بهترین غذا برای یک روستای مناسب و سالم تناسب اندام کندی


شکل گرفتن با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید به راحتی کالری دریافتی نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی تأثیر می گذارد ، همچنین بر سلامت قلب ، هضم مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامتی کامل” می نامیم تأثیر می گذارد. به

این که آیا می خواهید در یک برنامه سلامتی شرکت ثبت نام کنید یا فقط به دنبال راه هایی برای بهبود سلامتی و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید آورده شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت فرنگی پر از آنتی اکسیدان است ، بنابراین باید مقدار زیادی از آنها در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد.

2. نان سبوس دار و غلات

اگر در حال برنامه ریزی برای تمرین ، دویدن طولانی مدت یا هر چیزی هستید که کالری زیادی مصرف می کند ، باید مطمئن شوید که انرژی کافی برای این کار را دارید. این به معنی خوردن کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان های سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی آن دسته از کربوهیدرات ها هستند که در نهایت توانایی شما را برای ورزش حفظ می کند و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حمایت از هضم غذا است!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی به دنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با داشتن اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای رشد ماهیچه ها ، عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاهی را رعایت کنید و چه بخواهید منابع پروتئینی خود را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده استفاده می شود و به تنهایی در کنار آن قرار می گیرد. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که زمانی تصور می شد که باید از غذاهای چرب اجتناب شود ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو از این نظر که به طور متوسط ​​حدود 77 درصد چربی دارد ، منحصر به فرد است – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر از سالاد لذت نمی برید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی استفاده کنید یا آنها را سرخ کنید تا ویتامین روزانه دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

اکنون که می دانید تناسب اندام و سلامتی فقط ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا در مورد راه هایی که می توانید سبک زندگی خود را به خاطر آن بهبود بخشید متفاوت فکر می کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای سلامت کلی شما باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به



دیدگاهتان را بنویسید