با این تکنیک مدیتیشن آسان تنها در 8 دقیقه آرامش درونی را کشف کنید


بیایید با آن روبرو شویم، یافتن لحظه ای آرامش و آرامش می تواند کاری غیرممکن به نظر برسد. اما، حتی در شلوغ‌ترین روزها، همه ما می‌توانیم چند دقیقه فرصت داشته باشیم! زیرا مسئله این است که صرف این چند دقیقه برای نشستن و تمرین یک تکنیک ذهن و بدن مانند مدیتیشن می تواند تأثیر عمیقی بر سلامتی شما داشته باشد. در واقع، وقتی به طور مداوم تمرین شود، تحقیقات نشان داده است که حتی دوره های کوتاه مدیتیشن (15 دقیقه یا کمتر) می تواند به طور قابل توجهی برای سلامتی شما مفید باشد و مواردی مانند التهاب را بهبود بخشد. خواب، فشار، اضطراب و حتی سلامت روان.

گفتنی است، علیرغم مزایای ذهنی و جسمی فراوان مدیتیشن، بسیاری از مردم برای یافتن زمان یا انگیزه برای مدیتیشن منظم تلاش می کنند. اینجاست که این مراقبه 8 دقیقه ای خود شفقت جلو می آید! با این تکنیک ساده، می توانید یاد بگیرید که ذهن خود را آرام کنید، ذهن خود را بیشتر کنید و عشق به خود و شفقت را در خود پرورش دهید.

پس نفس عمیق بکشید، یک صندلی راحت پیدا کنید و با ما همراه باشید تا این مدیتیشن ساده را مرحله به مرحله تجزیه کنیم. بعلاوه، در مورد مزایای تحول آفرین بینش به دست آورید و یاد بگیرید که چرا باید شروع کنید!

پرورش شفقت به خود: از این مراقبه 8 دقیقه ای آرامش درونی چه انتظاری داریم

احساس تاکید کرد? نشخوار کردن در مورد یک رویداد گذشته یا آینده؟ مبارزه با مسائل رابطه؟ این مراقبه ساده دلسوزی به خود ممکن است همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. در طول این تمرین 8 دقیقه ای، یاد بگیرید که چگونه از طریق تمرین بخشش خود، کمی برای خود آسان تر شوید.

3-گام برای یافتن عشق به خود

با راهنمایی و حمایت، بیاموزید که چگونه به خود مهربانی نشان دهید تا بتوانید بدون قضاوت در هر چیزی که در حال گذر از آن هستید عبور کنید.

در طول این مراقبه صلح درونی، از طریق سه عبارت مختلف راهنمایی می شوید که به شما کمک می کند در دوره های استرس یا اضطراب، شفقت و عشق را پرورش دهید.

این شامل:

  • اعتراف به درد یا رنج خود (به نحوی که احساس امنیت و کنترل کنید)
  • درک اینکه در احساسات یا تجربیات خود تنها نیستید
  • یاد بگیرید چگونه با ابزارهای ساده (مانند تنفس و جملات تاکیدی) که می توانید در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنید، از خود حمایت کنید و مهربانی را به خود بیاورید.

بهترین قسمت؟ این مدیتیشن را می توان در هر زمان و هر مکان تمرین کرد!

چگونه یک تمرین مدیتیشن روزانه می تواند بهزیستی شما را بهبود بخشد (در کمتر از 10 دقیقه!)

علم برای خودش صحبت می کند! بر اساس تحقیقات، در اینجا مزایای این مراقبه کوتاه و ساده خود مهربانی آورده شده است:

بهترین از همه، با توجه به پژوهش، حتی فقط چند دقیقه می تواند تفاوت عمیقی در سلامت و تندرستی شما ایجاد کند. و هنگامی که به طور مداوم تمرین شود، مزایای طولانی مدت خواهد بود.

نکات دیگر برای پرورش شفقت به خود

  • با خودت صحبت کن مثل دوستت. شفقت به خود را تمرین کنید و با خود مانند یک دوست صمیمی رفتار کنید که دوران سختی را پشت سر می گذارد. چگونه برای آنها ظاهر می شوید؟ چی میخوای به آنها بگویی؟
  • بر ویژگی ها و ویژگی های مثبت خود تمرکز کنید (در مقابل تمرکز بر اشتباهات خود)
  • انتظارات و اهداف واقع بینانه تعیین کنید (و پیشرفت خود را در این مسیر جشن بگیرید!)
  • اولویت بندی کنید خودمراقبتی، روز و هفته خود را با چیزهایی پر کنید که برای شما شادی و آرامش به ارمغان می آورد (مانند وقت با عزیزان یا گذراندن وقت در طبیعت)
  • سالم تنظیم کنید مرزها
  • خودگویی منفی را به چالش بکشید (و آن را با جملات تاکیدی مثبت جایگزین کنید)
  • حرکت روزانه را در اولویت قرار دهید
  • زمانی را در طبیعت بگذرانید و روزانه زیر نور آفتاب غوطه ور شوید
  • از هر اشتباهی به عنوان یک فرصت یادگیری استفاده کنید
  • قدردانی روزانه را تمرین کنید

راه رسیدن به آرامش درونی از اینجا شروع می شود!

با اعتراف و رهایی از رنج خود، درک اینکه ما در احساسات یا تجربیات خود تنها نیستیم، و آموختن اینکه چگونه مهربانی را برای خود به ارمغان بیاوریم، می توانیم استرس، اضطراب و درد فیزیکی را کاهش دهیم. ناگفته نماند، انتقاد از خود و خودگویی منفی را کاهش دهید و در عین حال سلامت روان، ارتباط اجتماعی و روابط و احساسات مثبت را نیز بهبود بخشید.

با این حال، یادگیری یک مهارت جدید به زمان نیاز دارد – شفقت به خود. اما، اتخاذ یک رویه منسجم و فشار دادن بازی روی این مراقبه 8 دقیقه ای آرامش درونی یک مکان عالی برای شروع است. و سایر هک های ساده مانند اولویت دادن به مراقبت از خود، تعیین مرزهای سالم و گذراندن زمان در طبیعت را فراموش نکنید! وقتی صحبت از عشق به خود می شود، همه چیز اضافه می شود. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و به خود یادآوری کنید که این را دارید!

sitemap