر رسمی® کلاس تصادف بود. همه چیز در سال 1986 شروع شد، زمانی که بتو پرز، یک معلم رقص مستقر در کلمبیا، سی دی موسیقی پاپ خود را به اشتباه در کلاس ایروبیک قرار داد. بتو به جای لغو کلاس (یا وحشت زده شدن)، تصمیم گرفت بداهه بگوید.

او یک سی دی لاتین از ماشینش بیرون آمد و طوری رفتار کرد که انگار هیچ چیز خراب نیست. اگرچه او هیچ طراحی رقصی آماده نکرده بود، بتو اجازه داد که تمپوی موسیقی او را راهنمایی کند. در کمال تعجب او، کلاس در نهایت سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر از کلاس‌های سنتی او شد-روتین‌های موسیقی و رقص پر جنب و جوش دانش‌آموزان او را نیرو می‌داد.

در ادامه، بتو تصمیم گرفت موسیقی لاتین را بپذیرد و حرکات رقص سنتی لاتین را به کار گیرد. بتو پس از مهاجرت به ایالات متحده در سال 1999، زومبا را ساخت® نام خانوادگی – از آن زمان، زومبا® کلاس های رقص محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

لطفا موسیقی را متوقف نکنید

برای اولین بار زومبا مناسب است® کلاس با موسیقی شروع شد، این همان چیزی است که امروز این کلاس ها را قوی نگه می دارد. مهم نیست سن یا پیشینه شما، موسیقی استفاده شده در زومبا® کلاس ها همه را به حرکت وا می دارد.

این به این دلیل است که موسیقی و رقص فرهنگ های مختلف را جشن می گیرند. زومبا® همیشه پیوندهای قوی خود را با موسیقی لاتین حفظ می کند (بنابراین شما سالسا و رگیتون زیادی خواهید شنید)، اما همچنین خواهید دید که یک زومبا معمولی است.® لیست پخش مملو از هر سبک موسیقی، از هیپ هاپ تا موسیقی پاپ است. در فیتنس کانکشن، این نوع گنجاندن و تنوع چیزی است که برای ما ارزش قائل است.

برخی از فواید زومبا برای سلامتی چیست؟®?

فقط یک زومبا لازم است® در کلاس ببینید که چرا این یک تمرین فوق‌العاده است—شما قلبتان را به حرکت در می‌آورید، بدنتان را به حرکت در می‌آورید و جنبه اجتماعی می‌تواند فوراً بهزیستی ذهنی شما را تقویت کند. تمام سطوح تناسب اندام می توانند از زومبا لذت ببرند و از آن بهره ببرند® کلاس

فواید زومبا برای سلامتی®

  1. زومبا® یک تمرین کامل بدن است. در طول یک جلسه یک ساعته، تقریباً هر قسمت از بدن خود را هدف قرار خواهید داد!
  2. شما از مزایای قلبی عروقی عمده بهره مند می شوید. فواصل مختلف ضربان قلب شما را بالا می برد و متابولیسم شما را افزایش می دهد.
  3. این یک تمرین بسیار اجتماعی است. احتمالاً در طول زومبا یک یا دو دوست پیدا خواهید کرد® کلاس
  4. استقامت و هماهنگی ایجاد خواهید کرد. با گذشت زمان و تکرار، تعادل شما بهبود می یابد و حرکت پاهای شما طبیعی تر می شود.

چه زمانی می توانم رقصیدن را شروع کنم؟

دو زن در حال انجام زومبا

زومبا® ممکن است در ابتدا یک تمرین ترسناک به نظر برسد، به خصوص اگر تجربه رقص نداشته باشید. خوب، ما یک نکته ورزشی برای مبتدیان داریم: وقتی صحبت از زومبا می شود®، فقط خوش باش. به طور جدی! نکته جالب در مورد زومبا® این است که چگونه آن را برای تمام سطوح تناسب اندام در دسترس است.

زومبا اولیه® نکات ورزشی برای مبتدیان

  1. فقط حرکت کن متوقف نشوید، حتی اگر یک ضربه را از دست بدهید!
  2. این نیاز به تمرین دارد. هر چه بیشتر برقصید، بهتر حرکت خواهید کرد.
  3. چیزی گشاد و راحت بپوشید. شما کمی حرکت خواهید کرد! ما را بررسی کنید فروشگاه حرفه ای اگر به وسایل تمرینی نیاز دارید
  4. قبل، حین و بعد از کلاس آب بنوشید. هیدراتاسیون به شما کمک می‌کند تا این وضعیت را حفظ کنید.

جدای از رقص، سرگرمی جزء اصلی زومبا است®. برخلاف سایر تمرین‌ها، لازم نیست خیلی نگران انجام هر حرکت یا دنبال کردن دقیقاً با مربی خود باشید – که این باعث می‌شود این تمرین برای مبتدیان ایده‌آل باشد. اگر در حال حرکت هستید و عرق می کنید، عملکردتان عالی است (و کالری می سوزانید)!

جشن گرفتن جامعه متنوع ما در فیتنس کانکشن

در فیتنس کانکشن، ما عاشق قدرت تناسب اندام گروهی هستیم. زومبا® طیف گسترده ای از موسیقی، فرهنگ ها را در بر می گیرد و افراد با پیشینه های مختلف را تشویق می کند تا با هم حرکت کنند. و همانطور که ماه میراث اسپانیایی را جشن می گیریم، این زمان عالی برای ارتباط با چیز جدید است. اگر برای یافتن لیست پخش مورد علاقه جدید خود (و دوستان جدید) آماده هستید، ما را بررسی کنید برنامه کلاس ها برای دیدن زمان زومبای بعدی® کلاس در حال آمدن است

منابع:

https://www.livestrong.com/article/339452-origins-of-Zumba®/

https://www.hispanicheritagemonth.gov/about/#:~:text=Each%20year%2C%20Americans%20observe%20National,and%20Central%20and%20South%20America

https://www.healthline.com/health/fitness-exercise/benefits-of-Zumba®#Its-social

https://www.bbc.com/news/business-49111612



sitemap