ریاست کارگروه پدافند علمی و آموزشی عالی شبستر به دانشگاه آزاد سپرده شد


توسط فرمانداری؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از سوی فرمانداری این شهرستان به عنوان رئیس کارگروه پدافند علمی و آموزشی عالی شبستر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از شبستر، علی رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از سوی فرمانداری این شهرستان به عنوان رئیس کارگروه پدافند علمی و آموزش عالی شهرستان شبستر انتخاب شد.

نخستین جلسه این کارگروه با حضور اعضای شهرستانی، متشکل از رؤسای دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی، دانشگاه‌های آزاد اسلامی صوفیان، خامنه و مرکز آموزشی تسوج و مدیران آموزش و پرورش مناطق شبستر، صوفیان و تسوج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزار شد.

رضاپور رئیس کارگروه پدافند علمی و آموزش شهرستان شبستر در این جلسه درباره شناسایی، طبقه بندی و اولویت بندی مراکز مهم در شهرستان، طراحی و پیش‌بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات ضروری و مورد نیاز مردم و مراکز آموزشی در شرایط بحران، ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های مختلف حوزه دانشجویی و دانش آموزی برای مقابله با تهدیدات و شرایط بحران، تهیه و تدوین برنامه‌های آموزش عالی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه پدافند عامل به ارائه راهکار‌های لازم پرداخته وهر یک از اعضا هم با بحث و بررسی، نظر خود را ارائه کردند.

مصویات نخستین جلسه کارگروه پدافند علمی و آموزش عالی شهرستان شبستربرای بهره برداری‌های لازم به کمیته شهرستانی ارسال شد.

sitemap