سهام میسی با پیش بینی سود خوشبینانه افزایش یافت


برآوردهای میسی برای نتایج سه ماهه تعطیلات و پیش بینی سود سالانه تا حد زیادی بالاتر از انتظارات بود زیرا اپراتور فروشگاه بزرگ به دنبال کنترل تبلیغات برای افزایش حاشیه خود است و سهام خود را در روز پنجشنبه 10 درصد افزایش داد.

مانند بسیاری از خرده فروشان، میسی در طول فصل تعطیلات برای خلاص شدن از موجودی اضافی و جذب مصرف کنندگان خسته از تورم، تخفیف های شدیدی ارائه کرد. اما جف جنت، مدیر اجرایی، گفت که این تبلیغات “رقابتی اما سنجیده” بودند.

جنت افزود: «(ما) نشانه‌های استراتژیک گرفتیم و عمداً دنبال فروش بی‌سود نبودیم.

در نتیجه، حاشیه سود در Macy’s با 2 واحد درصد کاهش به 34.1 درصد در مقایسه با 10 درصد در Kohl’s کاهش یافت.

متیو جیکوب، تحلیلگر ام ساینس، گفت: با از بین رفتن موجودی اضافی، Macy’s در نحوه ارائه تبلیغات محتاط تر عمل می کند.


فروشگاه میسی
مانند بسیاری از خرده فروشان، میسی در طول فصل تعطیلات برای خلاص شدن از موجودی اضافی و جذب مصرف کنندگان خسته از تورم، تخفیف های شدیدی ارائه کرد.
AP

پیش بینی میسی سود کل سال را بین 3.67 تا 4.11 دلار تعدیل کرد، در حالی که میانگین انتظار تحلیلگران 3.84 دلار بود.

Zachary Warring، تحلیلگر CFRA Research، گفت: اگرچه این دستورالعمل کاهش اندکی در درآمد و سود را می طلبد “در مقایسه با سایر همتایان تهاجمی است.”

تورم سرسختانه و محیط اقتصادی نامطمئن، خرده فروشانی مانند Walmart و Target را مجبور کرده است تا پیش بینی های محتاطانه ای را برای سال ارائه دهند.

مدیران میسی گفتند که مخارج اختیاری در تمام سطوح درآمدی تحت فشار قرار خواهد گرفت که بازتاب نظرات روسای ارشد Walmart است.

ژنت در یک تماس پس از کسب درآمد به تحلیلگران گفت: (ما) انتظار داریم تخصیص درآمد قابل تصرف به سمت خدمات و کالاهای اساسی تغییر کند.

طبق داده های IBES از Refinitiv، این شرکت فروش سال 2023 را بین 23.7 تا 24.2 میلیارد دلار در مقایسه با میانگین تخمین 24.29 میلیارد دلاری مشاهده می کند.

sitemap