لورا وایتبک عضو ماه آوریل


TFE مایل است به لورا وایتبک از TFE One Loudoun به عنوان آوریل ما تبریک بگوید
عضو ماه!

لورا به راحتی یکی از متعهدترین و ثابت ترین اعضای تمرین گروهی ما است. او تقریباً همه فرمت‌ها را از Cycle گرفته تا TFE Strong and Athletic Conditioning می‌گیرد و چندین بار در هفته به کلاس‌ها می‌آید. او اغلب همسر و دخترش را هم به کلاس می آورد.

لورا همیشه یک ورزشکار بود و در دبیرستان و کالج تنیس بازی می کرد. به عنوان یک بزرگسال، تناسب اندام در ابتدا وارد و خارج از زندگی او با شلوغی زندگی بود. او اولین فرزندش را در 30 سالگی به دنیا آورد و چند سال بعد از تولدش تصمیم گرفت به عادت تمرینی بازگردد و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده است! لورا دو فرزند دیگر از آن زمان به دنیا آورد و روال تناسب اندام خود را در طول بارداری و پس از تولد آنها به طور کامل حفظ کرد.

لورا عاشق شرکت در کلاس های تناسب اندام گروهی در TFE است. او عاشق انواع کلاس ها و سبک های تدریس است. لورا گفت که مخلوط کردن آن همیشه سرگرم کننده است تا هرگز خسته کننده نشود! او از همنشینی با دوستان تمرینی کلاس و انگیزه ای که مربیان عالی ارائه می دهند لذت می برد. او همیشه وقتی با دیگران کار می کند خیلی بیشتر به خودش فشار می آورد.

نکته تناسب اندام لورا این است که چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید و برای انجام آن هیجان دارید! شما نمی خواهید کاری کنید که ورزش مثل یک کار طاقت فرسا باشد. او انگیزه دارد تا روال تناسب اندام خود را حفظ کند زیرا هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی برای او مهم است. خانواده‌اش می‌دانند که مامان بعد از شروع تمرین صبحگاهی‌اش خیلی خوشحال است! او مفتخر است که به سه دخترش نشان می دهد که تمریناتش هم بدن و هم ذهنش را قوی نگه می دارد! لورا می خواهد الگوی خوبی برای فرزندانش باشد!

او همچنین برنده یکی از چالش های GX ما شد. او اغلب شوهر و دخترش را به کلاس می آورد.

sitemap