دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی


با اجرای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری انجام شد؛

واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز میزبان رقابت داوطلبان حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی بودند.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز جمعه 12 اسفندماه 1401 میزبان رقابت داوطلبان حضور در مقطع تحصیلات تکمیلی بودند.

**رقابت حدود ۳ هزار داوطلب در ۳ حوزه امتحانی واحد جامع مستقل نجف آباد 

 معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد گفت: آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی، همزمان با سراسر کشور با رقابت بالغ بر سه هزار داوطلب در ۳ حوزه امتحانی، طی دو  روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

حسین سلیمانی افزود: آزمون دکتری در بیش از ۲۰۰ کد رشته و با رقابت حدود ۷۰۰ داوطلب در یک نوبت و آزمون کارشناسی ارشد در بیش از۱۳۰ کد رشته و رقابت حدود ۲۷۰۰ داوطلب در سه نوبت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی با اشاره به داشتن تجربه کافی این واحد دانشگاهی به دلیل برگزاری چندین دوره آزمون سراسری در مقاطع تحصیلی مختلف گفت: تمام تلاش همکاران این واحد ایجاد امکانات مناسب رفاهی و فضایی آرام برای داوطلبان بوده و همواره اهتمام ما بر این بوده است تا با رعایت همه جانبه شیوه نامه‌های بهداشتی و امنیتی مصوب، موجبات آرامش خاطر داوطلبان را جهت رقابتی سالم؛ فراهم کنیم.

**رقابت داوطلبان دزفولی در آزمون کارشناسی ارشد 

 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش و آموزش کشور همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

در این آزمون که با حضور ۶۸۶ نفر داوطلب در صبح و عصر روز جمعه ۱۲ اسفند در دانشکده علم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد،  داوطلبان برای ورود به دانشگاه به رقابت پرداختند.

علی حیدری مقدم معاون آموزشی و مهارتی واحد دزفول گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از میزبانی و برگزاری این قبیل آزمون‌ها را خدمت‌رسانی به شهروندان و داوطلبان رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانست و افزود: از سال ۱۳۶۶ تاکنون با توجه به ظرفیت خوبی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد میزبان برگزاری آزمون‌های مختلف بوده است.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

** رقابت ۱۴۶۲ داوطلب در دانشگاه آزاد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر از رقابت 1462 داوطلب منطقه ارسباران در آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خبر داد.

علی سلیمی افزود آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در دو روز متوالی در واحد اهر از صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۱ اسفند آغاز و تا عصر روز جمعه ۱۲ اسفند در محل مجتمع فنی مهندسی شهید رحمان قفلگری در رشته های علوم انسانی علوم پایه فنی و  مهندسی کشاورزی؛ دامپزشکی؛ هنر؛ معماری؛  زبان در امنیت کامل برگزار شد وی با بیان اینکه در این آزمون ها ۸۶۹ داوطلب مرد و ۵۹۳ داوطلب زن به رقابت پرداختند. 

سلیمی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پرورش و استعدادیابی افراد جویای علم و تحصیلکرده  و گسترش تحصیلات تکمیلی نقش مهمی را در جامعه دانشگاهی ایفا کرده است.

 سلیمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در راستای اهداف نظام اسلامی در زمینه های مختلف علمی و تحقیقاتی؛ پژوهشی؛ فرهنگی و معنوی فعالیت گسترده ای را در ایجاد فضای مطلوب تحصیل و تهذیب فراهم کرده است.

 عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تقدیر از عوامل اجرایی آزمون ها از حوزه های آزمون سال ۱۴۰۲ این دانشگاه بازدید کرد.

 عوامل اجرایی در این آزمون ها بیش از ۷۰ نفر از دبیران آموزش و پرورش اهر و کارکنان واحد همکاری کردند.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

**برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند رباط کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در پرند، داوطلبان دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند یکی از برگزارکنندگان این آزمون  نیز پذیرای داوطلبان شهرستان رباط کریم و بهارستان در  گروه های آزمایشی مختلف بود که صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

دانشگاه آزاد میزبان رقابت داوطلبان تحصیلات تکمیلی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم همچنین به عنوان محل برگزاری آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲  در رشته های امتحانی مختلف روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ فعال بود.

انتهای پیام/

sitemap