راهنمای گام به گام درست کردن کیک های سالم تر برای روز ولنتاین


بیایید با آن روبرو شویم، روز ولنتاین مترادف با شیرینی است. از انواع شکلات (و همه چیز شکلاتی) گرفته تا کیک و کلوچه، آب نبات به شکل قلب، و موارد دیگر، دسرهای مقرون به صرفه ای برای شگفت زده کردن دلبندتان (یا شیرینی تان!) کم نیست. با این حال چه چیزی خیلی شیرین نیست؟ قند بیش از حد به دنبال سقوط قند نه چندان خوشایند. اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به قطع رابطه با دندان شیرین خود دارید، همه اینها به نام سلامتی. خبر خوب این است که شما می توانید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید: خوراکی های شیرینی که کاملاً سالم هستند! را وارد کنید: کیک روز ولنتاین. به لطف تعویض های ساده سالم، این دستور غذا به همان اندازه مغذی و خوشمزه است!

آیا آماده اید تا شیرینی روز ولنتاین خود را راضی کنید و با انجام آن احساس خوبی داشته باشید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. پیش از این، ما اسرار نحوه درست کردن این کیک پاپ های سالم ولنتاین را به راحتی بیان می کنیم.

طرز تهیه دستور العمل های روز ولنتاین سالم: مبادلات ساده

قبل از اینکه به بهترین بخش (دستور العمل) برسیم، در اینجا مبادلات سالم ساده ای وجود دارد که می تواند یک درمان نه چندان سالم را به یک دستور غذای منحط و بدون احساس گناه تبدیل کند.

مخلوط های سالم تر خریداری شده در فروشگاه

استفاده از کیک یا کیک کیک سالم خریداری شده در فروشگاه یکی از ساده ترین روش های تعویض پخت سالم است! در این دستور غذا استفاده کردیم مخلوط کیک و کیک آرد بادام ساده میلز – این مخلوط کیک سالم مورد علاقه ما است که به دلیل مواد تشکیل دهنده، طعم و قوام آن در فروشگاه خریداری می شود!

به طور کلی، انتخاب یک مخلوط کیک کم قند که فاقد چربی های ترانس و مواد فرآوری شده باشد، بهترین کار است. خبر خوب این است که جایگزین‌های سالم زیادی وجود دارد که از قندهای طبیعی، جایگزین‌های آرد کامل و مواد ساده استفاده می‌کنند.

برخی از جایگزین های سالم دیگر عبارتند از:

  • مخلوط کیک بدون گلوتن باب رد میل
  • میس جونز در حال پخت کیک آلی مخلوط
  • کیک بدون گلوتن کیک آرتور

سوآپ روغن سالم

اکثر مخلوط‌های کیک سنتی که در فروشگاه‌ها خریداری می‌شوند، نیاز به روغن‌های تصفیه‌شده مانند روغن گیاهی یا کانولا دارند. به جای آن این تعویض روغن سالم تر را امتحان کنید:

روغن سالم تر: روغن تصفیه شده را با جایگزین سالم تری مانند روغن نارگیل یا آووکادو تعویض کنید – این یک جایگزین 1:1 است.

سس سیب: از سس سیب شیرین نشده به عنوان جایگزین روغن استفاده کنید. توجه: این یک کیک مرطوب به دست می دهد! مقدار مایعات دیگر را در دستور غذای خود کمی کاهش دهید (¼ فنجان). از طرف دیگر، کمتر از مقدار روغن مورد نیاز از سس سیب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر دستور پخت شما به 1 فنجان روغن نیاز دارد، از ¾ فنجان سس سیب استفاده کنید.

ماست: به جای روغن از ماست ساده یا وانیلی شیرین نشده مانند کایت هیل یا سیگی استفاده کنید. مانند سس سیب، ماست یک قوام مرطوب ایجاد می کند – شما باید میزان مصرف ماست را ¼ فنجان کاهش دهید. اگر دستور غذای شما نیاز به 1 فنجان روغن دارد، از ¾ فنجان روغن استفاده کنید. اگر دستور پخت شما به ½ فنجان روغن نیاز دارد، از ¼ فنجان ماست استفاده کنید.

مبادله مبتنی بر گیاه: هک جایگزین تخم مرغ سالم

در حالی که تعویض تخم مرغ های گیاهی محبوب مانند تخم چیا یا تخم کتان جایگزین های عالی هستند، ما از شما دعوت می کنیم این تعویض که کمتر شناخته شده است را امتحان کنید! آیا می دانستید که می توان آب سلتزر را به جای تخم مرغ جایگزین کرد؟ این یکی از هک های پخت سالم مورد علاقه ما است!

تعویض تخم مرغ آب گازدار: از ¼ فنجان آب گازدار ساده به عنوان جایگزین برای هر تخم مرغ استفاده کنید. بدون تغییر طعم، همان قوام سبک و کرکی تخم مرغ را تولید می کند!

سالم ترین کیک های روز ولنتاین (با تعویض های ساده سالم)

عناصر:

  • 1 جعبه مخلوط کیک ساده میلز (یا مخلوط کیک سالم مورد علاقه شما)
  • 3 عدد تخم مرغ
  • ⅓ فنجان روغن نارگیل
  • ⅓ فنجان آب*
  • 1 قاشق غذاخوری وانیل
  • ½ فنجان ماست یونانی وانیلی شیرین نشده (یا ماست یونانی وانیلی به سبک یونانی Kite Hill برای بدون لبنیات)

*توجه: اگر از روش‌های پخت سالم‌تری استفاده می‌کنید، ⅓ فنجان آب اضافی را کنار بگذارید تا کیک بیش از حد مرطوب نشود.

