5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها با هم درگیر هستند ، اما بارداری رخ نمی دهد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی عادات و مکمل های معمول زندگی و حذف برخی از ویژگی ها ، تولد کودکان را تسهیل می کند.
تجربه مامان:

“وقتی متوجه می شویم کاری را انجام می دهیم و آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم و این می تواند شانس ما را برای بچه ها مختل کند ، ما شروع به مقابله کردیمدردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این شگفت انگیز است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
داده های ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید رژیم غذایی می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت گامت های خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری خود را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه و پزشک خود صحبت کنید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و حاوی 3-4 مورد از آنها هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D انجام دهید نام ویتامین خورشید شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
اگر می توانید ، در مورد میزان ویتامین D به همراه بقیه با پزشک خود مشورت کنید ویتامین ها را بررسی کنید. این طوری طرح به سراغ شما می آید چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را بهتر ساخت.
بهترین منبع ویتامین D موجود در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی ها که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم صحیح باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب ببینید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید مشتی فوق العاده حواله ها را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع لازم بدست آورد تولید پروژسترون مورد نیاز برای سرقت تخمک گذاری (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول باید کم باشد منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد آفرین.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و خوشحال باشید 😀 (برای کاهش استرس ، مقاله را ببینید از سایت دیدن کنید) ، اما صادقانه بگویم ، این بخش بزرگی است آرام باشید ، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید داره برمیگرده یوگا کار کن. جهت تمرین. گوش دادن به موسیقی. کتاب ادامه مطلب را بخوانید. مراقب گلدان های خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است که برای بدن مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا انتظار بارداری دارید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان ها متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب ، این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخم مرغ این حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های رژیم غذایی زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک و احتمال ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر زودتر باشد صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای کنترل کننده پوست هورمون دارند).

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در زمان لقاح استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات مشابهی داشته باشد با یک متخصص مشورت کنید و به آنجا بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، در درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
ما به زودی سعی می کنیم یک پست در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی شوش

دیدگاهتان را بنویسید