پرونده “افراطی کاتولیک” نشان می دهد FBI هنوز سیاسی است


FBI اکنون پرونده شرم آور خود را رد کرده است که چندین گروه کاتولیک را به دلیل “ایدئولوژی ضدیهودی، ضد مهاجر، ضد دگرباشان جنسی و برتری طلبی سفیدپوستان” معرفی می کند – اما تنها پس از افشای عمومی. این نیز نشانه دیگری از سیاسی شدن رتبه و بی کفایتی آشکار در سازمان عالی اجرای قانون کشور است.

وزارت دادگستری مرکزی به دفتر ریچموند اف‌بی‌آی مأموریت داد تا فهرست هدف را تهیه کند که سپس در سراسر کشور منتشر شد. یک G-man فعال آن را به مامور ویژه سابق مت سرافین، که این خبر را در Uncoverdc.com منتشر کرد، فاش کرد.

سپس اداره آن را کشت.

برای ثبت، این پرونده صرفاً گروه‌های کاتولیک را نشان می‌داد که مراسم مذهبی قدیمی لاتین را ترجیح می‌دادند. برای این کار، G-men به مرکز حقوقی فقر در جنوب که کاملاً بی اعتبار شده بود، تکیه کردند، لباسی که با شلاق زدن به هیستری چپ، درآمدهای کلانی به دست می آورد.

شایان ذکر است، جف سشنز، دادستان کل وقت، سال‌ها پیش به کل وزارت دادگستری دستور داد که پس از تهمت زدن به اصلاح‌طلبان مسلمان و برچسب‌های نادرست به گروه‌های آزادی‌مذهبی، به SPLC اتکا نکنند. آیا دادستان کل مریک گارلند بی سر و صدا آن دستور را لغو کرد؟


مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده
نامه ای از سوی 20 افسر ارشد اجرای قانون به AG Merrick Garland ارسال شد که در آن سند “ضد کاتولیک” را محکوم کردند.
الیور کنترراس/گتی ایماژ

به هر حال، این به دنبال سر و صدای بسیار سیاسی گارلند در مورد آزار دادن اف بی آی به والدینی است که در جلسات هیئت مدرسه صحبت می کنند، بدون در نظر گرفتن دستپاچگی سیاسی اداره در تحقیقات روسیه گیت، و تبدیل تحقیقات جعلی مخالفان به سفارش کمپین هیلاری کلینتون به یک رسوایی ساختگی. که (با تبانی رسانه ای ننگین) سال ها گریبان دولت ترامپ را گرفت.

فراموش نکنید که “تحقیق” ایمیل هیلاری کلینتون، که به نوعی حفظ و نگهداری غیرقانونی چندین ساله وزیر امور خارجه از اطلاعات محرمانه را نادیده گرفته بود، فراموش نکنید. و از بین بردن عمدی شواهد

به اندازه کافی بد است که این مسخره ضد کاتولیک منابع را از کار FBI منحرف کرد باید انجام می دهد و نشان می دهد که کل تلاش ضد ترور داخلی آن یک کلاهبرداری کامل است. بدتر از آن این است که نشان می دهد اداره (حداقل، فرماندهی عالی در DC) پس از آن همه شرمندگی، راه خود را از راه دور اصلاح نکرده است.

یک چیز دیگر برای جمهوری خواهان مجلس نمایندگان باید در مورد سلاح سیاسی دولت فدرال تحقیق کنند. رئیس اف‌بی‌آی، کریس ری، باید تحت سوگند شهادت دهد که اگر کاری انجام می‌دهد تا اداره را به مسیر خود بازگرداند.

sitemap