جولای عضو ماه فاطمه خان TFE South Riding


به فاطمه خان از TFE South Riding برای انتخاب شدن به عنوان عضو ماه جولای ما تبریک می‌گوییم!

فاطمه از زمانی که ما افتتاح کردیم با TFE SR بوده است. او به طور منظم در تمام استودیوهای تمرین گروهی است و همیشه فرمت های جدیدی از Les Mills، The Burn Zone، HIIT و موارد دیگر را امتحان می کند! فاطمه همیشه در حال یافتن راه های جدیدی برای متعهد شدن به سبک زندگی سالم خود است. او اهداف کاهش وزن و قدرت را تعیین کرده است و همیشه به آنها می رسد! او در حالی که به طور تمام وقت کار می کند و تنها مادر دو فرزند است، به روال تناسب اندام خود وفادار می ماند. او تأثیر مثبتی در کلاس ها دارد و به طور منظم سایر اعضا را وادار می کند تا فرمت های جدید را با او امتحان کنند.

فاطمه قبل از پیوستن به TFE تمرین نمی کرد. او اخیراً طلاق گرفته و وزن خود را افزایش داده است. او از خودش راضی نبود و به دنبال تغییر بود.

فاطمه کلاس های گروهی ما را بسیار استقبال کننده و انگیزشی دید! او شروع به دیدن تغییراتی در بدن و سلامت روان کلی خود کرد. اکنون تناسب اندام برای او به یک سبک زندگی تبدیل شده است و او هنوز هم می تواند غذاهایی را که دوست دارد در حد اعتدال بخورد.

از زمان پیوستن به TFE South Riding، فاطمه بیش از 30 پوند وزن کم کرده است! او گفت بزرگ‌ترین توصیه‌های تناسب اندامش برای تازه‌کارهایی مثل خودش این است که دوستی پیدا کنند که با شما همراه شود، اهدافی را تعیین کنید و تسلیم نشوید!

مبارک باد فاطمه!

sitemap