ویدئوی وحشی از آهوهایی که در مدرسه ابتدایی نیوجرسی بیداد می کنند را ضبط می کند



بدو، بدو، رودولف!

ویدیوی جدید وحشی آهویی را نشان می‌دهد که در تعطیلات آخر هفته در مدرسه ابتدایی نیوجرسی بیداد می‌کند، روی قفسه‌های کتاب و میز می‌پرد در حالی که تیمی از پلیس را مجبور می‌کند تا آن را محاصره کنند.

یکی از نمایندگان اداره پلیس رودخانه تامز به The Post گفت: مردی که سگش را راه می‌رفت، گزارش داد که گوزن را از پنجره شیشه‌ای به مدرسه ابتدایی Cedar Grove در رودخانه تامز در حوالی ساعت 10 شب روز شنبه دیده است.

بر اساس ویدئوی ویرایش شده با دوربین بدن که توسط این بخش به اشتراک گذاشته شد، مقامات سپس به تعقیب موجود چهار پا در راهروها و کلاس های تاریک پرداختند.

در یک نقطه، صدای یک افسر شنیده می شود که فریاد می زند “اوه، نه!” هنگامی که آهو در کلاس درس را باز می کند، روی یک قفسه کتاب می پرد و روی آن و یک میز و میز می دود، جایی که چندین کاغذ و تزئینات را در تلاشی چابک برای دوری از انسان های خود می کوبد.

آهو از پنجره تصادف کرد و از راهروی مدرسه عبور کرد.
آهو برای چند دقیقه در مدرسه دوید.

این فیلم – که به طور مناسب برای اجرای خوش آهنگ کریسمس “Run, Run Rudolph” تنظیم شده بود – با رها شدن آهو به بیرون و دویدن به جنگل های تاریک پایان می یابد.

افسران در عقب را باز کردند و دوست پشمالوی جدید خود را به سمت خروجی راهنمایی کردند. آهو آخرین بار در حالی دیده شد که به سمت شمال بود. [their] تماس های جالب تر.»

پلیس سعی کرد آهو را در کلاس درس جمع کند.
آهو در نهایت خود را به بیرون رساند و به داخل جنگل دوید.

به امنیت مدرسه اطلاع داده شد که از پنجره بالا بیاید و متولی مدرسه برای تمیز کردن وارد شد [the mess]نماینده بخش به The Post اضافه کرد.

مدارس منطقه ای رودخانه تامز بلافاصله به درخواست The Post برای اظهار نظر پاسخ ندادند.



منبع

sitemap