کارهای خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است/ لزوم تسریع در تکمیل ساختمان استانداری


در سفر به استان کیگیلویه و بویراحمد؛

وزیر کشور گفت: کارهای خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و با همت مسئولان و استاندار این استان باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهارداشت: طرح‌های بزرگی در حوزه نفت و گاز همچون طرح پالایشگاه گچساران و طرح گاز مختار یاسوج در دستور کار هستند و همچنین طرح‌های راه استان فعال هستند.

وی در خصوص ساماندهی دریاچه رودخانه بشار و مجموعه تفریحی، افزود: این طرح در دستورکار است و از نظر مالی و سایر ظرفیت‌ها می‌تواند برای توسعه استان مفید باشد.

وزیر کشور با اشاره به عملکرد خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همین کار‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته ناشی از کار ارزشمند مدیریت استان بوده است و همه وقت و زندگی شان را وقف خدمت به مردم کرده‌اند.

وی تاکید کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هم سایر مدیران استان تلاش جدی دارند که با دلسوزی و شبانه روزی در سطح استان و شهرستان مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.

وحیدی ادامه داد: به غیر از بودجه‌های ملی یک بودجه استانی هم پیش بینی شده که در ابتدا قرار بود صندوق توسعه برای هر استان ایجاد شود، اما اکنون تبدیل به یک حساب شده و با تشخیص استاندار کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود تا توسعه و پیشرفت این استان در سطوح مختلف انجام شود.

وی تصریح کرد: با ترکیب طرح‌های ملی و استانی تحول خوبی را در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد خواهیم بود.

وزیر کشور ابراز کرد: قرار است در هر استان زنجیره ارزش پایدار شناسایی شود و ظرفیت‌ها بر اساس این زنجیره ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت تعریف طرح‌های زنجیره ارزش در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: چندین زنجیره ارزش تعریف شده و با توجه به این زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده، این استان در مسیر رشد و توسعه قرار می‌گیرد.

** بازدید از ساختمان در حال احداث استانداری کهگیلویه و بویراحمد

وحیدی همچنین در بازدید ساختمان در حال احداث استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد.

وی افزود: به گفته پیمانکار این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد، اما می‌توان با ۳۰ میلیارد تومان مسئولان در این ساختمان مستقر شوند و با توجه به آب و هوای مطلوب این استان بقیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به مرور زمان افزوده شود.

این طرح در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع از سال ۹۲ اجرایی شده است.

با ساخت و بهره برداری این طرح مشکل کمبود فضای فیزیکی مجموعه استانداری و معاونت‌های مختلف آن برطرف می‌شود.

sitemap