هاروارد میزبان سخنران رادیکالی است که از کشتارهای حماس دفاع کرد



دانشگاه هاروارد میزبان یک استاد تندرو دوستدار حماس خواهد بود که از کشتار 7 اکتبر این گروه تروریستی در اسرائیل دفاع کرد.

«مردم فلسطین حق دارند از خود دفاع کنند، حق دارند با عزت و آزادی زندگی کنند. دلال صائب عریقات، استاد دانشگاه عرب آمریکایی در رام الله در پست ایکس در روز کشتار گفت: من شوکه شده ام که جهان شوکه شده است!

“امروز فقط یک مبارزه عادی انسانی است 4 #آزادی.”

او یک روز بعد از تهاجم رفیقش – که شامل تجاوز دسته جمعی و سر بریدن کودکان بود- افزود: “ما هرگز دولت افراطی جناح راست اسرائیل را به خاطر اینکه ما را مجبور به گروگان گرفتن کودکان و سالمندان آنها کرد، نخواهیم بخشید.”

مردم اسرائیل باید بدانند که دولت آنها باعث این همه خونریزی شده است و آنها همچنان مسئول این تشدید هستند. [sic] و تلفات غیرنظامیان.»

ایرقات قرار است در 7 مارس به عنوان بخشی از “گفتگوی خاورمیانه” در مرکز بلفر مدرسه هاروارد کندی سخنرانی کند – جایی که او به عنوان یک متخصص در “دیپلماسی و حل مناقشه” معرفی می شود.

دلال صائب عریقات، استاد دانشگاه عرب آمریکایی در رام الله، حملات 7 اکتبر که منجر به کشته شدن 1200 نفر شد را “مبارزه عادی انسانی” خواند. DalalIRIKAT/X
دلال صائب عریقات، استاد رادیکال فلسطینی، آشکارا تروریسم حماس را «مبارزه انسانی کاملاً عادی» می‌خواند. DalalIRIKAT/X
ایرقات قرار است در 7 مارس به عنوان بخشی از “گفتگوی خاورمیانه” در مرکز بلفر مدرسه هاروارد کندی سخنرانی کند – جایی که او به عنوان یک متخصص در “دیپلماسی و حل مناقشه” معرفی می شود. گتی ایماژ
هاروارد ماه‌هاست که با اتهامات یهودستیزی نهادی درگیر بوده است. رویترز

دیدار این مبارز دانشگاهی در زمان ناخوشایندی برای هاروارد انجام می‌شود، پس از آن که کلودین گی، رئیس‌جمهور سابق، پس از عدم تمایل علنی به بیان اینکه درخواست‌ها برای نسل‌کشی علیه یهودیان مخالف قوانین رفتاری مدرسه است، مجبور به استعفا شد. او همچنین یک سرقت ادبی تایید شده است – چیزی که هاروارد ماه ها تلاش کرد آن را پنهان کند.

پردیس دانشگاه هاروارد توسط نمونه هایی از یهودی ستیزی تکان خورده است – به طوری که یک کارگروه جدید یهودی ستیزی برای مطالعه این موضوع ایجاد شد.

این هیئت نیز پس از علنی شدن اظهارات گذشته رئیس آن، استاد تاریخ یهودی، درک پنسلار، درگیر جنجال شد.

پنسلار در کتاب خود “صهیونیسم: یک دولت عاطفی” می نویسد: «اسرائیل خلع ید فلسطینیان از سرزمینشان و ظلم به کسانی که باقی مانده اند، آن را به یکی از منفورترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. تخیلات (و گاهی اوقات، اعمال) انتقام جویانه از مسیحیان.

یک نظرسنجی پس از کشتار نشان داد که 57 درصد از مسلمانان آمریکایی معتقدند که حملات تروریستی حماس در 7 اکتبر در اسرائیل “توجیه” است.

نظرسنجی دیگری که اخیراً انجام شد، نشان داد که اکثریت آمریکایی‌های 18 تا 24 ساله معتقدند که اسرائیل باید «پایان داده شود و به حماس داده شود».

نمایندگان هاروارد به درخواست‌های The Post برای اظهار نظر پاسخ ندادند.



منبع

sitemap