طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز اینجاست و تعدادی از بهترین سبزیجات سبز نیز وجود دارد!

برداشت محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج طراوت و طعم آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و برگ مانند فصل های سردتر رشد می کنند. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزی قدرت جهان غذا است. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدنبال رادیکالهای آزاد در سراسر بدن هستند که ذرات ناپایداری هستند که در طول متابولیسم طبیعی ایجاد می شوند و می توانند به سلولهای سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری کمی دارند و حاوی کربوهیدرات هستند ، به عنوان مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133 درصد از ویتامین A روزانه و 134 درصد از ویتامین C را تامین می کند. chard فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان پخته ، بخارپز ، سرخ کرده یا پخته کرد. کلم پیچ یک نت روستایی و جسورانه به سوپ ها و خورشت ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی ، مانند غذای تند یا فریزر را می توان به سالاد اضافه کرد. مراقب باشید ، زیرا کاسنی یک کاسنی تلخ است ، بنابراین برای ایجاد کنتراست به یک فویل شیرین یا شور مانند پیاز یا هویج نیاز دارد.

همانطور که امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، نگاهی به سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود بیندازید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خارج شوید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی و گل کلم شما نیستند ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده سالمی هستند که می توانید نیمی از بشقاب خود را با آنها پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید