شایعه شده است که مگان مارکل در حال امضای قرارداد با دیور است


این یک معامله برند است که می تواند حق امتیاز زیادی برای او به همراه داشته باشد.

مگان مارکل، 41 ساله، به زودی می تواند در دنیای مد بالا سر و صدای زیادی به پا کند، زیرا گزارش جدیدی ادعا می کند که او ممکن است در حال امضای قرارداد با دیور در تلاش از سوی آژانس استعدادیابی خود، ویلیام موریس اندیوور، برای “دوباره” باشد. دوشس را اختراع کنید.

در ستون جدیدی در The Mail on Sunday که توسط نویسنده کارولین گراهام نوشته شده است، یکی از افراد اجتماعی بورلی هیلز که نامش فاش نشده است، ادعا کرد که مارکل “همه چیزی است که همه درباره آن صحبت می کنند.”

این منبع ادعا کرد: هفته‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه او در شرف امضای قراردادی با دیور است که کارخانه شایعات را بیش از حد به کار انداخت. “اگر او این کار را انجام دهد، هیچ کس به خاطر نخواهد آورد که پادکست کوچک احمقانه او پس از یک فصل لغو شد.”

پست برای نظر بیشتر با نمایندگان مارکل تماس گرفت.

این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که پس از تمدید نشدن پادکست مارکل، “Archetypes” برای فصل دوم، اعلام شد که این زوج از Spotify جدا خواهند شد.


طبق یک گزارش جدید، مگان مارکل ممکن است در آینده آینده با دیور قرارداد امضا کند.
طبق یک گزارش جدید، مگان مارکل ممکن است در آینده آینده با دیور قرارداد امضا کند.
گتی ایماژ

به گفته یک منبع، وجود داشته است "شایعات برای هفته ها" که مارکل قرارداد را با برند مد لباس امضا خواهد کرد.
به گفته یک منبع، هفته‌ها شایعاتی مبنی بر امضای قرارداد مارکل با این برند مد لباس وجود دارد.
شاتر استاک

روز پنجشنبه، یک منبع نزدیک به این وضعیت به The Post گفت که شرکت رسانه‌ای Archewell آن‌ها محتوای کافی برای دریافت پرداخت کامل قرارداد تقریباً 20 میلیون دلاری که مارکل و همسرش، شاهزاده هری، 38 ساله، در سال 2020 امضا کردند، تولید نکرده است.

در بیانیه مشترک Spotify و Archewell Audio به پست آمده است که آنها “متقابل توافق کرده اند که راه خود را جدا کنند و به سریالی که با هم ساخته ایم افتخار می کنند.”

مجموعه پادکست 12 قسمتی، که در آن مارکل “برچسب هایی که سعی می کنند زنان را عقب نگه دارند” را بررسی کرد، تنها پروژه ای بود که این زوج در طول دو سال و نیم همکاری خود با اسپاتیفای، همراه با یک بار یکباره تولید کردند. ویژه تعطیلات


"هفته‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه او در شرف امضای قراردادی با دیور است که کارخانه شایعات را به شدت تحت فشار قرار داده است.  اگر او این کار را انجام دهد، هیچ کس به خاطر نخواهد آورد که پادکست کوچک احمقانه او پس از یک فصل لغو شد." یک منبع به این رسانه ادعا کرد.
هفته‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه او در شرف امضای قراردادی با دیور است که باعث شد کارخانه شایعات بیش از حد کار کند. اگر او این کار را انجام دهد، هیچ کس به خاطر نخواهد آورد که پادکست کوچک احمقانه او پس از یک فصل لغو شد.
سمیر حسین/WireImage

با این حال، منبعی در WME به این رسانه ادعا کرد که آنها می‌دانستند که اطلاعیه پادکست در راه است.

این خودی ادعا کرد که این انتقال شایعه شده به دیور ممکن است برای سایر افراد جامعه “شوک” باشد، اما طبق گزارش ها، آژانس هفته ها است که روی تغییر نام مگان کار می کند.

به گزارش ورایتی، مارکل از زمانی که قرارداد امضا کرد، با مدیر عامل WME، آری امانوئل و تیمش در آوریل، در جلسات “غرق” بوده است.


