سریال «رسوایی بسیار سلطنتی» شاهزاده اندرو: چه باید بدانیم



داستان شاهزاده اندرو قرار است از طریق صفحه نمایش کوچک – در یک سریال محدود آمازون – جاودانه شود.

مصاحبه بدنام – و فاجعه بار – دوک رسوایی دوک یورک در سال 2019 “Newsnight” بی بی سی که با روزنامه نگار امیلی مایتلیس انجام داد، الهام بخش مینی سریال آینده است.

این رویداد سه قسمتی با عنوان “رسوایی بسیار سلطنتی” در حال حاضر در بریتانیا در حال تولید است و مایکل شین در نقش اندرو و روث ویلسون در نقش مایتلیس بازی خواهند کرد.

خلاصه داستان رسمی نشان می‌دهد که این برنامه سفر حرفه‌ای و شخصی امیلی مایتلیس به‌عنوان روزنامه‌نگار نیوزنایت را روایت می‌کند که منجر به مصاحبه تحسین‌شده او با شاهزاده اندرو می‌شود.

Joanna Scanlan، Alex Jennings و Éanna Hardwicke نیز در این سریال ایفای نقش خواهند کرد که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

اپیزودها شبیه به «رسوایی بسیار انگلیسی» (2018) آمازون و «رسوایی بسیار بریتانیایی» (2021) خواهند بود.

“تصادف ماشین” مصاحبه با اندرو، 63، و مایتلیس، 53، به منظور بحث در مورد وابستگی اولی با پدوفیل محکوم فقید جفری اپستین بود.

با این حال، مصاحبه به قدری پر از نکات وحشیانه بود که این نشست فاجعه بار تلقی شد.

مایکل شین بازیگر نقش شاهزاده اندرو را در سریال آینده آمازون بازی خواهد کرد.
گتی ایماژ

در طول تبادل، اندرو ادعا کرد که نمی تواند عرق کند و در مورد رابطه خود با قربانی اپشتین ویرجینیا گیفر اسکیت بازی کرد.

گیفر اپستین را متهم کرد که او را به اندرو قاچاق کرده است. او در سال 2021 پس از مرگ اپستین در سال 2019، علیه دوک شکایت کرد.

در نتیجه ملکه فقید الیزابت دوم عناوین نظامی و سلطنتی اندرو را از او سلب کرد و او در اوایل سال 2022 از وظیفه عمومی کنار رفت.

شاهزاده در سال 1999 با اپستین آشنا شد و تا زمان مرگ اپستین در سال 2019 با هم دوست ماندند.
گتی ایماژ

“در چند روز گذشته برای من روشن شده است که شرایط مربوط به ارتباط قبلی من با جفری اپستین [become] یک اختلال بزرگ در کار خانواده ام و کار ارزشمندی که در بسیاری از سازمان ها و موسسات خیریه که من به حمایت از آنها افتخار می کنم در جریان است. بنابراین، از اعلیحضرت پرسیدم که آیا ممکن است در آینده ای قابل پیش بینی از وظایف عمومی عقب نشینی کنم، و ایشان اجازه دادند.

بیانیه او ادامه داد: «من همچنان به صراحت از ارتباط نادرست خود با جفری اپستین متاسفم. خودکشی او سؤالات بی‌پاسخ بسیاری را به‌ویژه برای قربانیانش باقی گذاشته است، و من عمیقاً با همه کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و خواهان نوعی بسته شدن هستند، همدردی می‌کنم. فقط می توانم امیدوار باشم که به مرور زمان بتوانند زندگی خود را بازسازی کنند. البته مایلم در صورت نیاز به هر نهاد مجری قانون در تحقیقات خود کمک کنم.»

علاوه بر این، اندرو ادعا کرد که «مطمئناً هیچ خاطره‌ای» از عکسی که از خودش و رابرتز گرفته شده بود، ندارد – عکسی که در سال 2001 گرفته شده بود، جایی که اندرو بازویش را در خانه اپستین دور او گرفته بود.

او سپس ادعا کرد که او و اپستین “به هم نزدیک نبودند”.

امیلی مایتلیس، خبرنگار بی بی سی.
گتی ایماژ

برادر کوچکتر پادشاه چارلز سوم و اپستین توسط وارث بریتانیایی، گیسلین ماکسول، دوست دختر اپستین در آن زمان، در سال 1999 معرفی شدند.

اپستین در ژوئیه 2019 به اتهام قاچاق جنسی زیر سن قانونی دستگیر شد، و این پرونده به طور چشمگیری متوقف شد، زیرا ادعا می شود که تنها یک ماه بعد در زندان در اثر خودکشی درگذشت.

ویرجینیا جوفری جوان (در مرکز) که با شاهزاده اندرو و گیسلین ماکسول در سال 2001 عکس گرفته است.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مستند اخیر A&E “Secrets of Prince Andrew” بیشتر در مصاحبه “Newsnight” و همچنین دوستی او با سرمایه دار و مجرم جنسی قرار گرفت.

مایتلیس در این مستند ظاهر شد و ادعا کرد که اندرو “خیلی از انجام آن مصاحبه ضرر کرده است.”

مایتلیس در نوامبر 2019 برای یک مصاحبه فاجعه بار “Newsnight” با دوک رسوایی یورک نشست.
AP

قصد من این نبود که زندگی او را خراب کنم. این در رادار من نبود.» او توضیح داد. من واقعاً به خود مصاحبه افتخار می کنم.»

در ماه اوت، روزنامه‌نگار بیشتر درباره این تحصن صحبت کرد. “[I] می‌دانستم که باید مصاحبه‌ای انجام دهم که به محض این که فرصت داشتیم در دادگاه برگزار شود، امکان اشتباه وجود ندارد.»

«این مثل یک محاکمه بود. من به تیم افتخار می کنم، به کارهایی که انجام دادیم، چگونه به آن دست یافتیم و آنچه را که روی آنتن گذاشتیم.”



منبع

sitemap