ساخت ایمیل Info در سی پنل و دایرکت ادمین

چگونه هاست خود را در دایرکت ادمین ریست کنم؟ - نت افراز بلاگ تنها کافیست کمی بگردید و بخش Email Accounts را پیدا اتصال به سرور مجازی [آموزش اتصال در ویندوز و مک] کنید. با محیط کلی سی پنل و ابزارهای ارائه شده در این بخش آشنایی پیدا کنید. بناراین برای آشنایی کامل با سرور و انواع آن تا پایان همراه ما باشید. پس از آن، با خوشحالی بر روی “” کلیک کنید و منتظر بمانید تا سرور شما نصب را به پایان برساند. اگر هم قصد میوت کردن نوتیفیکیشهای یک سرور را دارید کافیست روی آیکون سرور مورد نظر کلیک و گزینه را انتخاب کنید. برای اضافه کردن رکورد ، پس از ورود به بخش “مدیریت ”، در بخش “افزودن رکورد دامنه” در مقابل رکورد ، ابتدا نام ساب دامنه را در فیلد سمت چپ () و سپس آیپی را در فیلد سمت راست () وارد کرده و بر روی افزودن کلیک کنید. پورت ۲۱ را نیز اضافه کنید. کلیک روی این گزینه شما را به بخش اضافه کردن دامنهها هدایت میکند (تصویر زیر). ᠎​​ !

پروتکل انتقال فایل مجموعهای از قوانین است که نحوه اشتراکگذاری (ارسال و دریافت) فایلها و دستکاری (ایجاد، تغییر نام و حذف) را در یک شبکه /تعریف میکند. یا برای جلوگیری از خیانت به عنوان یک گرگ تنها بازی کنید؟ 2. حال نام خود را به جای کلمه جایگذاری کرده و فایل را ذخیره کنید. کلاینت () نیز دستگاهی است که درخواست را ارسال کرده و منتظر پاسخ می ماند. این آموزش نیاز به دسترسی روت به کنترل پنل دایرکت ادمین دارد و برای نمایندگان نیز دسترسی به پنل نمایندگی مورد نیاز می باشد. در آموزش قبلی امکان ویرایش فایل .از طریق .را مورد بررسی قرار دادیم. وب سایت ها به فضای برای ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز دارند که اصطلاحا هاست بکاپ نامیده می شود در کنار ان نیز فضایی لازم است تا بتوانند فایل های قابل دانلود را در اختیار کاربران خود قرار دهند. در پنجره باز شده، تنظیمات لازم را طبق دستورالعملهای زیر اعمال کنید. همچنین، میتوانید روی ““ دوبار کلیک کنید. “” را انتخاب کنید و روی “” در سمت راست همانطور که در تصویر نشان داده شده است کلیک کنید. در یک لیست بازشونده هم لیست دامنه های موجود که روی حساب کاربریتان فعال هستند را نشان میدهد.

آموزش تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین + تصویر- روناک هاست محدوده پورت را در این پاپآپ برای حالت غیرفعال همانطور که در زیر نشان داده شده است وارد کنید سپس روی “” در سمت راست کلیک کنید. آموزش ورود به دایرکتادمینسپس بر روی گزینه “مدیریت فایل” کلیک کنید. برای آموزش راه اندازی در ویندوز سرور مراحل زیر را دنبال کنید. خب حالا اگر قصد تغییر دامنه دارید برای شروع به کمک آموزش ورود به دایرکت ادمین وارد دایرکت ادمین خود شوید. از طرفی سیستم دایرکت ادمین تا حدودی از سرعت و امنیت بیشتری برخوردار است. برای سیستم عامل مک او اس نسخههای تا و تمام نسخههایی که از مک اپ استور برخوردار هستند(از جمله ، )، باید کلاینت اتصال ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت را دانلود کنید. در آذرآنلاین شما میتوانید به آسانی و با صرف هزینهای معقول سرورهای مجازی سیستمعاملهای ویندوز، لینوکس یا کلاد و یا سرور اختصاصی موردنظر خود را از بیش از ۲۰ کشور ارائه دهنده خدمات هاستینگ در سراسر جهان (از جمله امریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک، استرالیا، سنگاپور، هلند، رومانی، هنگ کنگ و چندین و چند کشور دیگر) خریداری کنید. اطلاعاتی از جمله میزان رم، پردازنده سرور، نام سرور، آپتایم و…

بطور مثال سایت شما در ثانیه ۱۰ بازدید کننده آنلاین دارد که هر کدام درخواست بازکردن ۱۰صفحه جداگانه را دارند،در این صورت میزان ، برابر ۱۰۰ خواهد بود. چگونه یک سایت رایگان بسازیم؟ خوشبختانه ما با تکیه بر دانش متخصصان فنی، بکاپ گیری هفتگی را راه اندازی کنیم که از تمام وب سایت شما به صورت هفتگی بکاپ گرفته می شود و در صورت نیاز و برخورد به چالش های فنی، می توانید وب سایتتان را به نسخه پشتیبان موجود بازگردانی کنید. این مرحله از راه اندازی همان مرحلهای است که ما منتظرش بودیم. اجازه دهید سرور خود را همانطور که در قسمت مقدمه توضیح داده شد در حالت غیرفعال پیکربندی کنیم. در دو حالت غیرفعال و فعال کار میکند. در حالت فعال، مشتری یا همان کلاینت، کانال فرمان را ایجاد میکند اما سرور مسئول ایجاد کانال داده است. در حالت غیرفعال، مشتری هر دو کانال را ایجاد میکند، سپس از سرور (در کانال فرمان) درخواست میکند که بهجای تلاش برای برقراری ارتباط مجدد با مشتری، شروع به گوش دادن در پورت (به صلاحدید سرور) کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سی پنل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

sitemap