کاترین هیگل رقص «بنی و جت‌ها» 27 لباس را بازسازی می‌کند



جین در حال برگرداندن شیار خود است!

کاترین هیگل یک صحنه کلیدی از فیلم سال 2008 خود “27 لباس” را در مراسم بعد از جشن امی 2024 در لس آنجلس در دوشنبه شب بازسازی کرد.

هیگل، 45 ساله، که در این مراسم به عنوان بخشی از گردهمایی “Grey’s Anatomy” شرکت کرد، با لباس قرمز بلند ریم آکر خود در مراسم بعد از مهمانی با تکان دادن باسن خود و رقصیدن انفرادی با آهنگ موفق التون جان در سال 1974، “Bennie and the Jets” در مرکز صحنه قرار گرفت. ”

در «27 لباس» که در آن او در کنار جیمز مارسدن همبازی شد، شخصیت هیگل، جین و کوین ماردن به خاطر عشقشان به «بنی و جت‌ها» پیوند می‌خورند. سپس بر روی یک میله بلند می‌شوند و همراه با آهنگ آواز می‌خوانند – جمعیت را در یک آواز درهم و برهنه هدایت می‌کنند (جین پابرهنه است) و صحنه نمادین را با بوسیدن یکدیگر به پایان می‌رسانند.

کاترین هیگل در یک مراسم بعد از جشن امی دوشنبه شب، لحظه ای با عنوان «27 لباس» دارد – مانند فیلم رامکام سال 2008 به سمت «بنی و جت ها» التون جان تاب می خورد. LIFESTYLOGY/TMX/MEGA
کاترین هیگل در نقش جین یکی از “27 لباس” خود را در فیلم سال 2008 با همبازی جیمز مارسدن به نمایش می گذارد. ©20thCentFox/با احترام Everett C

در اوایل صحنه، جین و کوین کلاً متن آهنگ را با هم مخلوط می‌کنند – جین به جای «او چکمه‌های برقی دارد» می‌گوید «او چکمه‌های برقی دارد» – و به شادی این زوج در اتاقشان می‌افزاید.

رقص هیگل دوشنبه شب در مراسم افترپارتی Emmys توسط دی جی مهمانی، بنجامین واکر، در اینستاگرام پست شد و افزود: “من عاشق یک رام کام خوب هستم، بنابراین وقتی @katherineheigl را دیدم، بلافاصله فهمیدم که یک آهنگ برای پایان دادن به شب وجود دارد. فقط یک آهنگ… لباس #IYKYK #27.”

«27 لباس» که مالین آکرمن، ادوارد برنز و جودی گریر نیز در آن نقش آفرینی کردند، توسط آن فلچر کارگردانی شد و حول محور جین می چرخید که «همیشه ساقدوش عروس است، هرگز عروس» و در 27 عروسی با لباس های مختلف شرکت کرده است.

کاترین هیگل و جیمز مارسدن در صحنه نمادین بار «بنی و جت ها» در «27 لباس» که با بوسیدن آنها به پایان رسید. فاکس قرن بیستم

در نهایت او پس از نوشتن مقاله ای در مورد تجربه او به عنوان یک ساقدوش حرفه ای، عاشق کوین می شود.

شخصیت‌های اصلی فیلم در سال 2019 برای یک عکس‌برداری هفتگی سرگرمی گرد هم آمدند و گفتند که اگر فرصتی پیش بیاید، علاقه‌مند به ساخت دنباله آن هستند.

هیگل در آن زمان گفت: «می‌خواهم دنباله‌ای بسازم. “متأسفانه ما نمی توانیم کاملاً حقوق بگیریم … فکر می کنم دیدن زندگی آنها 10 سال بعد چگونه است.”

او با کنایه گفت: “آیا آنها در نهایت با هم هستند؟ من شخصاً فکر می کنم آنها این کار را کردند.»

کاترین هیگل و جیمز مارسدن، بازیگر نقش کوین دویل، هر دو گفتند که اگر فرصتی پیش بیاید، در دنباله «۲۷ لباس» ظاهر خواهند شد. ©20thCentFox/با احترام Everett C
کاترین هیگل دوشنبه شب به هفتاد و پنجمین مراسم جوایز امی رسید. او بخشی از یک گردهمایی روی صحنه «آناتومی گری» بود. او قبل از ترک در فصل 6 (2010) نقش دکتر ایزوبل “ایزی” استیونز را در درام پزشکی صابونی ABC بازی کرد. AP

مارسدن همچنین در مراسم اهدای جوایز امی دوشنبه شب حضور داشت، زیرا او برای سریال Freevee “Jury Duty” نامزد شد.

او به E گفت: «آن فیلم به طرز عجیبی پاهایی دارد که مطمئن نیستم آن را پیش‌بینی می‌کردم. اخبار رام کام.

“فقط یک پایگاه هواداران است که مردم – وقتی در مورد کمدی های رمانتیک صحبت می کنند – شما واقعاً تعداد زیادی از آن هایی که امروزه ساخته می شوند را نمی بینید.”





منبع

sitemap