ورزش مشکل داوری دارد – چگونه می توانیم آن را برطرف کنیم؟



بازی‌های ما مشکل دارند و این مشکل بارها و بارها تکرار می‌شود.

به نظر می رسد که موضوع فقط بدتر و بدتر می شود. و تبعیض قائل نمی شود.

هر ورزشی به طور فزاینده ای در میان بحران داوری قرار دارد.

این یک بار دیگر در جریان باخت 20-19 لاینز مقابل کابوی ها در روز شنبه به خط مقدم رسید.

تیلور دکر، بازیکن خط حمله شیرها، ادعا کرد، و ویدیویی که به شدت مورد حمایت قرار گرفت، به داور براد آلن گفت که قبل از اینکه تبدیل به دو امتیاز برنده بازی شود، به عنوان واجد شرایط گزارش داده است. اما آلن تکل تهاجمی دن اسکیپر را واجد شرایط اعلام کرد و شیرها به دلیل لمس غیرقانونی پرچم شدند. آلن از آن زمان ادعا کرده است که اسکایپر کسی بوده که به او گزارش داده است، اگرچه اسکایپر و تعداد بیشماری از بازیکنان Lions و همچنین ویدئو این ادعا را تایید نمی کنند.

در یک بازی تلویزیونی ملی مورد انتظار بین دو وزنه‌بردار NFL، این بازی به‌عنوان یک عالم صغیر عالی از بحران داوری که ورزش‌های بزرگ را درگیر کرده بود، عمل کرد. شرکت های چند میلیارد دلاری به دلیل اشتباهات اداری قابل اجتناب به سمت پایین کشیده می شوند.

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه تماس‌های از دست رفته طرفداران را از بین می‌برند وجود ندارد، اما یکپارچگی بازی‌ها در حال از بین رفتن است. بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه وقفه‌های داوری چگونه روی چند لیگ تأثیر می‌گذارد و برخی راه‌حل‌های بالقوه:

NFL

پاتریک ماهومس در این فصل بیش از چند بار با تماس یک مقام رسمی یا عدم تماس آن مخالفت کرده است. گتی ایماژ

طرفداران و تحلیلگران به طور یکسان استدلال کرده اند که کیفیت داوری هرگز بدتر از این نبوده است.

این به خوبی فراتر از شکست Lions-Cowboys است.

تماس‌های تداخل پاس از دست رفته، نتایج چندین بازی را تعیین کرده است، مانند بازی‌ای که باید در پایان بازی Chiefs-Packers در 3 دسامبر فراخوانی می‌شد.

ظاهراً هر هفته تماس‌های بسیار مشکوکی وجود دارد، از جمله پرچم محوری که میکا پارسونز را در جریان بازی Cowboys-Dolphins در 24 دسامبر خشمگین کرد.

اشتباهات بی‌شماری وجود دارد، مانند تماس بی‌پاسخ که به جت‌ها اجازه داد در هفته 1، ضربات برنده بازی را در برابر بیل‌ها بازگردانند. فهرست ادامه دارد.

رفع احتمالی: داوران NFL را به کارمندان تمام وقت تبدیل کنید. بسیاری از داوران در طول فصل خارج از فصل، مشاغل دیگری را انجام می دهند، و تمرکز آن زمان دور، تا حد زیادی به بهبود مهارت آنها اختصاص ندارد. کارشناس قوانین فاکس و داور سابق NFL، دین بلاندینو، در صحبت با استیو سربی از The Post، اخیراً به همکاری و آموزش بیشتر در خارج از فصل به عنوان زمینه ای که می توان در آن بهبود یافت، اشاره کرد.

با این حال، این امر مستلزم سرمایه گذاری مالی بیشتری از NFL است، که مطمئناً با کمبود نقدینگی مواجه نیست، برای پرداخت داوران در طول سال و نیاز به آموزش خارج از فصل.

