نلسی تتلی می‌تواند از محاکمه در پرونده قتل جفری آلبرتزمن اجتناب کند


زنی که متهم به اعدام دوست پسر کوچکترش و سپس بریدن دست ها و پاهای او تقریباً هفت سال پیش است، ممکن است از نظر روانی برای محاکمه مناسب نباشد.

نلسی تتلی، 74 ساله، به اتهام قتل درجه یک در قتل وحشتناک جفری آلبرتزمن 55 ساله در سال 2017 متهم شد، اما به احتمال زیاد پس از شهادت چندین کارشناس که او نمی تواند از نظر روانی باشد، به یک مرکز بهداشت روان متعهد خواهد شد. دیتونا بیچ نیوز-ژورنال روز دوشنبه گزارش داد که صلاحیت خود را احیا کرده است.


Nelci Tetley در دادگاه برای یک جلسه صلاحیت در برابر قاضی الیزابت بلکبرن
نلسی تتلی ممکن است از نظر ذهنی برای محاکمه در پرونده قتل دوست پسر کوچکترش مناسب نباشد. نایجل کوک/اخبار-ژورنال/شبکه ​​USA TODAY

تتلی در سال 2018 دستگیر شد و از آن زمان در زندان به سر می برد.

بر اساس گزارش قبلی WKMG که به نقل از پلیس Daytona Beach، او متهم است که به سر دخترش شلیک کرده و سپس بدن او را تکه تکه کرده است – دست‌ها و پاهای او را به سمت کشتی‌ها انداخته است.

گزارش شده است که مقامات بخشی از بدن آلبرتسمن را که به شدت تجزیه شده بود، در داخل خانه ای پیدا کردند که در آنجا متوجه شدند او از ناحیه سر و قفسه سینه زخمی شده است. اعضای دیگر بدن او دو ماه بعد در فرنری پیدا شد.

این نشریه گزارش داد که تتلی و آلبرتسمن حدود ده سال با هم بودند، اما رابطه آنها دشوار بود. پلیس در آن زمان گفت که او پس از اینکه پس از آزمایش DNA به جنایت مرتبط شد، بازداشت شد.

این زن فلوریدا همچنین به عنوان یکی از افراد مورد علاقه در قتل مایکل لوئیس 27 ساله در سال 2007 معرفی شد. دیتونا بیچ نیوز-ژورنال در سال 2018 گزارش داد که اعضای بدن قربانی در کیسه های زباله که در کنار ساحل رودخانه قرار داده شده بود، پیدا شد.

گفته می شود این دو برای مدتی با هم قرار داشتند. او در این پرونده متهم نشده است.

این روزنامه گزارش داد، معاون دادستان ایالتی اسپنسر هاتاوی در جلسه استماع روز دوشنبه درباره سلامت روانی تتلی گفت که دادستان ها به دنبال متعهد کردن او به یک مرکز امن هستند.


جسد قربانی 55 ساله در سال 2017 پیدا شد.
جسد قربانی 55 ساله در سال 2017 پیدا شد. میراث

با این حال، هاتاوی گفت که ایالت ممکن است نظر کارشناسی دیگری را در مورد اینکه آیا می توان به تتلی کمک کرد تا به توانایی ذهنی منتهی به جلسه استماع 11 آوریل بازگردد یا خیر، بخواهد.

گزارش شده است که یکی از نمایندگان یک سیستم مراقبت های بهداشتی رفتاری فلوریدا در طول جلسه دادرسی گفت که گروه به چند ماه زمان نیاز دارد تا تعیین کند که اگر تتلی متعهد متعهد باشد کجا باید فرود بیاید.

دیتونا بیچ نیوز-ژورنال گزارش داد در طول جلسه استماع، تتلی توضیح داد که مشکلات قلبی و فشار خون بالا و همچنین دید ابری دارد. او هم التماس کرد که دخترش را ببیند.

تتلی گفت: “لطفا، لطفا، لطفا.” بیش از شش سال است که دخترم را نمی بینم. خیلی دلم براش تنگ شده.»



منبع

sitemap