کلیسای تاریخی که توسط «اسقف متحصن» تصرف شد در حالی که جمعیان برای تسکین دعا می‌کنند: گزارش



یک جماعت آرکانزاس پس از اینکه می گوید کلیسای تاریخی آن توسط یک «اسقف متحصن» از آنها دزدیده شده است، در تلاش است تا با آن مقابله کند.

ساختمان کلیسایی با بیش از 100 سال قدمت در کروست، آرکانزاس، در مرکز نبرد تلخ بین دو جماعت مختلف قرار دارد، به گفته یکی از آنها، این ساختمان توسط واعظی که از یک منشی مسن سوء استفاده کرده است، از آنها دزدیده شده است. گزارشی از KATV

این کلیسا که در سال 1915 ساخته شد و از دهه 1970 به عنوان کلیسای آلن تمپل CME شناخته می شود، رهبر جدید و نام جدیدی تحت رهبری اسقف ارنست اسمیت دارد، اگرچه همه از ورود او خوشحال نیستند.

این اختلاف در سال 2019 آغاز شد، زمانی که رهبران معبد آلن CME گفتند کلیسا مجبور شد درهای خود را برای حدود یک سال در حالی که منتظر وزیر دیگری بود ببندد.

به گفته رهبران آلن تمپل CME، در آن زمان بود که اسمیت، که سال قبل خدمت خود را آغاز کرده بود، از او پرسید که آیا می تواند ساختمان را اجاره دهد.

اما اسقف اسمیت از آن زمان به‌رغم درخواست‌های همکلاسی‌های سابق، از واگذاری ساختمان خودداری کرده است، حتی تا آنجا که قفل‌ها را عوض کرده است.

اسقف ارنست اسمیت علیرغم درخواست های همکلاسی های سابق آن، از واگذاری ساختمان خودداری کرده است.
ارنست اسمیت / فیس بوک

کلودل اسمیت، یک متولی از کلیسای آلن تمپل CME، به KATV گفت: «این چیزی است که شما آن را سوزاندن وام مسکن می‌نامید. “در حال حاضر، ما حتی کلیدی برای ورود به آن نداریم.”

این کلیسا که زمانی متعلق به Allen Temple CME بود، اکنون دارای یک تابلوی جدید و یک نام جدید به نام Temple of Faith Ministries است، در حالی که اجتماع کنندگان سابق در حال مبارزه برای ساختمانی هستند که معتقدند به حق متعلق به آنهاست.

خیلی طولانی شده است. زمان رفتن او فرا رسیده است. ما قفل هایمان را بارها عوض کرده ایم و او [comes] درست برگشت و فقط [takes] بر فراز. گفت که نمی رود. اما تو خواهی رفت، ارنست اسمیت.

اجتماعات سابق از اسمیت می خواهند که ساختمان را رها کند اما او از انجام این کار خودداری کرده است.
ارنست اسمیت / فیس بوک

لیچ گفت که توافق بین اسقف اسمیت و آلن تمپل CME به اندازه کافی خوب شروع شد.

با این حال، زمانی که اسمیت برای امضای قرارداد اجاره جدید با کلیسا فرا رسید، لیچ گفت که او نپذیرفت.

او آن را به مدت یک سال 200 دلار اجاره کرد و پس از گذشت آن سال، ما به توافق رسیدیم و او قرار شد 400 دلار اجاره بدهد. لیچ می‌گوید او نمی‌خواست قرارداد اجاره دیگری یا هیچ چیز دیگری امضا کند.

این کلیسا اکنون دارای یک نام و جلوی خروجی جدید است که Temple of Faith Ministries نام دارد.
Google St View

یکی از نمایندگان کلیسا که توسط فاکس نیوز دیجیتال در صفحه فیس بوک وزارتخانه های معبد ایمان درخواست شد، گفت که ادعاهای مطرح شده توسط اعضای آلن تمپل CME “دروغ است”.

کلیسا که از او خواسته شد درباره وضعیت توضیح دهد، از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

اما در صحبت با KATV، اسقف اسمیت نسخه متفاوتی از رویدادها را شرح داد و به ایستگاه گفت که “هرگز این کار را انجام نخواهد داد” و برای حدود سه سال ماهانه 200 دلار به آلن تمپل CME پرداخت می کند.

او گفت که فی پم، دبیر کلیسای آلن تمپ CME، این تصور را به او داد که قرارداد اجاره موقتی است و ساختمان در نهایت به وزارت او داده خواهد شد.

یکی از اعضای Allen Temple CME گفت وقتی زمان آن فرا رسید که اسقف ارنست اسمیت قرارداد جدیدی را با کلیسا امضا کند – او نپذیرفت.
ارنست اسمیت / فیس بوک

او گفت: احتمالاً ساختمان را به شما می دهیم زیرا از ساختمان استفاده نمی کنیم. او گفت: “چون شما را می شناسم.” گفتم باشه.’ گفتم، “متشکرم” – واقعا هیجان زده شدم. پرداخت کردیم. ما هیچ وقت کوخ نشین نبودیم ما این همه پول را به او پرداخت کرده‌ایم و مدرکی داریم که نشان می‌دهد این پول را به او پرداخت کرده‌ایم، اسقف اسمیت گفت.

او گفت، همه شما می توانید آن را داشته باشید، اما اجازه دهید من با افرادم در لیتل راک صحبت کنم. او مدام از مردم در لیتل راک به ما می گفت. من فکر می کردم افراد حاضر در لیتل راک CME هستند. یک روز یکشنبه به خدمت آمد. او یک یکشنبه دیگر به خدمت بازگشت، بنابراین از او پرسیدم، “هی، خواهر پام، آیا با افرادت صحبت کرده ای؟” [and she said,] “اوه بله، ما می رویم، کشیش، نگران نباش. ما از شما مراقبت می کنیم. این چیزی است که او گفت.»

اسقف اسمیت همچنین مخالفت کرد که پرداخت های پرداخت شده به Allen Temple CME معادل اجاره است، در عوض استدلال می کند که آنها برای بیمه نامه ای برای پوشش ساختمان انجام شده اند.

تنها سال گذشته بود که پم در مورد قرارداد اجاره به او مراجعه کرد.

“من به او زنگ زدم. گفتم: “ما به یک اجاره نامه تجاری درست نیاز داریم.” [people’s] نام در اجاره نامه؛ اسقف اسمیت گفت: نه فقط شما، نه فقط شما.



منبع

sitemap