پیام رییس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل نهاد گزینش


در راستای گرامیداشت فرمان امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

دکتر ملکی تبار رییس مرکز گزینش و رییس مرکز نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسب سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره)، این روز را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، دکتر ملکی تبار رییس مرکز گزینش و رییس مرکز نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسب سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره)، این روز را تبریک گفت.

متن پیام در ذیل آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بالعَدلِ﴿ سوره نساء۵۸﴾
نهاد مقدس گزینش بیش از ۴ دهه است که با نفس ملکوتی حضرت امام (ره) و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری حفظه الله مشغول انجام ماموریت خطیر و حساس خویش می‌باشد. الحمدلله گزینش در سالیان متمادی با بهره مندی از قانون و تلاش در بروز امدی روش‌ها توانسته اقدامات موثر و اثر بخشی را به ارمغان بیاورد. ۱۵ دی‌ماه، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را به همه گزینشگران و همکاران محترم پرتلاش مرکز گزینش دانشگاه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان از درگاه حضرت احدیت توفیق خدمت خالصانه و توام با موفقیت خواستارم.

انتهای پیام/

sitemap