نتس با کوین دورانت چه خواهد کرد؟


گفته می‌شود که کایری اروینگ تهدید «هسته‌ای» را بررسی می‌کند که در صورت عدم توجه نت‌ها به درخواست او برای معامله قبل از ضرب‌الاجل معاملاتی روز پنجشنبه، باقی‌مانده فصل NBA را کنار بگذارد.

ما در اینجا مکث می کنیم تا زمانی که شما از خنده دست بردارید. یا تکان دادن سر.

جو تسای، مالک نتز و جنرال موتورز شان مارکس، به هیچ وجه نباید به ایروینگ اجازه دهند پس از آخرین سری از یک سری چرخش های دراماتیک، از زمانی که او با کوین دورانت موافقت کرد تا دوباره لباس سیاه و سفید بروکلین را به تن کند. مگا دو بازیکن آزاد در تابستان 2019.

و آن‌ها به‌سرعت مجموعه‌ای از سردرد فوق‌العاده با استعداد را در روز یکشنبه فرستادند و دوست قدیمی اسپنسر دینویدی، نقش‌باز مفید دوریان فینی اسمیت و چند پیش‌نویس (یک نفر اول و دومی در سال ۲۰۲۹ در سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۹) را از مارک بازگرداندند. کوبان و ماوریکس که مارکیف موریس را نیز در این مبادله دریافت کردند.

اکنون توپ به طور محکم در زمین دورانت مصدوم در مورد آینده اش با سازمان بازگشته است، تنها چند ماه پس از اینکه او درخواست تجاری تابستانی خود را برای انجام یک نوسان دیگر در مسابقات قهرمانی در کنار ایروینگ لغو کرد.


کوین دورانت (7) بازیکن بروکلین نتس در نیمه دوم بازی بسکتبال NBA مقابل شیکاگو بولز چهارشنبه، 4 ژانویه 2023، دانک می زند.
کوین دورانت پس از معامله با کایری اروینگ از مصدومیت زانو به تیم نتز متفاوتی بازخواهد گشت یا شاید او فوق ستاره بعدی باشد که می رود.
AP

ایروینگ و کی دی تنها در 74 بازی فصل عادی با هم در طول چهار فصل با نتز ظاهر شدند، از جمله دورانت که تمام سال اول پس از عمل جراحی آشیل را از دست داد. این تعداد همچنین شامل تنها 16 بازی به عنوان یک بیگ 3 با جیمز هاردن است، قبل از اینکه او به طور مشابه زمستان گذشته در فیلم پرفروشی که بن سیمونز را وارد کرد، از شهر خارج شد و به فیلادلفیا رفت.

با کم شدن روزهای پیش از پایان ضرب‌الاجل تجاری، دورانت احتمالاً قبلاً افکار خود را در مورد اینکه آیا او معتقد است که نت‌ها می‌تواند آن‌طور که در حال حاضر ساخته شده است را اجرا کند، آگاه کرده است.

دینویدی بهترین امتیاز دوران حرفه ای خود را با 20.6 امتیاز در هر بازی برای نتز به دست آورد در حالی که دورانت در فصل 20-2019 از میادین دور بود و آنها در شروع فصل بعد در سه بازی با هم بازی کردند قبل از اینکه دینویدی زانوی خود را بیرون آورد و سپس به صورت رایگان با جادوگران قرارداد امضا کرد. آژانس تابستان بعد.

جدایی دینویدی قبل از بیشتر درام‌هایی بود که ایروینگ پس از آن در بروکلین خلق کرد، از جمله امتناع او از واکسینه شدن برای کووید-19 در فصل گذشته و تبلیغ او برای فیلمی حاوی پیام‌های ضدیهودی در اوایل این فصل.

درخواست‌های قرارداد ایروینگ اکنون مشکل فوری برای ماوریکس است که به جالن برانسون اجازه داد تابستان گذشته با نیکس در آژانس آزاد قرارداد امضا کند. مارک استین، گزارشگر قدیمی NBA، یکشنبه گزارش داد که دفتر اصلی کوبان و ماوس با سوپراستار لوکا دونچیچ مشورت کرد قبل از تایید تجارت برای ایروینگ.


