زاکربرگ سرویس اشتراک پولی فیس بوک و اینستاگرام را اعلام کرد


مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، روز یکشنبه یک سرویس اشتراک پولی جدید برای فیس بوک و اینستاگرام اعلام کرد که به کاربران یک چک آبی مقدس با هزینه ماهانه اعطا می کند.

Meta Verified ماهانه 11.99 دلار در وب و 14.99 دلار در ماه در iOS هزینه خواهد داشت. این هفته قبل از عرضه گسترده تر، در استرالیا و نیوزلند راه اندازی می شود.

زاکربرگ گفت: «اشتراک به شما امکان می‌دهد حساب خود را با یک شناسه دولتی تأیید کنید، یک نشان آبی دریافت کنید، در برابر حساب‌هایی که ادعا می‌کنند شما هستید محافظت بیشتری از جعل هویت دریافت کنید و به پشتیبانی مشتری دسترسی مستقیم داشته باشید».

بنیانگذار فیس بوک خاطرنشان کرد که دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری «مقدار قابل توجهی پول» خواهد داشت که با درآمد اشتراک جبران می شود.

این گزینه جدید پس از آن ارائه می‌شود که توییتر نسخه جدیدی از سرویس پولی خود، Twitter Blue را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل تایید شده و مزایای دیگر را دریافت کنند.

ایلان ماسک به زودی پس از بستن قرارداد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید این شرکت در سال گذشته، توییتر بلو را عرضه کرد. او در آن زمان گفت که توییتر به دلیل خروج تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم، شاهد «کاهش شدید درآمد» است.


اشتراک "به شما امکان می‌دهد حساب خود را با یک شناسه دولتی تأیید کنید، یک نشان آبی دریافت کنید، در برابر حساب‌هایی که ادعا می‌کنند شما هستید محافظت بیشتری از جعل هویت دریافت کنید، و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری داشته باشید."
اشتراک «به شما امکان می‌دهد حساب خود را با یک شناسه دولتی تأیید کنید، یک نشان آبی دریافت کنید، در برابر حساب‌هایی که ادعا می‌کنند شما هستید محافظت بیشتری از جعل هویت دریافت کنید، و به پشتیبانی مشتری دسترسی مستقیم داشته باشید».
NurPhoto از طریق Getty Images

متا در یک سال و نیم گذشته با مشکلات خاص خود روبرو بوده است، به طوری که سهام این شرکت از بالاترین سطح خود در سپتامبر 2021 حدود 54 درصد کاهش یافته است.

این غول رسانه های اجتماعی در ماه های اخیر حدود 11000 کارگر را اخراج کرده است که بخشی از رکود گسترده تر در میان شرکت های بزرگ فناوری است.

sitemap