بیل بلیچیک، ران ریورا در خطر است



دوباره همان موقع از سال است.

در حوالی روز شکرگزاری در NFL، این مراسم برگزار می شود: سرمربیان روی صندلی داغ.

در دو هفته اخیر، دو هماهنگ کننده تهاجمی اخراج شده اند – مت کانادا از پیتسبورگ در هفته گذشته و کن دورسی از بوفالو هفته قبل. جالب اینجاست که این دو حرکت توسط سرمربیان برنده همیشگی با امنیت شغلی قوی – شان مک درموت از بیل و مایک تاملین از استیلرز انجام شد.

هر چند با نزدیک شدن به هفت هفته پایانی این فصل، برخی از سرمربیان در خط تیراندازی قرار دارند، از جمله براندون استالی با چارجرز و ران ریورا با فرماندهان.

هر دو مربی هفته یازدهم سختی را پشت سر گذاشتند.

فرماندهان ریورا شش بار توپ را برگرداندند و با تامی دویتو، بازیکن آزاد تازه کار که فصل را در تیم تمرینی آغاز کرد، به جاینتز باختند. پنج‌شنبه برای ریورا بهتر نشد و فرماندهان با نتیجه 45-10 توسط کابوی‌ها شکست خوردند.

ریورا چهارمین فصل حضورش در واشنگتن را سپری می کند و هنوز نتوانسته تیم را به رکورد پیروزی برساند و یک بار به پلی آف راه یابد. او نیز باید با مالک جدیدی در جاش هریس، که در موضوع مربیگری مادر بوده است، برخورد کند.

مربی فرماندهان، ران ریورا، از زمانی که در واشنگتن هدایت تیم را برعهده گرفت، با یک رکورد پیروزی به پایان نرسیده است.
USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

تحت هدایت استالی، چارجرها تمایل نگران کننده ای برای از دست دادن بازی های نزدیک داشتند. از ابتدای سال 2021، در بازی هایی که با سه امتیاز یا کمتر تعیین شده است، آنها 6-12، از جمله پلی آف، هستند. در صدر این لیست، برتری 27 امتیازی نیمه اول است که آنها در فصل گذشته در باخت 31-30 مقابل جگوارها از دست دادند.

استالی پس از باخت یکشنبه 23-20 مقابل پکرز، دچار یک فروپاشی عمومی شد، که باعث شد چارجرز با استعداد به 4-6 سقوط کند و در خارج از بازی حذفی AFC. او با خبرنگارانی که از دفاع او به عنوان مقصر ناکامی های تیم در بازی های نزدیک انتقاد می کردند، جنگنده شد. چارجرها در مجموع دفاع در رده 31 و آخرین در برابر پاس قرار دارند.

استالی گفت: “من به شیوه بازی خود اطمینان کامل دارم، به خودم به عنوان دعوت کننده بازی و روشی که ما آموزش می دهیم و روشی که برنامه ریزی می کنیم، اعتماد کامل به آن دارم.”

هنگامی که از او برای سومین بار در پنج هفته گذشته پرسیده شد که آیا به فکر کنار گذاشتن وظایف بازی کالینگ در دفاع است یا خیر، استالی گفت: “من دفاعیات را صدا خواهم زد، بنابراین ما کاملاً واضح هستیم … پس، شما این کار را نکنید. باید دوباره بپرسم.»

استالی سپس به مکان بدی رفت و ادامه داد: «من اینجا نیستم تا با هواداران صحبت کنم. من اینجا هستم تا با بازیکنانم صحبت کنم، رختکن. می‌دانم که با برنامه‌های بازی که داریم، هر هفته به خودمان این شانس را می‌دهیم که برنده شویم.»

البته مشکل این است که علیرغم اینکه آنها در موقعیتی هستند که آن بازی ها را ببرند، اما در آن بازی ها پیروز نشده اند. استالی مربی ای بوده است که ظاهراً بهترین نتیجه را از یک تیم با استعداد دریافت نکرده است – تیمی که یک کوارتربک برتر در جاستین هربرت دارد و بازیکنانی مانند خلیل مک را برای بازی در کنار جوی بوسا آورده است.

براندون استالی، مربی چارجرز، یکشنبه مقابل ریونز قرار خواهد گرفت.
گتی ایماژ

چارجرز یکشنبه شب با ریونز بازی می‌کند، که در برابر آنها چهار مسابقه از پنج دیدار فصل عادی گذشته خود را باخته‌اند.

مایک ورابل که ششمین فصل خود را با تایتان ها می گذراند و فرانک رایش که اولین فصل خود را با 1-9 Panthers می گذراند، از دیگر شانس های داشتن مشکلات شغلی هستند.

تایتان های ورابل پس از هدایت تنسی به فصول قهرمانی در چهار سال اول زندگی خود و سه بار حضور در پلی آف در آن بازه زمانی، فصل گذشته را از دست دادند (7-10) و در حال حاضر 3-7 و در آخرین مکان در AFC جنوبی هستند. .

ورابل هفته گذشته به خبرنگاران گفت: «من سعی نمی‌کنم خودم را به امنیت شغلی‌اش بیاندازم، و افزود: «تمرکز من روی مربیگری این تیم است، روی تلاش برای اینکه این بچه‌ها بفهمند که خط خوبی در این لیگ وجود دارد. از برد و باخت یافتن راه هایی برای ورود. این چیزی است که من روی آن تمرکز کرده ام. بهت اجازه می دم [media] من را هر هفته اخراج کنید یا اخراج نکنید.»

بیل بلیچیک، مربی میهن پرستان، فقط یک رکورد 2-8 در این فصل به دست آورده است.
AP

وضعیت رایش در کارولینا جالب است زیرا او تنها در اولین فصل حضورش در آنجا است و برایس یانگ کوارتر بک تازه کار را شروع می کند، انتخاب شماره 1 کلی در درفت. اما دیوید تپر، مالک پانترز، در حال تماشای موفقیت فوری هیوستون با کوارتربک تازه کار خود، سی جی استراد، انتخاب شماره 2 کلی پس از یانگ، نمی تواند خوب بنشیند.

یکی دیگر از سرمربیان جذاب که احتمالاً در اوت است، بیل بلیچیک از نیوانگلند است، که علیرغم ارائه 6 سوپربول به میهن پرستان شایعه شده است که مورد علاقه مالک رابرت کرافت و هواداران قرار گرفته است، در حالی که این تیم در حال حاضر 2-8 با دومین رکورد بد لیگ



منبع

sitemap