NFL به اشتباه آشکار داور برد آلن (بالا با ریونز کیو بی لامار جکسون) در بازی Lions-Cowboys پاسخ داد و به خدمه خود یک مسابقه بسیار قابل مشاهده بین Ravens و Steelers در هفته 18 را اختصاص داد. الماس ایماژ/گتی ایماژ

همچنین، در مورد برخی از پیامدهای واقعی تماس‌های شدیداً دمیده شده چطور؟ می دانید چگونه برد آلن و خدمه اش به خاطر اشتباه پرهزینه شان مورد سرزنش قرار گرفتند؟ حدس زدید، بازی یکشنبه ریونز-استیلرز در تلویزیون ملی به آنها محول شد.

NBA

مطمئناً شکایاتی در مورد تماس‌های دمیده وجود دارد، مانند جنجال اخیر تام تیبودو در مورد تماس‌های ناپاک که برای Jalen Brunson از دست رفته بود. اما بحران داوری NBA فراتر از تماس های از دست رفته است.

خصومت شدیدی بین بازیکنان و داوران وجود دارد و باعث می‌شود که هواداران نتوانند بزرگترین ستاره‌های بازی را ببینند.

نیکولا جوکیچ در کوارتر دوم بازی ناگتس-بولز در 12 دسامبر به دلیل مشاجره با داور به طور بحث انگیزی اخراج شد. جیسون تاتوم به دلیل “اشاره آشکار” اخراج شد[ing]در جریان بازی سلتیکس-76رز در 1 دسامبر، نسبت به مقامات رسمی.

به نظر می‌رسد که همه محرک‌های بسیار سریع داوران بسیار حساس هستند.

اگر کریس پل و اسکات فاستر در یک زمین باشند، احتمال زیادی وجود دارد که هر دوی آنها ناراضی به خانه بروند. گتی ایماژ

سپس شکست کریس پل اسکات فاستر وجود دارد. گوشت گاو واقعی بین داور قدیمی و ستاره کهنه کار وجود دارد. فاستر قبل از نیمه تمام در جریان بازی Warriors-Suns در 22 نوامبر، آخرین قسمت از دشمنی چند ساله آنها، پل را اخراج کرد. پل آن را “شخصی” نامیده است.

رفع احتمالی: برای شروع، آدام سیلور نباید هیچ گونه تعصب یا خصومت بین داوران خود و بازیکنان خاص را تحمل کند. اگر فاستر نمی تواند با پل حرفه ای باشد، نباید به او اجازه داد تا بازی هایش را قضاوت کند.

و چطور می شود که به بازیکنان بند طولانی تری برای مشاجره بدهیم؟ یا احتمالاً مجازاتی که شامل اخراج آنها نباشد؟ این باید بسیار نادر باشد، نه به طور فزاینده ای – همانطور که مثال های ذکر شده نشان می دهد – که یک بازیکن برای یک استدلال دو خطای فنی دریافت کند. متمم پنجم از خطر مضاعف در سیستم حقوقی محافظت می کند. بازیکنان NBA نیز نباید با خطر مضاعف روبرو شوند.

MLB

بزرگترین مشکل داوری که MLB با آن مواجه است ممکن است تماس‌های توپ و ضربه‌های دمنده باشد. با ظهور ردیابی زمین پیشرفته و جعبه خط حمله روی صفحه، آشکارتر شده است که به نظر می رسد داوران چقدر تماس ها را در آن بخش از دست می دهند.

به ندرت پیش می‌آید که یک بازی لیگ اصلی حداقل چند اختلاف بر سر توپ و ضربه نداشته باشد. گتی ایماژ

رفع احتمالی: ساده است – مناطق حمله خودکار. در حال حاضر در خردسالان در حال آزمایش است. اگرچه لازم است هواداران بخش بزرگی از نوستالژی را قربانی کنند، اما این واقعیت که در سال 2024 ابزارهایی برای تعیین دقیق توپ و ضربه زدن در هر زمین داریم باید در اولویت باشد.

مناقشات پیرامون وضعیت داوری به لیگ های ورزشی آمریکای شمالی محدود نمی شود.

