سلامتی سرگرم کننده است و خوش آمدید!


تاکید بهاری

زمان بازسازی فرا رسیده است و ما نمی توانیم راهی بهتر از ورزش سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. بنابراین ، هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و دوره های FC @ Home است که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید یا با یکی از مربیان حرفه ای ما صحبت کنید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار دنبال کنید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز ملی کره بادام زمینی است و اگرچه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، چه کسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

تجزیه رژیم غذایی برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 سال
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این به شما نمی گوید که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

جالب هست: ویتامین های کمپلکس B از 8 ویتامین ضروری مختلف B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامتی ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • ویدیو
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید بدی برای سلامتی دارد ، اما کالری و چربی زیادی نیز دارد ، بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب ریشه با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست ، با کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

در رسانه های اجتماعی ، ما پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های طولانی ، به این پاسخ می رسیم:

H2-OH-I

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک افزودنی شاداب برای تمرین شما ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی به دلیل تعریق ، ادرار و حتی تنفس آب خود را از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، حفظ آب بدن نیز به حذف باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را آرام می کند
  • افزایش کارایی ورزش

جالب هست: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا و فقط یک هفته بدون آب بمانند!

مانند خوردن غذا ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، کنترل بخش را حفظ کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون کافی باید روزانه بین 11 فنجان (زن) تا 15 فنجان (مرد) آب نگه دارید. همه ما متفاوت هستیم ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا با پزشک مشورت کنید) تا بدانید برای حفظ سطح آب به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان H سرد و گوارا بریزید2تقریباً پس از جلسه آموزشی برنده جایزه. به سلامتی!

عملکرد اعضا

نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک مرد شگفت انگیز ، یکی از اعضای Fitness Connection @ haroldkelley071 ، عضو برجسته ما در این ماه است. از آنجا که او تعداد زیادی از قهرمانان بدنسازی را در کمربند خود دارد ، همیشه همه چیز را به حد خود می رساند. “اگر اراده ای وجود دارد ، اینطور است” ، این تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند عفونی او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما ما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی برای “عمل” پیدا می کنیم.

هارولد پس از یک تصادف رانندگی طاقت فرسا فلج شد ، تمام انرژی خود را بر بازگشت به ورزشگاه متمرکز کرد. به جای اینکه برای او متأسف شود و در غار ناامیدی فرو رود ، تمرکز خود را بر روی کارهایی که می تواند انجام دهد ، آغاز کرد. این شعار بود که پدرش در جوانی به او القا کرد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. با این درس زندگی که همیشه در خط مقدم زندگی خود قرار داشت ، هارولد برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، از هیچ کاری متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد به طور منظم در باشگاه بدنسازی فعالیت می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این تنظیم هیچ مانعی در تمرین یا دیدگاه او در مورد جایزه ایجاد نکرد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به پیشرفت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و انگیزشی او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای بزرگداشت نه تنها زنان در زندگی ما ، بلکه برخی از کسانی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند وجود ندارد.

کاترین سویتزر

بعد از اینکه چندین بار به او گفتند که نامزدی برای “زن شکننده” به پایان رسیده است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه است. در سال 1967 ، او اولین زن ثبت نام شده بود که با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد در ماراتن بوستون شرکت کرد. او مسابقه را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های مربوط به تمرینات خانگی جین فوندا ، اگر دولت بخواهد از خانه ورزش کند ، هیچ راهی نداشت. چه زمانی تمرین با جین فوندا در نقش اصلی انتشار در سال 1982 ، پدیده فرهنگی منفجر شد. سرانجام ، زنان می توانند از آرامش و آسایش در خانه خود برخوردار شوند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای شش سال بود و دنباله آن چندین شکل تقلیدی (اما هرگز تکراری) از آموزش های خانگی ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد فرانسه در سال 2005 افتتاح شد ، زنان با وجود بازی و دورهای یکسان باز هم درآمد کمتری نسبت به مردان داشتند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که بازیکنان تنیس در واقع باید مانند بازیگران زن دستمزد بگیرند. با وجود درخواست های پرشور مقامات مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت او نشد ، زیرا او از طریق مقاله های کتبی و مدیریت مبارزات انتخاباتی برای برابری زنان مبارزه می کرد. در سال 2007 ، او برنده مسابقات ویمبلدون شد – و با همان جایزه همتای مرد خود.

FITCO 3 8 زن 3

خود را شکل دهید!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها حرکات و انرژی را که می توانید برای تناسب اندام واقعی استفاده کنید از دست می دهد ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید به طور م exerciseثرتر و با ثبات بهتر ورزش کنید. یکی دیگر از مزایای اضافه شده از شکل صحیح؟ ماهیچه های مورد نظر خود را تمرین دهید.

خطاهای معمول طراحی در تمرین عبارتند از:

  • تنش-هنگام نشستن یا کشیدن ، باید از فشار آوردن گردن خودداری کنید
  • موقعیت آرنج – قایقرانی و فر بازویی دو طرفه مستلزم این است که آرنج ها نزدیک بدن باقی بمانند
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً نیازمند این است که زانوها در راستای انگشتان پا قرار بگیرند.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر اثربخشی نیاز به فرم مناسب دارد ، ما در این ماه روی چمباتمه زدن با کتری متمرکز شدیم زیرا بیشترین شانس فرم نامناسب را دارد.

ویدئوی زیر قالب صحیح را نشان می دهد ، اما این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را با خود نگه دارید.

نکته: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. آن را به صورت عمودی نگه دارید در حالی که بالای وزنه ها را در دستان خود نگه داشته اید.

DumbellSquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها خوب است که روال خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای دیگری نیز برای تناسب اندام دارد. تعطیلات در حین ورزش های سنگین تنبلی نیست! در واقع ، این به شما کمک می کند تا:

چرت زدن FITCO 3 19

  • عضلات برای ریکاوری
  • ترمیم بدن
  • سیستم عصبی برای بازسازی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را بیشتر بر روی چیز دیگری که دوست دارید ، مانند سرگرمی یا معشوق متمرکز کنید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما نیز مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک مهمانی طولانی مدت برای بچه ها و غذا بعد از روز شکرگزاری نیست. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما انرژی بیشتری بدهد.

چرت زدن مناسب می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • بهبود عملکرد حافظه

وقتی تصمیم به چرت زدن دارید (بجز همیشه) ، توجه به چند نکته مهم است.

  • برای مدت کوتاهی (10-20 دقیقه) نگه دارید. ما در مورد خواب کامل صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از اینکه بطور کامل از حال بروید ، حساب نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شب شما را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در یک اتاق راحت و تاریک بدون دخالت چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

داشتن یک روز مرخصی یا استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد و شارژ مجدد هر از گاهی کمی سرعت خود را کاهش دهید.

تجدید حیات با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان بال می زنند و حشرات … حشرات. در این ماه ، زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و به برخی از دیدگاه های مثبت زندگی بپردازید. خواه در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا برای ورزش جدید به باشگاه می روید ، بیایید ببینید در باشگاه چه می گذرد. ما همیشه برای رسیدن به اهداف ورزشی خود وزوز می زنیم.

دیدگاهتان را بنویسید