خانواده سلطنتی از افشای کتاب درباره دشمنی شاهزاده هری و ویلیام “خشمگین” هستند: گزارش



گفته می شود که کارکنان سلطنتی از افشای تکان دهنده درگیری شاهزاده هری با برادرش، شاهزاده ویلیام، “عصبانی” هستند.

کتاب جدید امید اسکوبی با عنوان «پایان بازی: درون خانواده سلطنتی و مبارزه سلطنتی برای بقا» – که در 28 نوامبر منتشر شد، توضیح می دهد که چگونه هری و ویلیام، وارث تاج و تخت، وقتی مادربزرگ فقیدشان، ملکه الیزابت دوم، در حال گرفتن فینال خود بود، دشمنی کردند. نفس می کشد

خودی‌های کاخ ادعاهای اسکوبی مبنی بر اینکه ویلیام تماس‌های ناامیدانه برادرش را در حالی که سپتامبر گذشته برای حضور در کنار بالین ملکه در Balmoral “بی‌اعتنا” می‌کرد، پاره کردند.

یکی از اعضای خانواده سلطنتی به میرور گفت: «به نظر می‌رسد مهم نیست که پشت درهای بسته چه اتفاقی می‌افتد، حتی در زمان چنین درد و اندوه، جایی که خانواده سلطنتی نگران هستند، روزی ظهور خواهد کرد.»

“هیچ چیز خارج از محدودیت نیست و ویلیام و کیت هدف شماره یک این نویسنده به نظر می رسند. فقط چند ماه طول می کشد تا چاقوها دوباره بیرون بیایند و زخم ها باز شوند.»

گفته می شود که کارکنان سلطنتی از افشای تکان دهنده درگیری شاهزاده هری با برادرش، شاهزاده ویلیام، “عصبانی” هستند.
خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

اسکوبی در گزیده ای از کتابش ادعا می کند که هری ساعاتی قبل از مرگ ملکه در مورد سلامتی ملکه “در تاریکی نگه داشته شده” – ادعایی که بنا بر گزارش ها درباریان سلطنتی آن را تعطیل کرده اند.

هری برای برادرش پیامکی فرستاد و از او پرسید که چگونه او و کیت قصد دارند به اسکاتلند بروند و آیا می‌توانند با هم سفر کنند. پاسخی دریافت نشد.» اسکوبی نوشت. ویلیام او را نادیده گرفت. او به وضوح نمی‌خواست برادرش را ببیند.»

اسکوبی که دوستی حرفه ای با مگان مارکل دارد، ادعا کرد که “هیچ مدرکی” وجود ندارد که چارلز در آخرین لحظات ملکه با پسرش تماس گرفته باشد، همانطور که قبلاً تصور می شد.

خودی‌های کاخ ادعاهای اسکوبی مبنی بر اینکه ویلیام تماس‌های ناامیدانه برادرش را در حالی که سپتامبر گذشته برای حضور در کنار بالین ملکه در Balmoral “بی‌اعتنا” می‌کرد، پاره کردند.
POOL/AFP از طریق Getty Images
ملکه الیزابت دوم در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در قلعه بالمورال اسکاتلند درگذشت.
رویترز

اسکوبی که قبلاً زندگی‌نامه‌ای با عنوان «در جستجوی آزادی» در ساسکس منتشر کرده بود، گفت که هری 39 ساله و مگان 42 ساله «نمی‌دانستند» که خانواده سلطنتی سال گذشته برای مرگ اعلیحضرت آماده می‌شوند.

تا صبح روز بعد، ساکنان ساسکس نمی‌دانستند که کاخ باکینگهام از قبل برای ساعات پایانی ملکه و اولین روزهای دوران جدید سلطنت برنامه‌ریزی می‌کرد – تا زمانی که تلفن دوک به صدا درآمد. یک شماره ناشناس او معمولاً آنها را نادیده می گرفت.

نویسنده گفت که ساسکس ها که پروازهای خود را به Balmoral داشتند، از مرگ ملکه از یک اعلام عمومی در اواسط پرواز مطلع شدند.

کتاب جدید اسکوبی ادعا می کند که “هیچ مدرکی” وجود ندارد که چارلز در آخرین لحظات ملکه با هری تماس گرفته است، همانطور که قبلاً تصور می شد.
استوارت والاس/شاتراستاک
کتاب اسکوبی ادعا می کند که رابطه شاهزاده ویلیام با برادر جدا شده اش قابل ترمیم نیست.
AP

او نوشت: «کاخ ادعا کرد که چارلز سعی کرده با هری تماس بگیرد (منابع بعداً به من گفتند که هیچ مدرکی برای این موضوع وجود ندارد).

این کتاب اشاره می‌کند که مگان به هری گفت که تلفن را بردارد، اما درست زمانی که قرار بود تماس دریافتی را بپذیرد، زنگ آن متوقف شد.

اسکوبی نوشت: «هری در آن سال زیاد با پدرش صحبت نکرده بود، اما این زمان برای هیچ تنش پدر و پسری نبود. چارلز به او گفت که او و کامیلا قصد داشتند خانه دامفریز را به مقصد بالمورال ترک کنند، جایی که پرنسس آن قبلاً در کنار ملکه بود.

او افزود: “او به هری گفت که فوراً راهی اسکاتلند شود.”

پست برای اظهار نظر با کاخ باکینگهام و کاخ کنزینگتون تماس گرفته است.

sitemap