کامرون جانسون از نتس به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مقابل پیستونز بازی نمی کند


این باید به طرز ناامیدکننده ای برای کم جانسون آشنا باشد.

برای دومین بار در چهار هفته گذشته، یک مصدومیت باعث شد تا جانسون که روز پنجشنبه مقابل پیستونز بازی نمی‌کند، بازی‌های خوبی را مختل کند.

سومین گلزن برتر نتس (13.8 امتیاز در هر بازی) در جریان پیروزی کامبک روز سه شنبه مقابل 76ers دچار رگ به رگ شدن مچ پای راست شد و در گزارش مصدومیت روز چهارشنبه پس از انجام تست‌های بیشتر، خط خورد.


کم جانسون از کلی اوبره دفاع می کند قبل از اینکه در پیروزی نتز مقابل 76رز دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شود.
کم جانسون از کلی اوبره دفاع می کند قبل از اینکه در پیروزی نتز مقابل 76رز دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شود. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

جانسون هفته گذشته در بازی های پشت سر هم هاکس را با 29 و 23 امتیاز – دو مورد از چهار گل برتر خود در فصل – به آتش کشید و در ادامه با 18 امتیاز مقابل گریزلیز.

او در آن سه بازی مثبت 39 بود.

جانسون که به دنبال گرم نگه داشتن بود، در عوض در نیمه اول در هنگام فرود پس از پرتاب یک پرتاب 3 امتیازی، زمانی که توسط کایل لوری از 76ers شلوغ شد، مصدوم شد.

خطایی اعلام نشد.

او حدود یک دقیقه بعد از زمین خارج شد و در پایان شب همچنان در حال خروج از مرکز بارکلیز بود.


لوری در جریان پیروزی 112-107 نتس بر 76ers.  جانسون مچ پای راست خود را رگ به رگ شد و بلافاصله پس از پایان بازی مجبور به ترک بازی شد.
کم جانسون پس از اینکه توسط کایل لوری در جریان پیروزی نتز بر 76رز روی زمین افتاد، دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شد. او پنجشنبه مقابل پیستونز بازی نخواهد کرد. جیسون سینز برای نیویورک پست

همین ماه گذشته، جانسون چهار بازی را از دست داد و با فشار کشنده سمت چپ به طور میانگین 15.3 امتیاز در 51.2 درصد شوت از زمین در طول چهار بازی کشید.

پنج بازی متوالی با دقایق کاهشی و 8.2 امتیاز در هر بازی طول کشید تا جانسون با هزینه هاکس به بازی برگشت.

جانسون همچنین هفت بازی را به دلیل کشیدگی ساق پا در ابتدای فصل از دست داد.


سی دی رون شارپ (کوفتگی مچ دست راست) پس از از دست دادن بازی گذشته به وضعیت مشکوک ارتقا یافت.

جی بن سیمونز (درگیری عصب پایین کمر چپ)، جی کم توماس (پیچ خوردگی مچ پای راست/میانه پا) و اف داریق وایتهد (واکنش استرس ساق پای چپ) کنار گذاشته می‌شوند.


PF Dorian Finney-Smith در دو بازی اخیر 7 شوت از 13 شوت از پشت قوس انجام داده است.

این همان مقدار 3 است که او در 28 تلاش در 9 بازی قبلی انجام داد.

بنابراین، آیا لمس او برمی گردد؟ او در این فصل 37.6 درصد از 3 شوت می زند که در دوران حرفه ای اش 35.9 درصد بیشتر است.

او گفت: «این فقط چیزی است که باز خواهد گشت. من احساس می‌کنم که میانگین همان چیزی است که قرار است باشد. فقط سعی کنید روی آن تمرکز نکنید. فقط با اعتماد به نفس به توپ شوت کن و بگذار نتایج نتیجه باشد.”



منبع

sitemap