در فوتبال بین المللی، معرفی VAR (کمک داور ویدیویی) فقط مسائل پیچیده ای دارد. مقامات مسئول استفاده از VAR بارها از این فناوری استفاده نادرست و تماس های اشتباه گرفته اند و استفاده از آن سؤالاتی را در مورد روح قوانین ایجاد کرده است. آیا بررسی جزئیات نمایشنامه های خاص برای تعیین چیزهایی که «روشن و بدیهی» هستند، زمان زیادی صرف می کرد؟ چون این چیزی است که اتفاق می افتد.

با در دسترس تر شدن پخش مجدد و بهبود فناوری، میکروسکوپ خطاهای داور/داور فقط افزایش می یابد. و با هر تماس دمیده، سؤالاتی در مورد اینکه چرا این تماس ها از دست رفته است، مطرح می شود.

این به لیگ ها بستگی دارد که آن را برطرف کنند، یا با خشم بیشتری روبرو می شوند.

صفحه پشتی امروز

نیویورک پست

درست خارج از دهه 90

احساس بازگشت چهارشنبه شب وجود داشت.

نیکس و بولز، دو تیمی که لحظات به یاد ماندنی زیادی در دهه 1990 ارائه کردند، چهارشنبه شب در مدیسون اسکوئر گاردن و در مقابل تماشاگران تلویزیون ملی (مملو از تصاویر ام جی و یوینگ در سرتاسر مقدمه) – اگر اینطور نبود. در ABC، ممکن است انتظار شنیدن سرود کلاسیک “راندبال راک” را داشته باشید.

و نیکز برای پیروزی 116-100 پشت سر جولیوس رندل 35 امتیاز و جالن برانسون 31 امتیاز و 13 پاس منجر به گل، به علاوه هیولای 10 امتیازی، 20 ریباند و 5 بلاک ایزایا هارتنشتاین به پیروزی رسیدند.

این تیم فعلی نیکز، تحت هدایت تام تیبودو، بیش از چند صفحه از کتاب‌های بازی تیم‌های قدیمی نیکز را در هویت خود برداشت می‌کند.

نیکز پس از بستن گیره‌ها روی بولز دمار دیروزان، 2-0 با OG Anunoby به پایان رسید. AP

اگرچه آنها به همان سطح موفقیت تیم های نیکز که به طور معروف با سلسله بولز درگیر شدند، دست نیافته اند، اما شباهت هایی وجود دارد: آنها یک بازی سخت را انجام می دهند و برای دفاع ارزش قائل هستند (آنها بولز را تا 45 سال 90 حفظ کردند. امتیاز نیمه دوم).

این ویژگی های خشن تنها با اضافه شدن OG Anunoby، یک بازیکن قدیمی و حرفه ای که در تدافعی عالی است، افزایش یافت. او با 11 امتیاز، 8 ریباند و دو توپ ربایی به پایان رسید و نیکس با ترکیب جدید خود به 2-0 ارتقا یافت.

در یکی از سکانس های کوارتر چهارم، نیکس سه پرتاب 3 امتیازی متوالی را از دست داد (بازگشت دیگر)، اما هر بار ریباند خود را به دست آوردند، که در دانک پر سر و صدا توسط آنونوبی به برتری 99-91 ختم شد.

یادآوری نکردن خاطرات هنگام تماشای پیروزی چهارشنبه شب دشوار بود.

رکاب زدن در آشفتگی آرون راجرز

نظرات آرون راجرز در مورد جیمی کیمل، پت مک آفی را وادار کرد تا نقش سریال خود را در جنجال روز چهارشنبه توضیح دهد. نمایش پت مک آفی

طولی نکشید که پت مک آفی مجبور شد برای جنجال اخیر آرون راجرز عذرخواهی کند.

یک روز پس از اینکه مدافع جت در «نمایش پت مک‌آفی» پیشنهاد داد که جیمی کیمل در اسناد دادگاهی که به زودی منتشر می‌شود شامل فهرستی است که افراد را به مجرم جنسی محکوم شده جفری اپستاین مرتبط می‌کند، مک‌آفی ادعا کرد که راجرز فقط در تلاش بوده است «تکلم s–t» در میان درگیری مداوم با میزبان آخر شب.

