دنیس اسمیت جونیور از نتس در ازای مصدومیت پیشرفت می کند


این نسخه سالم دنیس اسمیت جونیور بود. نت‌ها در چند هفته گذشته منتظر آن بودند.

نتز پنجمین بازی متوالی خود را از دست داد، اما اسمیت در اولین حضورش از اوایل دسامبر به دلیل کمردرد، با هفت امتیاز و پنج پاس گل در طول 19 دقیقه، بروکلین را از روی نیمکت تقویت کرد.

اسمیت 26 ساله، که در تابستان به عنوان بازیکن آزاد قرارداد امضا کرد، یکی از عوامل کلیدی در تلاش قوی واحد دوم بروکلین برای عقب بردن نت ها از 11 امتیاز اولیه بود.

مربی ژاک وان پس از باخت سخت 122-117 نتس به ناگتس گفت: “من فقط می خواهم زانو بزنم و امشب دعا کنم که همین گروه برای بازی در دسترس باشد.” این گروه برای بازی در دسترس نبوده است [together]. بنابراین این چیزی است که من از آنها خواستم، هر کاری که باید انجام دهید تا آماده بازی شوید، انجام دهید [Saturday against the Pistons]”


دنیس اسمیت جونیور که 7 امتیاز و 5 پاس گل به دست آورد، در جریان پیروزی 122 بر 117 نتس بر ناگتس برای یک دانک بالا می رود.
دنیس اسمیت جونیور که 7 امتیاز و 5 پاس گل به دست آورد، در جریان پیروزی 122 بر 117 نتس بر ناگتس برای یک دانک بالا می رود. کوری سیپکین برای نیویورک پست

اسمیت نیمی از 28 بازی اول نتس را در دو دوره مصدومیت جداگانه از دست داده است.

دو روز اول، سخت بود. چون درد داشتم نمیتونستم حرکت کنم. درد داشتم اسمیت قبل از بازی گفت: درد زیادی داشتم. من وارد شدم، داشتم درمانم را انجام می‌دادم، آنها مرا در سفر جاده‌ای رها کردند، که از طرف آنها ایده خوبی بود. فقط از نظر مسافرت، نشستن در هواپیما و این جور چیزها.

اما من هر روز وارد شدم، کارم را انجام دادم و احساس بهتری دارم. اکنون آماده رفتن هستم.»

منتخب سابق ماوریکس در بخت آزمایی در هفت فصل NBA در ششمین تیم خود حضور دارد – از جمله حضور در نیکس – اما هم تیمی های وان و اسمیت متوجه شده اند که نتز قدرت دفاعی و توانایی او را برای افزایش سرعت از دست داده است.

“زمان بزرگ. من فکر می کنم انرژی و تلاش او مسری است. “آنچه او در خط دفاعی به ارمغان می آورد برای هر کسی در این فهرست منحصر به فرد است. او یک بازیکن تاثیرگذار است.”


نیک کلاکستون رکورد 16 ریباند و 6 پاس منجر به گل را به ثبت رساند که 10 امتیاز و سه شوت بلاک شده بود.


بن سیمونز (بازگشت) و لونی واکر چهارم (همسترینگ) برای بروکلین بیرون ماندند.



منبع

sitemap