جالن برانسون شماره 13 و اسپنسر دینویدی شماره 26 از دالاس ماوریکس در طول بازی با یوتا جاز در مرحله اول بازی مرحله اول پلی آف NBA 2022 به تماشای بازی می پردازند.
ماوریکس با کایری اروینگ معاوضه کرد و اسپنسر دینویدی (26) را به نتز بازگرداند تا حدی به دلیل خلأ باقی مانده در زمانی که جالن برانسون (13) برای نیکس در خارج از فصل جدا شد.
NBAE از طریق Getty Images

اما ایروینگ که اخیراً به هشتمین حضور حرفه ای خود در آل استار رأی داد (به عنوان شروع کننده کنفرانس شرق)، اکنون مجبور شده است از سومین شهر NBA با آرزوهای قهرمانی خارج شود. او همچنین این کار را در کلیولند پس از قهرمانی در کنار لبرون جیمز و در بوستون – جایی که پدرش دردریک در کالج بازی کرد – پس از دو فصل با سلتیکس انجام داد.

بر اساس گزارش ها، نتز بسته تجاری ماوریکس را به این پیشنهادات رقیب انتخاب کرد:

• لیکرز: راسل وستبروک و دو انتخاب دور اول (2027، 2029)

• Suns: کریس پل، جائه کرودر، یک انتخاب دور اول

• کلیپرز: لوک کنارد، ترنس مان، یک انتخاب دور اول، دو تعویض در دور اول

از میان غوغاهای تجاری مختلف در روزهای اخیر که مربوط به ایروینگ بود، یکی از مواردی که من بیشتر از همه به دیدن آن علاقه داشتم، دیدار مجدد دورانت و وستبروک در بروکلین و بین لبرون و ایروینگ با لیکرز بود. کی دی و وستبروک هشت فصل با تاندر بازی کردند قبل از اینکه دورانت با وریرز قرارداد امضا کند و در کنار استف کری دو قهرمانی را به دست آورد.

این یک حرکت جذاب و جذاب از سوی نتز بود، و این باعث می‌شود که شما متعجب شوید که آیا مارکس می‌تواند یک بلیط بزرگ دیگر را قبل از پایان ضرب‌الاجل پنج‌شنبه ارائه کند یا اینکه فهرست موجود خود را با فیلم پرفروش دورانت که او را منتشر می‌کند، تجزیه خواهد کرد. تابستان گذشته نتوانست به نتیجه برسد.

صفحه پشتی امروز


صفحه پشتی نیویورک پست در 6 فوریه 2023
نیویورک پست

بیشتر بخوانید:

⚾ کارلوس بلتران شبکه YES را برای کار در دفتر اصلی متس ترک می کند

🏒 جزیره نشینان ستاره جدید بو هوروات را با تمدید 68 میلیون دلاری امضا کردند

🏀 اگر چیزی به سرعت تغییر نکند، کارولینای شمالی با چیزهایی غیر قابل تصور روبرو می شود

جنون نیکز همچنان ادامه دارد

در این مرحله حتی سعی نکنید نیکس و الاکلنگ یک فصل آنها را کشف کنید. به سادگی غیرقابل پیش بینی بودن آنها را در آغوش بگیرید.

یک روز پس از باخت در وقت های اضافه در خانه مقابل کلیپرز، نیکس در کوارتر اول یکشنبه با 21 امتیاز عقب افتاد و پس از آن برای پیروزی 108-97 یکشنبه شب در گاردن بر تیم 76رز که با 8 گل وارد زمین شد، به پیروزی رسید. رگه برنده جاده بازی.

همانند پیروزی مقابل هیت در اوایل هفته بدون جالن برانسون، نیمکت نیکز پس از اینکه آر جی بارت در آخرین لحظات به دلیل بیماری دچار خراش شد، دوباره به میدان رفت.


مایلز مک براید شماره 2 از نیویورک نیکس پس از اینکه در پیروزی مقابل فیلادلفیا 76رز یک شوت 3 امتیازی به ثبت رساند توسط ایوان فورنیه شماره 13 مورد استقبال قرار گرفت.
ایوان فورنیه، مایلز مک براید و آیزایا هارتنشتاین جرقه ای برای نیکس برای پیروزی غیرمحتمل بر تیم قدرتمند 76ers زدند.
رابرت سابو برای NY Post

ایوان فورنیر (17 امتیاز) و مایلز مک براید (14) رکوردهای فصل را به دست آوردند و آیزایا هارتنشتاین 14 ریباند به دست آورد – تا با جوئل امبید در تخته ها برابری کند – قبل از اینکه در اواخر کوارتر چهارم خطا کند.