مبادله اختیاری:

جایگزینی تخم مرغ: ¾ فنجان آب سلتزر ساده (¼ فنجان در هر تخم مرغ)

تعویض روغن: 2 ½ قاشق غذاخوری سس سیب شیرین نشده

رویه شکلاتی:

  • ½ فنجان شکلات چیپسی بدون لبنیات (مانند لیلی شیرین شده با استویا، از غذاهای زندگی لذت ببرید، یا شیر جو دو سر گونه های در حال انقراض)
  • ½ قاشق چایخوری روغن نارگیل

تاپینگ اختیاری:

  • اسپرینکل های الهام گرفته از روز ولنتاین
  • نارگیل خرد شده
  • نوک کاکائویی

جهت ها:

مرحله شماره 1: مواد خود را جمع آوری کنید

فر را از قبل با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. در مرحله بعد، مواد خود را جمع آوری کنید، از جمله هر یک از جایگزین های سالم تر بالا.

مرحله 2: مواد را به یک کاسه همزن اضافه کنید

مخلوط کیک خریداری شده خود را در یک کاسه همزن بزرگ بریزید و مواد را طبق دستورالعمل جعبه، با استفاده از هر یک از تعویض های اختیاری بالا به جای روغن یا تخم مرغ اضافه کنید. خمیر باید نازک باشد اما روان نباشد.

مرحله شماره 3: پخت

وقتی خمیر خوب مخلوط شد، مخلوط را در قالب کیک شیشه ای چرب شده یا قالبی که کاغذ روغنی انداخته اید بریزید. طبق دستورالعمل، حدود 35 دقیقه یا تا زمانی که مرکز آن کاملا پخته شود، بپزید. نکته: اگر خمیر نیم پز باشد، کیک خوب شکل نمی گیرد.

مرحله شماره 4: سرد

پس از پخت کامل کیک، آن را از فر خارج کرده و کاملا خنک کنید.

توجه: اگر کیک هنوز گرم است، از رفتن به مرحله بعدی اجتناب کنید، این بسیار مهم است! در صورت لزوم در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

مرحله پنجم: کیک را تکه تکه کنید

وقتی کیک کاملا خنک شد، کیک را تکه تکه کنید و به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید.

مرحله شماره 6: ماست را اضافه کنید

پس از خرد شدن، ½ فنجان لبنیات یونانی وانیلی یا ماست بدون لبنیات را به کاسه اضافه کنید. کاملا مخلوط کنید. خمیر را به مدت 20 تا 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا سفت شود

مرحله شماره 7: به شکل گردهایی به اندازه لقمه بغلتانید

سپس خمیر را بین دستان خود به شکل توپ هایی به اندازه یک لقمه بچرخانید. روی سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده شده قرار دهید. توپ ها را حداقل 20 دقیقه یا حداکثر یک ساعت در یخچال یا فریزر قرار دهید.

مرحله هشتم: روکش شکلاتی را درست کنید

در حالی که خمیر در حال سرد شدن است، روکش شکلات را با ذوب کردن چیپس های شکلات و روغن نارگیل با هم در ظرف مخصوص مایکروویو به مدت 30 ثانیه آماده کنید تا کاملا ذوب شود و در صورت نیاز هم بزنید. کنار بگذارید. پس از سفت شدن، توپ های کیک را چند بار از یخچال یا فریزر خارج کنید. حذف توپ های کیک به صورت دسته ای از گرم شدن توپ های کیک و از دست دادن شکل خود جلوگیری می کند.

مرحله شماره 9: توپ های کیک را با روکش شکلاتی بپوشانید و رویه ها را اضافه کنید

(اختیاری) قبل از اضافه کردن روکش شکلاتی به هر توپ کیک، یک سیخ به مرکز پایین هر کیک بریزید. توپ های کیک را در مخلوط شکلاتی فرو کنید تا کاملا پوشیده شود. از طرف دیگر، می‌توانید توپ‌های کیک را روی یک ورقه پخت بگذارید و با قاشق روی هر توپ، روکش شکلاتی را بریزید.

پس از پوشش کامل، هر گونه مواد اضافی مانند اسپرینکل، تکه های نارگیل یا نوک کاکائو را اضافه کنید. اجازه دهید روکش شکلاتی سفت شود و آن را در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مرحله 10: لذت ببرید!

سرو کنید و لذت ببرید! باقی مانده کیک را تا یک هفته در یخچال یا به مدت 2 هفته در فریزر نگهداری کنید.

دندان شیرین خود را با این دستور العمل عاری از گناه راضی کنید

دوستداران دندون شیرین، شاد باشید. شما هنوز هم می توانید از دسرها و خوراکی های شیرین مورد علاقه خود لذت ببرید، در حالی که یک سبک زندگی سالم دارید! دستیابی به گزینه‌های سالم‌تر خریداری شده در فروشگاه و استفاده از مبادله‌های سالم ساده، این امکان را فراهم می‌آورد که بدون محرومیت لذت ببرید. چه این دستور غذا را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید و چه به تنهایی از آن لذت می برید، به قلب عاشق شکلات خود چیزی برای لبخند دادن بدهید.



منبع

sitemap