مک آفی در حالی که آستین‌هایی پوشیده بود، گفت: «من دقیقاً می‌دانم چرا جیمی کیمل این احساس را داشت، مخصوصاً با موقعیتش، اما فکر می‌کنم آرون فقط سعی می‌کرد تا حرف بزند.»

شاید این تهدید کیمل به اقدام قانونی بود که باعث عذرخواهی مک آفی شد، یا شاید این درگیری آشکار درون شرکتی بود که این موضوع را تشدید کرد.

دیزنی مالک هر دو ABC است که برنامه آخر شب کیمل را پخش می کند و ESPN که برنامه مک آفی را پخش می کند. این بدان معناست که مک آفی به راجرز – که برای حضورش میلیون‌ها دستمزد دریافت می‌کند، قبلاً اندرو مارچند گزارش داده بود – فرصت داد تا اتهامات زیانباری را علیه شخصی که از نظر فنی همکار او است، مطرح کند.

این دوباره به شیوه ظریفی که ESPN نمایش مک‌آفی را مدیریت می‌کند، توجه می‌کند.

پت مک‌آفی اکنون که برنامه‌اش در ESPN پخش می‌شود، مجبور شده است در آب‌های پخش مختلف حرکت کند. گتی ایماژ

قبل از هر قسمت، همراه با هشداری مبنی بر اینکه ممکن است کلمات نفرینی وجود داشته باشد، برنامه سلب مسئولیت را اجرا می‌کند: «برنامه زیر مجموعه‌ای از دستفروشان است که درباره اتفاقات دنیای ورزش صحبت می‌کنند. این به معنای کمدی آموزنده است. نظرات بیان شده در این نمایش لزوماً منعکس کننده اعتقادات همسالان آنها، رئیس آنها یا ESPN نیست.

ESPN می تواند ادعا کند که نظرات بیان شده در این نمایش، دیدگاه های شبکه را نشان نمی دهد. اما این احتمالاً آن را از عواقب محافظت نمی کند.

آنچه می خوانیم 👀

🏈 همانطور که ساکون بارکلی اذعان می کند که “شروعی تازه” به ذهنش خطور کرده است، پل شوارتز از The Post توضیح می دهد که چرا تصور اینکه بارکلی دوباره با جاینتز برای سال 2024 قرارداد امضا کند دشوار است.

🏈 زک ویلسون یکشنبه بازی نخواهد کرد و تقریباً به طور قطع روزهای فاجعه بار جت خود را به پایان خواهد رساند. استیو سربی، خبرنگار The Post به این موضوع نگاه می کند: کجا اشتباه شد؟

🏀 نت ها در وضعیت بد و بدی قرار دارند. پس از پنجمین باخت متوالی (112-101 به راکتس)، آنها در مورد “آن نور در انتهای تونل” صحبت می کنند.

🏒 رنجرز در حال فراخوانی برنان عثمان، برترین بالقوه است. به نمایش خوش آمدید.

جان هیمن از The Post می نویسد: یانکی ها باید در بلیک اسنل یک بازی واقعی داشته باشند، حتی اگر او در نهایت از پیشنهاد آنها به عنوان اهرمی برای رسیدن به جایی که واقعا می خواهد استفاده کند.

⚾ رونی مائوریسیو، احتمالاً در سال 2025 می بینمت.

😢 مایک واکارو از The Post با خاطره ای دوست داشتنی از اسطوره مربیگری لانگ آیلند، گاس آلفیری.

🏈 قراردادهای فیل سیمز و دیگران در حال اتمام است، اندرو مارچند از The Post گزارش می دهد و ممکن است تغییراتی در برنامه استودیو NFL CBS در راه باشد.

⛳ روری مک ایلروی: اوه، شاید من در مورد گلف LIV خیلی بد بودم.

⚾ اتهامات علیه ستاره Rays واندر فرانکو، و این چیزهای تلخ است.



منبع

sitemap