نوجوانان متحصن زن را در آپارتمان منهتن به قتل رساندند: نامه ها



موضوع: قتل وحشیانه یک زن که گفته می شود توسط دو ساکن در آپارتمان او در منهتن زندگی می کنند.

اگر موردی برای بازگرداندن مجازات اعدام وجود داشته است، مطمئناً این مورد مربوط به دو متجاوز نفرت‌انگیز هالی تجادا و کنسلی آلستون است («کشتن وییک در کیسه زباله، 24 مارس).

ظاهراً این زوج نه تنها آپارتمان نادیا ویتلس در منهتن را تصاحب کردند، بلکه او را تا سر حد مرگ کتک زدند و وقتی متوجه حضور آنها شد، جسد او را به طرز وحشیانه‌ای در یک کیف دوفول فرو کردند.

هیچ عواقبی برای آنها خیلی بزرگ نیست و زندگی در زندان بسیار ملایم خواهد بود. این دو زمانی که گویا جان ویتلس را گرفتند تمام حقوق خود را از دست دادند. آنها در جامعه ما هدف دیگری جز انگل ها ندارند. ما باید به خانواده ویتلس نوعی تعطیلی و عدالتی بدهیم که شایسته آن است.

برت ودمایر

بروکلین

این قتل اخیر را با جنایت در متروهای ما، فرار از کرایه و آسیب عمومی به شهروندان قانونمند تشکیل دهید.

در همه چیز در این حالت احساس یک مبارزه سربالایی وجود دارد. نمایندگان منتخب کجا هستند؟ من نمی گویم “ما” زیرا آنها برای مدت طولانی برای “ما” نبوده اند.

تونی جیامتا

کنار اقیانوس

غیرقابل قبول است که افرادی مانند تجادا و آلستون بتوانند به طور غیرقانونی ملکی را تصرف کنند و ادعا کنند چنین عمل شنیع خشونت آمیزی را مرتکب شوند.

دستگیری آنها در پنسیلوانیا به عنوان یادآوری عواقب جدی اجازه دادن به متصرفان برای سوء استفاده از خلاءهای قانونی و فرار از پاسخگویی در مورد اقدامات خود است.

من همچنین از فقدان اقدام قانونگذاران مترقی برای رفع خلأهایی که متصرفان را قادر می سازد از صاحبان املاک سوء استفاده کنند، ناامید هستم.

حقوق متصرفان نباید جانشین حقوق صاحبان اموال شود یا امنیت عمومی را به خطر بیندازد. ضروری است که قانونگذاران ما برای تقویت قوانین و اطمینان از اجرای عدالت برای قربانیان این جنایات – مانند ویتلس – اقدام قاطعانه انجام دهند.

آرتور گاتمن

گردن بزرگ

این یک راه حل ساده دارد: منع حقوق متصرفان، جلوگیری از چنین چیزهایی در یک لحظه.

این کار کسی نیست که یک شخص با اموال قانونی خود چه می کند یا اینکه مالک در آنجا زندگی می کند یا نه، تا زمانی که مالیات پرداخت شود.

طوفان راست

بایون، نیوجرسی

موضوع: حمله به سالن تئاتر مسکو که گفته می شود توسط اعضای گروه تروریستی داعش انجام شده است.

در حالی که اعتبارنامه مارک توث و جاناتان سویت به آنها اجازه بررسی جدی را می دهد، با این وجود ممکن است اشتباه کنند که حمله اخیر به محل کنسرت مسکو توسط ولادیمیر پوتین برای اهداف سیاسی مرتبط با جنگ در اوکراین سازماندهی شده است («پرچم دروغین؟»، PostOpinion، 25 مارس).

داعش انگیزه های مستقلی برای این اقدام دارد. روسیه از دولت اسد در سوریه حمایت می کند، چندین پایگاه هوایی در آنجا دارد و دو پایگاه دریایی در سواحل مدیترانه خود دارد. این موقعیت ژئوپلیتیکی، شبه نظامیان اسلامی داعش را که مخالف اسد هستند و به شدت خواهان بازگشت هستند، تهدید می کند.

استنلی روبین

مراتع تازه

این رویداد اخیر به طرز مشکوکی مانند مجموعه ای از بمب گذاری های آپارتمانی در سال 1999 در روسیه به نظر می رسد که به عنوان توجیهی برای جنگ دوم روسیه در چچن مورد استفاده قرار گرفت.

نخست وزیر روسیه در آن زمان پوتین بود. تحقیقات ماه ها ادامه داشت و در این مدت مردم شروع به پرسیدن سوالات زیادی کردند. برخی از آنها، مانند الکساندر لیتویننکو، ترور شدند.

پوتین اکنون در یک جنگ غیرمحبوب گرفتار شده است و باید توجهات را منحرف کند. بنابراین “صحت” پوتین کمی مشکوک است.

اندرو مک دونالد

فن وود، نیوجرسی

آیا می خواهید در مورد داستان های امروز وزن کنید؟ نظرات خود را (به همراه نام کامل و شهر محل سکونت خود) به آدرس letters@nypost.com ارسال کنید. حروف برای وضوح، طول، دقت و سبک در معرض ویرایش هستند.



منبع

sitemap