درک روزا، نوجوان فلوریدا پس از اعتراف وحشتناکی که در دادگاه پخش شد، به عنوان بزرگسال بازداشت شد



یک نوجوان فلوریدا که گفته می شود مادرش را در خواب کشته بود، پس از پخش اعترافات دلخراش او در جلسه پیش از دادگاه، در یک مرکز بزرگسالان بازداشت شد.

درک روزا، 13 ساله، در قتل مادرش ایرینا گارسیا، 39 ساله، که در اواسط اکتبر با بیش از 40 ضربه چاقو پیدا شده بود، بی گناه خود اعتراف کرد.

اما در طول جلسه پیش از محاکمه روز جمعه، به نظر می رسید که رزا در ضبطی که برای دادگاه پخش شده بود، اعترافات دلخراشی را برای کارآگاهان انجام داد.

ضبط فاش کرد: “از خواب بیدار شدم، یکی از چاقوهای آشپزخانه را برداشتم و به اتاق او رفتم.” میامی هرالد گزارش داد، پس از لحظه‌ای تردید، او به کارآگاه پاسخ داد و به او گفت که ادامه دادن اشکالی ندارد و گفت: “من او را کشتم.”

این نوجوان متهم است که مادرش را در حالی که در کنار نوزاد تازه متولد شده اش می خوابید با چاقوی دسته بنفش 46 ضربه چاقو زده است و سپس عکس های خونین را برای یکی از دوستان مادرش و دستانش ارسال کرده است.

درک روزا، 13 ساله، در قتل مادرش ایرینا گارسیا، 39 ساله، که با بیش از 40 ضربه چاقو در اواسط اکتبر پیدا شد، بی‌گناه اعتراف کرد.
پس از پخش ضبط، ریچارد هرش، قاضی میامی-دید، دستور داد تا رزا تا زمان محاکمه اش در یک مرکز بزرگسالان بازداشت شود. WPLG Local 10
این نوجوان متهم است که مادرش را در حالی که در کنار نوزاد تازه متولد شده اش می خوابید با چاقوی دسته بنفش 46 ضربه چاقو زده است و سپس عکس های خونین را برای یکی از دوستان مادرش و دستانش ارسال کرده است.

پس از پخش ضبط، ریچارد هرش، قاضی میامی-دید، دستور داد تا رزا تا زمان محاکمه اش در یک مرکز بزرگسالان بازداشت شود.

وکلای این دانش آموز استدلال کرده بودند که نوجوان باید به مرکز کودکان منتقل شود، زیرا او را بین ساعت 1 تا 2 بامداد صبحانه می دادند، برنامه کلاسی خاصی نداشت و عینک او را بدون درخواست اول به او ندادند.

او ابتدا به مدت دو هفته پس از دستگیری اولیه در یک مرکز برای نوجوانان نگهداری شد، اما پس از متهم شدن به عنوان یک بزرگسال به قتل درجه یک منتقل شد.

جوزف الوسگی، کارآگاه پلیس هیالیا، گفت که رزا از رایانه برای جمع‌آوری اطلاعات برای کشتن مادرش استفاده کرده بود، قبل از اینکه او را با چاقوی بنفش چاقو بزند. Miami-Dade DA’s Office/MEGA
پس از حمله، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی و دبیرستان iMater در برابر 911 اعزام کننده به قتل اعتراف کرد و وقتی پلیس برای یافتن مادر و خواهر 14 روزه‌اش به محل رسید، دعوا نکرد. GoFundMe

جوزف الوسگی، کارآگاه پلیس هیالیه گفت که رزا از رایانه برای جمع آوری اطلاعات برای قتل مادرش استفاده کرده است.

پس از حمله، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی و دبیرستان iMater در مقابل 911 اعزام کننده به قتل اعتراف کرد و وقتی پلیس به محل حادثه رسید تا جسد مادرش را در کنار دختر 14 روزه‌اش پیدا کند، دعوا نکرد.

او با حبس ابد روبروست.



منبع

sitemap