نصب وردپرس روی هاست سی پنل یا CPanel + ویدیو آموزشی

آشنایی با محیط Cpanel امکان مدیریت ایمیلها، پاسخگویی خودکار ایمیلها و غیره از جمله دیگر مزایایی است که با استفاده از این کنترل پنل از آنها بهرهمند شوید. شما در هر کجای کشور که حضور داشته باشید می توانید میزبانی مورد نظر خود را سفارش دهید و از پشتیبانی 24 ساعته سایت سرورکلیک بهره مند شوید. در صورتی که با چنین مشکلاتی روبرو شدید، باید ابتدا مطمئن شوید که شما از آخرین نسخه وردپرس و cPanel استفاده میکنید. لذا در صورتی که از همان ابتدا بودجه و هدف خود را مشخص نمایید به سادگی می توانید در کسب و کار مد نظر خود موفق باشید. File Usage آماره مشخص شده در این قسمت، تعداد فایل ها و مسیرهایی (آی نودهایی) که اکانت شما در حال حاضر استفاده می کند را نشان می دهد. Memory Usage آمار بخش Memory Usage میزان فضای اشغال شده حافظه توسط اکانت شما را نمایش می دهد. Autoresponders ارقام بخش Autoresponders بیانگر تعداد پاسخ دهنده های خودکاری است که در حال حاضر اکانت شما از آنها استفاده می کند. در حال حاضر میزبان وردپرس، انواع خدمات میزبانی وب از جمله میزبانی اشتراکی وب با پنل های دایرکت ادمین و سی پنل، سرورهای مجازی و اختصاصی با انواع سیستم عامل ها از جمله لینوکس، ویندوز و میکروتیک و ثبت دامنه های ملی و بین المللی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به کاربران خود ارائه میدهد.

بعد از پخش هر ویدیو، علامت دانلود روی آن نمایان می شود.تفاوت سرور مجازی یا vps با هاست اشتراکی در چیست؟ - صباهاست ارائه منابع اختصاصی در هاست لینوکس حرفه ای به صورتی است که عملا سایت ها با بازدید متوسط رو به بالا را پشتیبانی می کند. مثلا اگر هر صفحه سایت 200 کیلوبایت باشد و روزانه 400 بازدید کننده دارید، عدد 80000 کیلوبایت (یا 80 مگابایت) بهدست میآید. خب، باید بگویم این مسئله به وب سایت شما بستگی دارد و نمیتوان حکم قطعی داد. برای ارسال، دریافت و مدیریت ایمیلها از طریق cPanel اول باید یک اکانت در کنترلپنلتان ایجاد هاست ارزان کنید. اگر اکانت شما بیش از یک تم داشته باشد، می توانید از طریق منو سایر تم های سی پنل را جستجو و انتخاب سرور vps کنید. در صورتی که ارائه دهنده هاست دیتابیس روی سرور شما فعال کرده باشد می توانید این گزینه را مشاهده کنید. بعد از پخش هر ویدیو، علامت دانلود روی آن نمایان می شود. اگر روی دانلود کلیک کردید و ویدیو باز هم پخش شد، بعد از پخش ردن روی علامت سه نقطه پایینش کلیک و گزینه دانلود یا ذخیره را انتخاب کنید. در صورتی می توانید این آماره را ببینید که ارائه دهنده هاست شما قابلیت آن را روی سرور فعال کرده باشد. برای ماه اول خدمات خود را به صورت رایگان ارائه میدهد.

هاست و سرور

در اموزش اول مفاهیم پایه ای سی پنل آموزش داده می شود برای کسانی که هیچ چیزی از سی پنل نمی دانند و فقط می خواهند یاد بگیرند و در آموزش دوم کار با حساب نمایندگی سی پنل WHM قرار دارند که فقط برای حرفه ای ها توصیه می شود. هنگامیکه وارد حساب WHM خود شدید، ابزار Restore a Full Backup/cpmove File را جستجو و باز کنید. Server Information)، وارد قسمت اطلاعات سرور اینترفیس خواهید شد که شامل اطلاعاتی در مورد حساب کاربری و سرور متصل به آن است. Mailing Lists در این قسمت تعداد لیست های پیام های ارسالی پیام رسان که در حال حاضر اکانت شما استفاده می کند، نمایش مجازی داده می شود. آماره این بخش تعداد دامنه های جانبی که اکانت شما در حال حاضر با آنها کار می کند را نمایش می دهد. بعد از ورود به کمک نام کاربری و رمز عبور، باید در بخش ، روی گزینه کلیک کنید. از طریق فرآیندی به نام مجازیسازی میتوان امکان اجرای چندین سیستم عامل را بر روی یک کامپیوتر ایجاد کرد. شما از طریق رابط گرافیکی میتوانید کارهایی مانند راهاندازی وبسایت، مدیریت دامنه، سازماندهی فایلهای وب، ایجاد حسابهای ایمیل و بسیاری از موارد دیگر را به آسانی و بدون نیاز به دانش برنامهنویسی انجام دهید.

شما را نشان می دهد.

این آماره از طریق اینترفیس در قالب Local File Usage برای یک اکانت توزیعی سی پنل نمایش داده می شود. PostgreSQL Disk Usage آمار مربوط به میزان مصرف فضای دیسک PostgreSQL، میزان فضای دیسکی که دیتابیس های PostgreSQL® اکانت شما در حال حاضر استفاده می کنند را به بایت نمایش می دهد. CPU Usage آمار این بخش میزان فضای اشغال شده CPU توسط اکانت شما را نمایش می دهد. آمار (Statistics) بخش Statistics، آمار میزان مصرف عمده اکانت سی پنل شما را نشان می دهد. Forwarders بخش Forwarders تعداد فرستنده های واسطه فعلی اکانت شما را نشان می دهد. Entry Processes آمار بخشEntry Processes تعداد پروسه های ورودی فعلی اکانت شما را نمایش می دهد. MySQL Databases آمار مربوط به این قسمت تعداد دیتابیس های MySQL یا MariaDB فعلی اکانت شما را نمایش می دهد. قبل از آپدیت کردن اسکریپت مانند وردپرس از اطلاعات و دیتابیس خود بکاپ بگیرید تا درصورت نیاز ریستور کنید. درواقع با استفاده از مجازی سازهایی مانند VMware و سخت افزارهای پرقدرت یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی که امکانات متفاوتی دارند تقسیم میشود. بله ، به راحتی و با استفاده از دهها سیستم عامل پیش فرض ( مانند انواع توزیعهای معتبر لینوکس و ویندوز ) را تنها با یک کلیک نصب نمایید و یا سیستم عامل شخصی سازی شده خود را به صورت فایل اسنپ شات آپلود و نصب خرید هاست لینوکس حرفه ای (فروش هاست ارزان قیمت لینوکس) نمایید.​​​!

sitemap