مگان مارکل
آژانس جدید مارکل، ویلیام موریس اندیوور، ظاهراً به دنبال «اختراع مجدد» ستاره است.
گتی ایماژ

این زوج تصمیم گرفتند در سال 2020 از نقش‌های اعضای خانواده سلطنتی کناره‌گیری کنند.
این زوج تصمیم گرفتند در سال 2020 از نقش‌های اعضای خانواده سلطنتی کناره‌گیری کنند.
تصاویر GC

این خودی WME ادعا کرد: “آری در تجارت شرکتی و کسب درآمد بهترین است.” او از اینکه نماینده مگان است هیجان زده است و تمام انرژی خود را صرف این کار کرده است. پیشنهادات از جمله از دیگر پلتفرم‌های پادکست سرازیر شده‌اند.»

اما اگر مارکل در نهایت تبدیل به دختر بعدی دیور شود، منطقی است، زیرا او قبلاً بارها از این برند استفاده کرده است.

در سال 2019، او در مراسم غسل تعمید پسر چهار ساله‌اش آرچی، در نیوزویک، یک لباس کرم با آستین‌های دستبند طراحی شده توسط این برند، و یک لباس کت با رنگ خنثی و مد لباس بالا در مراسم خدمات ملی جشن شکرگزاری پلاتینیوم پوشید. ژوئن.


اخبار مربوط به قرارداد احتمالی دیور تنها چند روز پس از آن منتشر شد که اعلام شد پادکست او در Spotify برای فصل دوم تمدید نخواهد شد.
اخبار مربوط به قرارداد احتمالی دیور تنها چند روز پس از آن منتشر شد که اعلام شد پادکست او در Spotify برای فصل دوم تمدید نخواهد شد.
Corbis از طریق Getty Images

همچنین می تواند فصل جدیدی را برای دوشس رقم بزند، زیرا او و همسرش تصمیم گرفتند رسما از نقش خود به عنوان اعضای خانواده سلطنتی در سال 2020 کناره گیری کنند.

اریک شیفر، که رئیس مشاوران مدیریت شهرت است، در روز یکشنبه به میل گفت که تیم مارکل “از درام به نفع او استفاده خواهد کرد” و ظاهرا به دنبال “فاصله گرفتن از درام احساسی سمی است که هری به نظر می رسد قادر به اجرای آن نیست”. گذشته.”

در حال حاضر، همسر مارکل، شاهزاده هری، درگیر یک پیگرد قانونی مداوم علیه روزنامه های گروه میرور است.


مارکل و همسرش، شاهزاده هری، در حال حاضر در مونته سیتو، کالیفرنیا زندگی می کنند.
مارکل و همسرش، شاهزاده هری، در حال حاضر در مونته سیتو، کالیفرنیا زندگی می کنند.
گتی ایماژ

اما شیفر ادعا کرد که مارکل به آینده نگاه خواهد کرد و “روی نکات مثبت” تمرکز خواهد کرد.

او به این نشریه گفت: «او به تصویری از یک زن قوی و موفق بازخواهد گشت که حرفه خود را ساخته است و روی مسائل جدی زنان تمرکز خواهد کرد، اما همچنین به چیزهایی که سرگرم کننده و آرزومند هستند، مانند مد لباس، تمرکز خواهد کرد.

در سال 2020، ظاهراً این زوج قراردادی 100 میلیون دلاری با نتفلیکس برای مجموعه مستند خود “هری و مگان” امضا کردند که در دسامبر گذشته نمایش داده شد.


او در مراسم تعمید پسرش آرچی در سال 2019 یک لباس دیور پوشید.
او در مراسم تعمید پسرش آرچی در سال 2019 یک لباس دیور پوشید.
WireImage

در ژانویه، شاهزاده هری خاطرات بمب‌گذاری شده‌اش را به نام «یدک» منتشر کرد که در آن برادرش، شاهزاده ویلیام، را «دشمن اصلی» نامید.

این زوج در جشن های آخر هفته به افتخار تولد شاه چارلز در 17 ژوئن حضور نداشتند.

sitemap