با این آب سوز 13 دقیقه ای قدرت اصلی خود را آزاد کنید


به دنبال مجسمه سازی و تقویت مرکز خود هستید؟ این تمرین مرکزی متمرکز بر شکم و مورب برای شما مناسب است! نیازی نیست ساعت‌ها را در باشگاه بگذرانید تا به نتایجی که می‌خواهید برسید، زمانی که می‌توانید هسته بدن خود را تنها در 13 دقیقه خرد کنید. و در حالی که خواستن اشکالی ندارد شکم تنیده، دلایل زیادی برای تقویت هسته شما خارج از ظاهر وجود دارد. از بهبود وضعیت بدن برای کاهش خطر آسیب به ساپورت تناسب اندام عملکردی، ایجاد یک هسته قوی برای افزایش سلامت و تناسب اندام بسیار مهم است. پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

پیش از این، نحوه مجسمه سازی و تقویت عضلات شکم خود را در کمتر از 15 دقیقه به اشتراک می گذاریم. بهترین بخش این است که برای انجام این تمرین نیازی به تجهیزات فانتزی ندارید. در واقع، شما می توانید این کار را به راحتی در خانه خود انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تشک، برنامه FitOn و مقداری انگیزه برای حرکت است!

مزایای تقویت هسته شما

از کاهش خطر آسیب تا حمایت از اهداف زیبایی شناختی، در اینجا برخی از مزایای اصلی مجسمه سازی و تقویت هسته بدن شما آورده شده است:

مربوط: برترین تمرینات تقویت کننده هسته مرکزی در خانه

در کلاس تمرینی Ab Werk با مربی FitOn کنتا سکی چه انتظاری داریم

در این تمرین AB مشعل، ما شما را از طریق یک سری تمرینات محوری و مایل راهنمایی می کنیم که به طور خاص برای درگیر کردن و به چالش کشیدن مرکز شما طراحی شده اند. از کرانچ های سنتی گرفته تا حرکات پویا مانند پل ها، دایره های پا و بلند کردن پاها، شما از هر زاویه ای مرکز خود را به کار خواهید گرفت و در هسته خود قدرت ایجاد خواهید کرد. به طور کامل روی تشک بدون نیاز به تجهیزات انجام می شود، می توانید در هر زمان و هر مکان روی این تمرین بازی را فشار دهید!

آیا باید سطح تمرین خود را بالا یا پایین کنید؟ ما شما را با تغییرات ساده تحت پوشش قرار داده ایم!

اگر نیاز به اصلاح داشته باشید چه؟

در حالی که برخی از اصلاحات و جایگزین ها در طول این تمرین شکم ارائه شده است، پیشنهادات در صف برای هر تمرین وجود ندارد. اما، اگر متوجه شدید که نیاز به اصلاح دارید، منتظر نشانه ما نباشید! مهم است که به نیازها و محدودیت های بدن خود گوش دهید – می توانید حرکات را در هر زمان تغییر دهید.

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

اگر می خواهید شدت را افزایش دهید یا آن را چالش برانگیزتر کنید:

  • افزایش دامنه حرکتی در طول تمرینات خاص، مانند صاف کردن پاها در حین بلند کردن پا
  • به حرکات خود مقاومت اضافه کنید، مانند نگه داشتن دمبل در حین کرانچ یا قرار دادن وزنه مچ پا در حین انجام بلند کردن پا
  • نوارهای مقاومتی را در برنامه تمرینی شکم خود بگنجانید، به عنوان مثال، در طول بریج
  • نگهدارنده های ایزومتریک را برای درگیر کردن عضلات مرکزی بدن برای مدت طولانی تری بکار ببرید
  • سرعت هر تمرین را کاهش دهید، روی حرکات کنترل شده تمرکز کنید و زمانی را که عضلات تحت تنش سپری می کنند به حداکثر برسانید.
  • به جای انجام تمرینات برای تعداد تکرار توصیه شده، سعی کنید به هر ست چند تکرار دیگر اضافه کنید.

اگر می خواهید شدت را کاهش دهید:

  • از دستان خود برای تثبیت شما در حین حرکات تعادل یا ثبات استفاده کنید
  • در صورت لزوم بین تمرینات استراحت کنید
  • به جای اینکه پاهای خود را صاف نگه دارید، زانوهای خود را خم کنید
  • دامنه حرکت را کاهش دهید، به عنوان مثال، فقط تیغه های شانه خود را در طی دراز و نشست های سنتی از روی زمین بلند کنید.

هسته خود را در کمتر از 15 دقیقه مجسمه سازی و تقویت کنید!

13 دقیقه فرصت دارید؟ به برنامه FitOn بروید و روی این تند، play را فشار دهید مشعل ab. فراتر از دستیابی به شکم های تراشیده شده، تقویت هسته بدن شما برای بدن شما بسیار مفید است. بنابراین، این تمرین ساده و موثر را امتحان کنید! به ما اعتماد کنید – هسته و اریب شما از شما تشکر خواهند کرد.

sitemap