جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه/ پیشتازی دانشگاه آزاد در برنامه‌های فرهنگی


جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه  پیشتازی دانشگاه آزاد در برنامه‌های فرهنگی

دانشگاه آزاد اسلامی قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه در راستای بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌ها، فرصت‌های مطالعاتی، پژوهشی، علمی و تبلیغی تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌ها، فرصت‌های مطالعاتی، پژوهشی، علمی، تبلیغی و همچنین اشتراک منابع و بهره‌مندی از تجربیات طرفین برای برقراری ارتباط تنگاتنگ، همکاری بیشتر و بهتر در حوزه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، جشنواره‌ها، کنگره‌ها و … تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست با اشاره به رویکرد این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی تحول‌آفرین و مأموریت‌محور، تعمیق و گسترش تعاملات بین این دانشگاه با موسسات فرهنگی، دینی و مذهبی را یکی از برنامه راهبردی در حوزه فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ انقلابی نامید و گفت: حرکت رو به رشد این دانشگاه به سمت هویت‌بخشی و امیدآفرینی اثربخش با تکیه بر نقش اقطاب اثرگذار دنبال تقویت دیپلماسی فرهنگی و دینی است.

محمدحسین رنجبر با بیان اینکه دانشگاه آزاد در مسیری هدایت شده که با محور‌های راهبردی دنبال ساختار محتوایی با قابلیت حل مسئله و پاسخگویی است و می‌تواند با ظرفیت و توانمندی که در درون خود دارد به نقش اجتماعی و مسئولیت مدنی به خوبی عمل کند.

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه/ پیشتازی دانشگاه آزاد در برنامه‌های فرهنگی

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به‌عنوان پیشتاز برنامه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی توانسته در ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی، هویتی و فناوری به جایگاه خوب و مثبتی دست یابد و می‌تواند با ایجاد تعامل موثر این نقش را در تمام عرصه به خوبی اجرا و عملیاتی سازد.

خنثی‌سازی نقشه دشمن توسط موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه

رئیس موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه هم گفت: این موسسه با حرکت در محور‌های فرهنگی، دینی و انقلابی تلاش دارد نقشه دشمن را در نابودی اسلام خنثی کند و با دادن آگاهی، بینش و بصیرت جوانان را در مسیر متعالی رشد و بالندگی قرار دهد.

حجت‌الاسلام مرتضی وافی تبیین کرد: خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های دینی و فرهنگی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و هرمزگان به‌عنوان یک مرجع بزرگ در حوزه صحیفه سجادیه فعالیت می‌کند که برگزاری جشنواره‌های شعر صحیفه سجادیه و کنگره امام سجاد(ع) نشان بارز این فعالیت‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم هم در این نشست گفت: به منظور ایجاد تعامل موثر و تشریک مساعی در امور دینی و فرهنگی، جذب مخاطبان بیشتر و تأثیرگذاری عمیق بر فرهنگ جامعه نیاز به تعامل دانشگاه و موسسات دینی استان هرمزگان احساس می‌شود.

محمد حیدری نارمندی ابراز امیدواری کرد که با امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی قشم و موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه بتوان نقش کارآمد و تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی را در همه سطوح به نمایش گذاشت.

به گزارش آنا، امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی حیدری نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و حجت‌الاسلام وافی رئیس موسسه بین‌المللی صحیفه سجادیه به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های طرفین به امضا رسید.

sitemap