پنت هاوس جوآن ریورز به سبک ورسای 3.5 میلیون دلار قیمت دارد


میشه صحبت کنیم؟

تریپلکس پنت هاوس به سبک ورسای کمدین فقید، جوآن ریورز، به تازگی با قیمتی 3.5 میلیون دلاری روبرو شده است.

اما برای خرید این پد شیک همچنان به مبلغی گران قیمت نیاز دارید. اکنون با قیمت 34.5 میلیون دلار در بازار است که کمتر از قیمت اولیه 38 میلیون دلاری آن است.

طبق گزارش ها، فروشنده، یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی است – شاهزاده محمد بن فهد، پسر ملک فهد فقید و فرماندار سابق استان شرقی عربستان سعودی، که 28 میلیون دلار برای پنت هاوس قصری در 2015.

این خانه با تزئینات مجلل، در خیابان 1 E. 62، در خارج از خیابان پنجم، در داخل یک عمارت عظیم آهکی به وسعت 42 فوت قرار دارد که متعلق به سال 1903 است که توسط معمار هوراس ترومبائر به سبک کلاسیک نئو فرانسوی طراحی شده است.

ریورز یک بار حال و هوای دکوراسیون خانه خود را اینگونه توصیف کرد: “لوئیس چهاردهم با فرد و جینجر ملاقات می کند.”، صفحه شش اشاره کرد.


نمای نزدیک از جوآن ریورز.
ملکه فقید کمدی، جوآن ریورز.
گتی ایماژ

فضای داخلی یک قسمت نشیمن پرده دار.
این خانه دارای سقف 23 فوتی و بالکن داخلی است.
املاک دالی لنز / ایوان جوزف

فضای داخلی یک اتاق خواب.
یکی از چهار اتاق خواب داخل.
املاک دالی لنز / ایوان جوزف

ملکه کمدی تریپلکس 5200 فوت مربعی را از ابتدا به عنوان کار عشقی تزئین کرد و آن را برای یک شاهزاده خانم – از جمله کسانی که در خانه سرگرم می کرد، مانند پرنسس دایانا – مناسب ساخت. ریورز آن را در سال 1988 خرید، یک سال پس از مرگ همسرش ادگار روزنبرگ.

او 28 سال در آنجا زندگی کرد و حتی قبل از مرگش در 81 سالگی در سال 2014 به عنوان رئیس هیئت مدیره کاندو خدمت کرد.

ریورز سال‌ها گفت که خانه‌اش توسط روح خانم اسپنسر، خواهرزاده جی پی مورگان و اولین ساکن عمارت جان آر.


یک لوستر در اتاق نشیمن.
یک لوستر در اتاق نشیمن.
املاک دالی لنز / ایوان جوزف

5200 فوت مربع مجلل فضای پرآذین در داخل، شامل پنج شومینه وجود دارد.
5200 فوت مربع مجلل فضای پرآذین در داخل، شامل پنج شومینه وجود دارد.
املاک دالی لنز / ایوان جوزف

گیمه یک بار در میان حفاری‌های قصر قدم زد و دید که ریورز بسیاری از جوک‌هایش را که روی فایل‌های کارت نوشته شده بود، در کجا ذخیره کرده است. اما هیچ نشانی از خانم اسپنسر نیست.

قبل از عبور ریورز، او به کارگزار دالی لنز درباره روحی گفت که «در اطراف اتاق خواب او آویزان بود. کنار جوآن می نشست و آرایش کردنش را تماشا می کرد. لنز به Gimme گفت: این یک فرآیند بسیار طولانی بود.

پنت هاوس چهار خوابه با پنج حمام دارای پنج شومینه است. یک آسانسور خصوصی به یک سالن ورودی باز می شود که به یک گالری دو طبقه در مجاورت یک سالن رقص منتهی می شود. هر دو اتاق دارای سقف 23 فوتی، شومینه های چوبی و کف پارکت ورسای هستند. ریورز افراد مشهور بسیاری را از خانه سلطنتی خود پذیرایی کرد.


فضای داخلی سرسرا.
ورودی بزرگی که پله‌های مرمری آن به مجلل بیشتری منتهی می‌شود، جایی که Gimme زمانی پا می‌گذاشت.
املاک دالی لنز / ایوان جوزف

همچنین کتابخانه‌ای با پانل‌های گوشه‌ای و اتاق غذاخوری رسمی با پانل‌های فرانسوی قرن هجدهم و شومینه‌های چوب سوز اضافی به همراه تراس وجود دارد. در طبقه بالا، یک سوئیت اتاق خواب اصلی مشرف به یک تراس زمین‌آرایی‌شده با چشم‌انداز پارک مرکزی و خط افق شهر است.

این پنت هاوس همچنین دارای یک دفتر خانه گوشه و یک اتاق نشیمن با شومینه چوب سوز است.

کارگزاران لیست همنام دالی لنز املاک و مستغلات به همراه دخترش جنی هستند.

sitemap