کارن باس، شهردار لس آنجلس، از ثروتمندان برای کمک به خرید مسکن برای بی خانمان ها درخواست می کند



کارن باس، شهردار لس آنجلس، در سخنرانی روز دوشنبه خود در ایالت شهر، از “خوشبخت ترین” برای کمک به تامین مالی مسکن برای بی خانمان ها به عنوان بخشی از یک استراتژی جدید برای مقابله با بحران درخواست کرد.

رهبر دموکرات هنگام شروع سخنان خود در مورد مبارزه شهر برای اسکان بیش از 40000 بی خانمان، گفت: “ما مردم را پنهان نخواهیم کرد، اما کاری که خواهیم کرد این است که مردم را خانه نشین کنیم.” بحران در خیابان های ما چیزی کمتر از یک فاجعه نیست.»

به گزارش آسوشیتدپرس، باس از موفقیت برنامه امضا شده خود در داخل ایمن، که بیش از 21000 بی خانمان را به پناهگاه های موقت منتقل کرد، تبلیغ کرد.

او اصرار داشت که این “استراتژی” و “سیستم” انتقال بی خانمان ها به مسکن موقت در نهایت به بحران بی خانمانی در لس آنجلس پایان می دهد.

باس با اذعان به پرهزینه بودن این تلاش، از ثروتمندان درخواست کرد تا به خرید مسکن برای بی خانمان ها «سرعت بخشند».

او ادامه داد: “در حال حاضر، ما در حال تلاش برای جابجایی از اجاره شبانه هستیم.” ما از خوش شانس ترین آنجلنوها می خواهیم که با کمک های شخصی، بخش خصوصی و سرمایه های بشردوستانه در این تلاش شرکت کنند – تا به ما کمک کنند تا املاک بیشتری بدست آوریم، هزینه سرمایه را کاهش دهیم و مسکن را تسریع کنیم.

“این ماموریت کمپین سرمایه جدید ما، LA4LA است.”

کارن باس، شهردار لس آنجلس، در 15 آوریل 2024 سخنرانی خود را در ایالت شهر ارائه می کند. AP

باس گفت که بحران بی خانمان ها همه را در شهر تحت تاثیر قرار داده است، کسب و کارها و مشتریان را دور می کند، منابع شهری را برای مالیات دهندگان هزینه می کند و مشکلات ایمنی ایجاد می کند.

او گفت: “من این را نمی پذیرم و شهر ما نمی تواند آن را بپذیرد.”

دموکرات افزود که برنامه جدید به “انسانیت و سخاوت بخش خصوصی” بستگی دارد. LA4LA می تواند یک تغییر دریایی برای لس آنجلس باشد، یک مشارکت بی سابقه برای مقابله با این وضعیت اضطراری، نمونه ای از برهم زدن وضعیت موجود برای ایجاد یک سیستم جدید برای نجات جان انسان ها.

باس گفت که بحران بی خانمان ها همه را در شهر تحت تاثیر قرار داده است، کسب و کارها و مشتریان را دور می کند، منابع شهری را برای مالیات دهندگان هزینه می کند و مشکلات ایمنی ایجاد می کند. خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ
باس از موفقیت برنامه «Inside Safe» که بیش از 21000 بی خانمان را به سرپناه های موقت منتقل کرد، تبلیغ کرد. گتی ایماژ

میلیاردها دلار برای بی خانمان ها در منطقه هزینه شده است و مجموعه ای از برنامه های جدید در حال اجرا است.

اما شهردار می‌گوید این امکان وجود دارد که تعداد بی‌خانمان‌ها همچنان افزایش یابد، تا حدی به دلیل اخراج‌ها و پایان کمک‌های COVID-19 برای خانواده‌های کم‌درآمد.

بر اساس گزارش اداره خدمات بی خانمان های لس آنجلس (LAHSA)، مرکز متمرکز اصلی شهر برای خدمات بی خانمان ها، بیش از 75500 نفر در سال 2023 بی خانمان در نظر گرفته شده اند که 9 درصد افزایش در سطح شهرستان داشته است.

در این شهر حدود 46200 نفر بی خانمان در نظر گرفته شدند که نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

میلیاردها دلار برای بی خانمان ها در منطقه هزینه شده است و مجموعه ای از برنامه های جدید در حال اجرا است. لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

فاکس نیوز دیجیتال گزارش داد که ائتلافی از صاحبان مشاغل و ساکنان لس آنجلس شکایتی را علیه این شهر تنظیم کردند و استدلال کردند که این شهر به توافقنامه شهرک سازی 2020 خود که قول داده بود هزاران سرپناه بسازد و کمپ های بی خانمان ها را پاک کند، عمل نکرده است.

هفته گذشته، شورای شهر لس آنجلس با پرداخت 2.2 میلیون دلار به یک شرکت خارجی موافقت کرد تا پس از درخواست یک قاضی فدرال، برنامه های بی خانمانی خود را بررسی کند.



منبع

sitemap