نیکس (29-26) با ورود به دیدار روز سه‌شنبه اورلاندو برای رویارویی با پائولو بانچرو، تازه‌کار و مجیک روبه‌رشد، یک نیمه بازی پشت سر هیت برای کسب رتبه ششم در کنفرانس شرق است.

برد یکشنبه همچنین تضمین می‌کند که نیکز با ورود به ضرب‌الاجل معاملاتی روز پنجشنبه، بالای 500 باقی می‌ماند، و این مسئولیت بر عهده لئون رز، رئیس تیم است که به تیم تام تیبودو پاداش دهد و یک یا دو معامله را برای تقویت فهرست برای یک فشار حذفی واقعی انجام دهد.

کارت پستال از فینیکس

تیم فوتبال نویسان پست این هفته در فینیکس حضور دارند تا سوپربول را پوشش دهند. حضور در آنجا و تماشای مناظر و صداهای منتهی به بازی بزرگ چگونه است؟ این اولین اعزام از رایان دانلیوی، چه کسی سفرهای بهتری داشته است:

اگر چیفز یا ایگلز یک روز بازی سوپربول 57 مانند روز یکشنبه در راه فونیکس داشته باشند، امتیاز نهایی یک انفجار خواهد بود.

حداقل 14 ساعت پس از خروج از خانه در اورژانس منتظرش هستم.

تاخیر چهار ساعته هواپیما این روزها برای سفر بسیار عادی به نظر می رسید. اعتبار امریکن ایرلاین را برای یافتن هواپیمای جدید و اطمینان از برخاستن پرواز به جای تغییر برنامه برای صبح روز بعد. وقتی به موهای سگ حساسیت دارم، نشستن در ردیف یک زن با سگی در کیفش، ماجراجویی بود.

بدبختی واقعی هر باری بود که قدمی برداشتم. فکر می کنم قبل از اینکه نیوجرسی را ترک کنم، هنگام انجام کارهای خانه انگشت پایم شکست. بعد از اینکه اشتباه کردم کفش ورزشی ام را در هواپیما درآوردم، به دلیل تورم نتوانستم آن را دوباره بپوشم. این جوراب‌های فرودگاهی و خیابانی مستقیماً در زباله‌ها خواهند رفت.

Downtown Phoenix قرار است مکان مطلوبی در Super Bowl باشد زیرا بسیاری از مکان‌های کلیدی این هفته در داخل هستند. پیاده روی فاصله از یکدیگر اوه خوب!

داستان های فوق العاده


پاتریک ماهومز، کوارتربک کانزاس سیتی چیفز، پیش از برگزاری Super Bowl 57، یکشنبه، 5 فوریه 2023، در فینیکس می آید.
Patrick Mahomes and the Chiefs قبل از Super Bowl 57 وارد می شوند.
AP

هفته سوپر بول فرا رسیده است و هیچ کمبودی در خط داستانی وجود ندارد که در چند روز آینده به طور گسترده در مورد آن صحبت خواهد شد.

• اگر نشنیده بودید، SB LVII اولین بار در تاریخ بازی بزرگ است که دو خواهر و برادر برای تیم‌های مقابل با هم رقابت می‌کنند: تراویس کلسه کل جهان Chiefs و Jason Kelce مرکز ایگلز.

• پاتریک ماهومز و جالن هرتس همچنین به عنوان اولین کوارتربک های سیاهپوست تاریخ ساز خواهند شد که مقابل یکدیگر در سوپر باول شروع کردند و اندی رید (سرمربی سابق ایگلز) و نیک سیریانی (مربی سابق دریافت کننده با چیفز) در کنار یکدیگر قرار گرفتند. به مصاف تیم های سابق خود خواهند رفت.

• از منظر محلی، برخی از طرفداران جاینتز ممکن است بخواهند دنبال کنند که آیا کداریوس تونی که در دور اول سال 2021 کنار گذاشته شده بود – که در طول فصل مبادله می شد – لباس چیفز را پس از آسیب دیدگی مچ پا در بازی قهرمانی AFC به تن می کند یا خیر.

• و با بازنشستگی دوباره تام برادی، ماهومس، در 27 سالگی، می تواند به تنها کوارتربک فعال – و سیزدهمین در تاریخ – با چندین قهرمانی تبدیل شود.



sitemap