دستمزد عظیم زک ویلر در راه است


وقتی از یکی از فیلی پرسیدم که زک ویلر باید در مذاکرات جدیدش چه دستمزدی دریافت کند، فیلی به شماره لباس ویلر اشاره کرد – بله، 45 میلیون دلار. او حدس می زد که ویلر احتمالاً می تواند به جاستین ورلاندر و مکس شرزر به عنوان پرتاب کننده های بزرگ 40 میلیون دلاری بپیوندد، اما البته آنها بازیکنان آزاد با چندین سی یانگ بودند. برنامه های افزودنی متفاوت هستند، اما ویلر باید بیش از 30 میلیون دلار باشد.

ویلر احتمالاً دوست دارد برگردد – او ابتدا با فیلی به مبلغ 118 میلیون دلار بیش از پنج قرارداد امضا کرد که وایت ساکس 125 میلیون دلار پیشنهاد داد – و فیلیز به شدت می‌خواهد برنده شود. زمانی که ویلر با ۱۰۰ ERAplus مادام‌العمر متس را ترک کرد، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که در استراتوسفر Verlander-Scherzer درباره او صحبت شود.

فیلیز بزرگترین پیشنهاد را برای یوشینوبو یاماموتو ارائه کرد، همانطور که برای اولین بار توسط Philadelphia Inquirer گزارش شد. دیو دامبروفسکی، رئیس بیسبال فیلیز، تنها می‌گوید که آنها پیشنهاد «بسیار قوی» ارائه کرده‌اند. گفته شد که شش تیم 300 میلیون دلار به علاوه پیشنهاد دادند: Yankees، Mets، Phillies، Dodgers برنده با 325 میلیون دلار و دو تیم دیگر (Blue Jays و Giants حداقل در ترکیب بودند).

برایس هارپر، ستاره فیلیز، مایل است تمدید شود. مورد او این است که تعهد شگفت‌انگیزی از خود نشان داده و تمام تلاش خود را برای جذب ستاره‌ها انجام داده است و این کار را انجام داده است (و البته فوق‌العاده بازی کرده است). اگرچه فیلی ها از داشتن او هیجان زده هستند، با وجود هشت سال باقی مانده، هارپر اهرم کمی دارد. این به جان میدلتون، یکی از بهترین مالکان بیسبال بستگی دارد.


AP

یانکی ها به جای کیکه هرناندز دوم شدند، او در مورد “منطقه ناپاک” گفت. داجرز در تمام این مدت بهترین انتخاب بود. اکنون اسوالد پرازا برای ساختن یانکی ها چندان قطعی به نظر نمی رسد.


به نظر می رسد که فرشتگان هنوز به جوی وتو علاقه مند هستند.


پل اسکینز در کمپ دزدان دریایی با سرعت 102 مایل در ساعت، انتخاب شماره 1 کلی را شگفت زده می کند. آیا او احتمالاً می تواند چرخش آنها را انجام دهد؟ رتبه بندی یکی از پیشاهنگان قدیمی از بهترین پرتاب کننده های کالج که دیده است: 1. استفان استراسبورگ. 2. Skenes. 3. علامت قبلی.


AJ Puk، انتخاب شماره 1 سابق و تسکین دهنده سابق، در مشتری، فلوریدا، تأثیرگذار است و به شدت در ترکیب یک نقطه چرخشی مارلینز است.



منبع

sitemap