علت رسمی مرگ فلاکو جغد محبوب نیویورکی فاش شد


بر اساس نتایج کالبد شکافی جدید منتشر شده، فلاکو، جغد دوست داشتنی اوراسیایی که یک سال پیش پس از فرار از باغ وحش سنترال پارک آزادانه در شهر اوج می‌گرفت، بر اثر «جراحت حاد ضربه‌ای» درگذشت.

انجمن حفاظت از حیات وحش روز شنبه جزئیاتی از اولین پس از مرگ این فرد مشهور محلی بالدار را منتشر کرد که یک روز پس از پرواز او به سمت ساختمانی در سمت بالا وست ساید انجام شد.

آسیب شناسان در باغ وحش برانکس دریافتند که بدن 4.1 پوندی فلاکو بیشتر ضربه کشنده را جذب می کند و می گویند که “خونریزی قابل توجهی در زیر جناغ سینه و در پشت حفره بدن در اطراف کبد وجود دارد.”


لاغر
بر اساس نتایج کالبد شکافی اولیه، فلاکو محبوب بر اثر “جراحت حاد ضربه ای” درگذشت. دیوید لی

در این گزارش آمده است که فلاکو به نظر می رسد از ضربه سر در امان مانده است، اگرچه “مقدار کمی خونریزی” در پشت چشم چپ او وجود داشت.

بر اساس یافته های اولیه هیچ یک از استخوان های جغد شکسته یا شکسته نشده است.

کالبد شکافی نشان داد که فلاکو قبل از مرگش خوب عمل می کرد و از زمان فرارش فقط یک یا دو اونس از دست داده بود و سلامتی خود را با «عضله خوب و ذخیره چربی کافی» حفظ کرده بود.

نگهبانان باغ وحش در ابتدا نگران بودند که او نتواند به اندازه کافی برای زنده ماندن غذا بخورد زیرا در اسارت بزرگ شده بود.

به گفته مقامات، آسیب شناسان اکنون بررسی خواهند کرد که ببینند آیا “قرار گرفتن بالقوه در معرض جونده کش ها یا سایر سموم” یا موارد احتمالی “ویروس نیل غربی و آنفلوانزای مرغی” در مرگ جغد نقش داشته است یا خیر.

WCS تخمین زده است که حدود 250000 پرنده هر ساله با مرگ مشابهی در این شهر مرتفع روبرو می شوند. یک دلیل این است که پرندگان انعکاس پنجره را با درختان و آسمان واقعی اشتباه می گیرند.

این گروه گفت: «مرگ غم انگیز و نابهنگام فلاکو موضوع اصابت پرندگان و اثرات مخرب آن بر جمعیت پرندگان وحشی را برجسته می کند.

او 12 سال در اسارت بود اما زمستان گذشته پس از اینکه خرابکاران در محوطه او دستکاری کردند، از باغ وحش سنترال پارک خارج شد.


لاغر
هر ساله حدود 250000 پرنده هنگام پرواز به ساختمان های شهر نیویورک می میرند، از جمله برخی که انعکاس درختان و آسمان در پنجره ها را با چیز واقعی اشتباه می گیرند. دیوید لی

نیویورکی ها به X رفته اند و در پارک مرکزی منهتن و در خیابان 267 W. 89th.، محل مرگ او، گرد هم آمده اند تا برای جغد محبوب سوگواری کنند.

من از مرگ او غمگین هستم. مردی که هزاران عکس از این پرنده آزاد گرفته بود، می‌گوید: به‌ویژه به این دلیل که او به یک سال در حیات وحش رسیده بود و به نظر می‌رسید واقعاً خوب عمل می‌کند، نیش می‌زند.



منبع

sitemap