کلاریس شیلینگر، کاندیدای سابق فرماندار پنسیلوانیا، با مشت به صورت نوجوان کوبید: گزارش



یک نامزد سابق حزب جمهوری‌خواه برای فرمانداری پنسیلوانیا و یک فعال راست‌گرای «حقوق والدین» ظاهراً در جشن تولدی که دخترش برای دخترش می‌پرداخت، صورت یک نوجوان را به زیر انداخت و به خردسالان مشروب خورد.

بر اساس یک گزارش، کلاریس شیلینگر، 36 ساله، ظاهراً در جریان مهمانی 29 سپتامبر که از نیمه شب گذشته برگزار شد، سه بار به صورت یک پسر 16 ساله مشت زد و حدود یک ماه بعد به حمله ساده، آزار و اذیت و ارائه مشروبات الکلی به خردسالان متهم شد. سوگندنامه پلیس که روز پنجشنبه توسط پیک کانتی باکس تایمز منتشر شد.

مادر شیلینگر، دانت برت، و دوست پسرش شان ویلسون نیز با اتهامات آزار و اذیت ساده روبرو شدند.

در سوگندنامه آمده است که “مادر مست” او ظاهراً به چشم یک نوجوان ضربه زده و زیبارو سابق متهم است که به صورت همان نوجوان مشت زده و به یکی دیگر از شرکت کنندگان جوان دیگر حمله کرده است.

این اتهامات بعداً پس گرفته شد و برت و ویلسون در عوض در ماه دسامبر اعتراف کردند که به بی نظمی رفتار کرده اند.

پلیس ادعا کرد که شیلینگر پس از آن آغاز شد که شیلینگر برای جشن تولد 17 سالگی دخترش، بین 15 تا 20 خردسال “ودکای جدید آمستردام و رام مالیبو بی بریز” را در زیرزمین خانه خود در دویلزتاون فراهم کرد.

در سوگندنامه منتشر شده توسط Daily Beast آمده است: «شیلینگر نه تنها مشروبات الکلی تهیه می‌کرد، بلکه همراه با خردسالانی که حتی در بازی‌های نوشیدن شرکت می‌کردند، شات می‌ریخت و می‌نوشید.

کلاریس شیلینگر، نامزد سابق فرماندار پنسیلوانیا، پس از برگزاری یک مهمانی با نوجوانان در سپتامبر، به آزار و اذیت ساده و ارائه مشروبات الکلی به خردسالان متهم شد. کلاریس شیلینگر برای PA / فیس بوک

بر اساس این سند، این نامزد سابق سیاسی، دوستان دختر نوجوانش را تشویق کرد تا با او عکس بگیرند و با دبیرستانی ها آبجو پنگ بازی کرد.

به گفته پلیس، اما جشن زمانی که “یک مزاحمت بین بزرگسالان مستی به وجود آمد” که باعث شد نوجوانان بخواهند خانه را ترک کنند، داغ شد.

این رویداد از آن نقطه به بعد از کنترل خارج شد.

ظاهراً ویلسون به صورت یک نوجوان 15 ساله ضربه زد و سپس برت مشت بعدی را پرتاب کرد و نوجوان دیگری را در اطراف آشپزخانه تعقیب کرد. او همچنین متهم به تعرض به یک دختر 17 ساله است.

کلاریس شیلینگر، فعال محافظه‌کار «حقوق والدین» با رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ در آوریل 2022. کلاریس شیلینگر برای PA / فیس بوک
مادر پنسیلوانیا، که در تصویر در کنار دونالد ترامپ به تصویر کشیده شده است، سال گذشته برای ستوان فرماندار نامزد شد اما نتوانست از انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه عبور کند. کلاریس شیلینگر برای PA / فیس بوک

شیلینگر به دوستان دخترش دستور داد در خانه بمانند. به گفته پلیس، وقتی آنها نزدیک درب ورودی جمع شدند تا آنجا را ترک کنند، ظاهراً او به طرف گروه هجوم آورد و سه مشت به سمت چپ صورت نوجوان کوبید.

بر اساس این پرونده، چندین فیلم تلفن همراه از بخش‌هایی از حملات توسط بازرسان به دست آمده است.

وکیل شیلینگر، متیو بریتنبرگ، گفت که موکلش در بیانیه ای به پیک تایمز مشتاقانه منتظر مبارزه با اتهامات است.

“ام‌اس. شیلینگر زندگی خود را وقف خدمات عمومی کرده است. علاوه بر این، او همیشه یک شهروند مطیع قانون بوده است. خانم شیلینگر مشتاقانه منتظر فرصتی برای دفاع در برابر این اتهامات است.»

یکی از اهداف شیلینگر مبارزه با «اتحادیه های معلمان لیبرال و گروه های ذینفع ویژه ای بود که مسئول تلقین فرزندان ما هستند». کلاریس شیلینگر برای PA / فیس بوک

حمله مستی اولین باری نبود که پلیس به آدرس شیلینگر فراخوانده می شد. فقط پنج روز قبل از آن، پلیس برای گزارشی در مورد نوشیدن احتمالی افراد زیر سن قانونی در درب خانه او حاضر شد و قوطی های آبجو را در اطراف ملک پراکنده یافت و 20 خردسال را دید که در حال فرار از داخل خانه بودند.

در سوگندنامه آمده است: «در آن تاریخ، شیلینگر مست بود و با پلیس همکاری نداشت.

مادر پنسیلوانیا سال گذشته برای ستوان فرماندار نامزد شد، اما نتوانست از انتخابات مقدماتی GOP عبور کند.

او رهبری یک کمیته اقدام سیاسی ایالتی را در سال 2021 آغاز کرد که به انتخاب اعضای هیئت مدیره مدرسه که مخالف تلاش‌های کاهشی در ساختمان‌های مدارس در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 بودند، پس از اینکه رئیس PAC کوچک‌تر دیگری بود که برای بازگرداندن دانش‌آموزان به یادگیری حضوری مبارزه می‌کرد، شروع کرد. .

این نامزد سابق سیاسی دوستان دختر نوجوانش را تشویق کرد تا با او عکس بگیرند و با دبیرستانی ها آبجو پنگ بازی کرد. کلاریس شیلینگر برای PA / فیس بوک

او سپس مدیر اجرایی یک PAC فدرال به نام بازگشت به مدرسه ایالات متحده آمریکا شد. هدف آن مبارزه با «اتحادیه های معلمان لیبرال و گروه های ذینفع ویژه ای بود که مسئول تلقین فرزندان ما هستند».

طبق گزارش باک کانتی، شیلینگر در سال 2022 گفت: «بازگشت به مدرسه ایالات متحده آمریکا واقعاً بر روی ایجاد نامزدهایی متمرکز خواهد شد که فرزندان ما و تحصیلات آنها را در اولویت قرار دهند. “در حال حاضر، ما این کار را انجام نمی دهیم. ما بیشتر روی این ایده‌های بیداری و جنسیت متمرکز هستیم.»

پاول مارتینو، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر پنسیلوانیا، بودجه‌ای را برای PAC ایالتی فراهم کرد و با شیلینگر در پروژه ملی کار کرد، اما این هفته به روزنامه گفت که بازگشت به مدرسه ایالات متحده آمریکا «هرگز از کار خارج نشد» زیرا پروژه‌های دیگر مهم‌تر بودند.



منبع

sitemap