مدیر عامل تامپون مشتریان را با نامیدن زنان “قاعدگی” پاک می کند.


نادیا اوکاموتو با تنها 25 سالگی، قبلاً در فهرست 30 نفره فوربس بوده است و مدیرعامل یک شرکت بهداشت زنانه در اوت است.

من واقعاً تحت تأثیر انگیزه، پیگیری و اشتیاق فارغ التحصیل هاروارد هستم.

و من صمیمانه می خواهم بگویم: تو برو ای حائض!

مضحک و غیرانسانی به نظر می رسد؟ من به سادگی از زبان خود اوکاموتو قرض گرفته ام.

این هفته، مدیر عامل اوت در بخش “صبح CBS” ظاهر شد تا در مورد آگوست صحبت کند – اما او مشتریان تنها خود را حذف کرد و آنها را تحقیر کرد: زنان.

در طول مصاحبه، اوکاموتو به طور مکرر از زنان به عنوان “قاعدگی” یاد می کند – 50٪ از جمعیت جهان را به یک عملکرد، البته بسیار مهم، از بدن ما کاهش می دهد.

در تمام این مدت، گیل کینگ، میزبان، تعجب‌های تأییدی مشتاقانه می‌داد.


نادیا اوکاموتو، مدیرعامل آگوست، گوشواره های تامپونی می پوشد.
نادیا اوکاموتو، مدیرعامل آگوست، در یک رویداد از گوشواره‌های تامپونی “خونین” استفاده کرد – اما به نظر نمی‌رسد فقط در مورد دلیل استفاده از محصول خود صحبت کند.
هالیوود ریپورتر از طریق گتی ایماژ

نادیا اوکاموتو در "صبح های CBS" با مجریان برنامه
نادیا اوکاموتو این هفته در “صبح CBS” ظاهر شد تا در مورد پایان دادن به انگ در مورد پریود صحبت کند.
سی بی اس

این یک تاکتیک بازاریابی عجیب به نظر می رسد – با یک نسخه نمایشی هدف مانند ولدمورت شرور هری پاتر رفتار کنید، که “نباید نامش ذکر شود”.

حتی وب‌سایت آگوست می‌گوید که محصولات آن برای «همه افرادی که عادت ماهانه دارند» است. هر کس؟ حتی میمون ها؟

اوکاموتو در یک نفس زیبایی چرخه‌های ماهانه را تشخیص داد – گفت: دوره‌ها «زندگی را ممکن می‌سازند» – اما سپس با بی‌حوصلگی می‌افزاید: «با این حال تاریخ و جامعه این ننگ را ایجاد کرده است که باعث می‌شود قاعدگی‌ها احساس شرمندگی کنند.»

بعداً در این مصاحبه، او فاش کرد که چرا کلمه w را به زبان نمی‌آورد: «من فکر می‌کنم به‌ویژه در این عصر ترنس‌فوبیا، واقعاً برای ما ارزش زیادی دارد که یک برند با افتخار شامل جنسیت باشیم.» اوکاموتو گفت.


نادیا اوکاموتو محصولات زنانه اوت خود را به نمایش می گذارد.
اوکاموتو به سی‌بی‌اس گفت: «من فکر می‌کنم به‌ویژه در این عصر ترنس‌فوبیا، واقعاً برای ما ارزش زیادی دارد که یک برند با افتخار دربرگیرنده جنسیت باشیم.
نادیا اوکاموتو / اینستاگرام

اوف اگر قبلاً در موج چهارم فمینیسم بودیم، پس این موج خداحافظی با کل مفهوم است.

اما اوکاموتو تنها مقصر اینجا نیست. مکان‌هایی مانند CNN، NPR و حتی کاخ سفید سعی کرده‌اند زبان ما را تغییر دهند و به زنان به‌عنوان «افراد دارای دهانه رحم»، «افراد زایمان‌کننده»، «قاعده‌کنندگان» و «صاحبان رحم» اشاره کنند – همه این‌ها برای اینکه مردانی را بسازند که دوست دارند خرید واژن احساس راحتی بیشتری کنید.

حتی مرکز کنترل بیماری ها در حال حاضر نکاتی را به زنان ترنس در مورد نحوه “شیر دادن” به نوزادان ارائه می دهد. نه خانوم دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت شیردهی.

اگر قرار است زنان را به یک کارکرد اصلی تقلیل دهیم، به نام برابری، باید مردان را «انزال‌کننده» بنامیم. این فقط عادلانه است.


نادیا اوکاموتو بیرون از فروشگاه تارگت ایستاده و جعبه تامپون اوت را در دست دارد
شرکت آگوست نادیا اوکاموتو با تارگت قرارداد دارد.
نادیا اوکاموتو / اینستاگرام

مرا قدیمی خطاب کنید، اما من در دوره ای بزرگ شدم که شرکت ها نوآوری، مواد با کیفیت بالا، مهارت و برتری خود را نسبت به رقبای خود تبلیغ می کردند.

به گفته Target، یک بسته 16 تامپون اوت 9.99 دلار است در حالی که یک جعبه 24 تامپاکس 10.19 دلار قیمت دارد.

پس چرا آگوست ارزش خراش اضافی را دارد؟ مطمئناً «پایدار» است، اما اوکاموتو اساساً می‌گوید این به این دلیل است که این برند ارزش‌های «شامل» چپ افراطی دارد.

سرد. اما ایده آل های مترقی نمی توانند دوره های ماهانه را به طور قابل اعتماد جذب کنند.

در CBS، اوکاموتو همچنین از “انگ” جامعه در مورد چرخه های ماهانه ما و “قاعدگی های جوان” که به اندازه کافی در مورد سلامت خود نمی دانند ابراز تاسف کرد.


وب سایت آگوست.
وب‌سایت آگوست نشان می‌دهد که این وضعیت برای همه افرادی که عادت ماهانه دارند چگونه است.
اوت

این به ما احساس می‌کند که مشکلی در بدن ما وجود دارد. به ما آموخته‌اند که خون پریود این چیز منزجر کننده «آلوده‌پذیر» است.» او گفت.

یادم نمی‌آید که این موضوع در دهه‌های 1980 و 90، فراتر از شرمندگی اولیه‌ای که با چند دوره اول شما به وجود می‌آید، چنین موضوعی باشد. دختران با بازدیدهای غیرمنتظره خاله فلو یاد می‌گیرند که در مهمانی‌ها و ورزش‌های استخر شرکت کنند – همه این مراسم در راه زنانگی.

شاید اگر برخی از مدارس و فعالان ترنس افراطی به فرزندان ما یاد نمی‌دادند که می‌توانند هر جنسیتی که دوست دارند باشند، وقتی طبیعت مسیر خود را شروع می‌کند سردرگمی کمتری ایجاد می‌شد.


تامپون اوت "پری دوره"
در TikTok، این برند آن را “پری دوره” تبلیغ می کند.
نادیا اوکاموتو / اینستاگرام

در مورد آگوست و اوکاموتو، من به سلامتی خود به شرکتی اعتماد ندارم که حتی یک واقعیت ساده زیستی را قبول ندارد: زنان به تنهایی، خونریزی می کنند.

با این حال ما خون ریز نیستیم. این یک تمایز بسیار مهم است.

sitemap