شرکت های کالیفرنیا پیتزا هات اخراج رانندگان تحویل را قبل از حداقل دستمزد جدید 20 دلار اعلام کردند: گزارش


چندین شرکت پیتزا هات در کالیفرنیا در حال برنامه ریزی برای اخراج رانندگان حمل و نقل هستند زیرا زنجیره رستوران ها برای افزایش حداقل دستمزد کارگران فست فود در سال آینده آماده می شوند.

چندین اپراتور پیتزا هات اخطاریه هایی را برای پیروی از قانون اعلان تنظیم و بازآموزی کارگران ارسال کردند و گفتند که خدمات تحویل خود را متوقف می کنند.

یک اخطار فدرال WARN که توسط اپراتور فست فود ارسال شده است، “PacPizza، LLC، که به عنوان پیتزا هات فعالیت می کند، تصمیمی تجاری برای حذف خدمات تحویل شخص اول و در نتیجه حذف تمام موقعیت های راننده تحویل گرفته است.” به گزارش بیزینس اینسایدر، اداره توسعه اشتغال این ایالت گفت.

اپراتور دیگر، شرکت پیتزا کالیفرنیای جنوبی نیز اخراج حدود 841 راننده را در سراسر ایالت اعلام کرد.

این حرکت ها بر مکان های پیتزا هات در شهرستان های لس آنجلس، اورنج، سن برناردینو، ریورساید و ونتورا تأثیر می گذارد.


اپراتورهای پیتزا هات پایان خدمات تحویل را در تعدادی از نقاط در کالیفرنیا اعلام کردند.
اپراتورهای پیتزا هات پایان خدمات تحویل را در تعدادی از نقاط در کالیفرنیا اعلام کردند. AP

بسیاری از فرنچایزها به برنامه های تحویل شخص ثالث مانند Uber Eats، GrubHub و DoorDash متکی هستند.

اعلامیه‌های اخراج چند ماه قبل از اینکه اکثر کارگران فست فود در کالیفرنیا شروع به دریافت حداقل دستمزد 20 دلار در ساعت از ماه آوریل کنند، منتشر شد.

این افزایش به عنوان راهی برای جبران افزایش هزینه های زندگی برای مردم کالیفرنیا پیشنهاد شد.


اخراج پیتزا هات چند ماه پیش از آن اتفاق افتاد که اکثر کارگران فست فود در کالیفرنیا از آوریل شروع به دریافت حداقل دستمزد کنند.
اخراج پیتزا هات چند ماه پیش از آن اتفاق افتاد که اکثر کارگران فست فود در کالیفرنیا از آوریل شروع به دریافت حداقل دستمزد کنند. گتی ایماژ

یکی از رانندگان تحویل پیتزا هات به Business Insider گفت که اگر در تاریخ 5 فوریه اخراج شود، به او 400 دلار انفصال داده شده است.

او به اینسایدر گفت: «پولی که به عنوان حقوق پایان کار به ما می دهند، یک سیلی بر صورت است. “برای 9 سال خدمت به 3 دلار در ماه می رسد.”

FOX Business با اپراتورهای پیتزا هات تماس گرفته است، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.



منبع

sitemap