آووکادو با هر نام دیگری


خوش آمدی! در این ماه ، ما می خواهیم بر آنچه شما برای اولویت بندی سلامت خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات این شامل غذای سالم است که در عین مفید بودن بدن را تقویت می کند. شما همچنین سزاوار چیزی بسیار خوشمزه و پر از نیازهای خود هستید. برو جلو!

آووکادو نه ما نیستیم

روی یک تکه نان تست که با سبزیجات دیگر مخلوط شده یا به تنهایی خورده شده است ، ما واقعاً به بهانه دیگری برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. آنها یکی از فوق العاده ترین غذاهای فوق العاده در طبیعت هستند ، سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی – بدون ذکر شیرینی.

آووکادو همچنین دارای پتاسیم است – الکترولیت اصلی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول ها کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن در ارسال موثر سیگنال ها کمک می کند. سرگرمی: آنها حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن غرق شد

و این همه نیست!

یک آووکادو حاوی حدود 20 of از مقدار فولات روزانه شما است. آنچه برای رشد و عملکرد سلول ها مورد نیاز است.

برچسب آووکادو

به اختصار؟ آووکادو عالی است!

زیرنویس وبلاگ

شما جهان ما را تضمین می کنید

اگر شما هم مانند ما هستید ، به طور رسمی #GuacamoleDan را جشن گرفته اید. اگر شما هم مانند من هستید ، هیچ محدودیتی در تهیه بهترین گوآک وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم تر عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل قرمز
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • کلم پیچ

برای یک ضربه دودی اضافی ، می توانید نصف آووکادو یا گوجه فرنگی را قبل از افزودن به کاسه کباب کنید! امکانات گواکامول بی پایان است.

guac شما چه چیزی را خاص می کند؟ نحوه مصرف آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آن را به منوی خود اضافه کنیم.

آووکا-برو بیرون و آن را خرد کن

هیچ زمان اشتباهی از سال برای خوردن غذاهای خوشمزه آووکادو وجود ندارد. همچنین همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش است تا مطمئن شوید که در مسیر درست موفقیت هستید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامت خود کمک کنیم ، بنابراین با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید