دنیس شرودر از نتز از هر گوشه و کناری ستایش می کند


دنیس شرودر مدام ستایش می کند.

پوینت گارد نتس از زمانی که قبل از پایان ضرب الاجل خریداری شد، 14 بازی انجام داده و پیشرفت کرده است.

شرودر از زمان ورود به بروکلین، میانگین 14.6 امتیاز و 5.9 پاس گل به دست آورده است و هم تیمی هایش متوجه بهبود حرکت توپ با او در ترکیب شده اند.


دنیس شرودر در جریان پیروزی 120-101 نتس بر کاوالیرز روی داریوس گارلند رانندگی می کند.
دنیس شرودر در جریان پیروزی 120-101 نتس بر کاوالیرز روی داریوس گارلند رانندگی می کند. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

کوین اولی مربی موقت پس از تمرین روز سه شنبه گفت: “نقشه برداری از زمین او، نحوه دستکاری او در دفاع عالی است.” او در زمین بازی به من اضافه می‌کند، زیرا نمی‌توانم بازی کنم، و درک اینکه من چه می‌خواهم و انتقال آن به بیرون برای حمله و دفاع ما عالی است.»

شرودر روی بقیه هم تیمی هایش، به ویژه مرکز نیک کلاکستون تاثیر گذاشته است.

این دو از زمان ورود شرودر پیک اند رول های زیادی را انجام داده اند و کلاکستون در نتیجه از نظر تهاجمی شکست خورده است. کلاکستون در پنج بازی اخیر به طور میانگین 16.6 امتیاز در هر بازی کسب کرده است که از امتیاز 12.3 در هر بازی در فصل بیشتر است.

کلاکستون روز سه شنبه درباره شرودر گفت: “او واقعاً درست است، او با بازی درست رفتار می کند.” او یک رقیب واقعی است و همه را مسئول می‌داند. او یک برنده است. او عادات کاری واقعاً خوبی دارد، روی بدنش زیاد کار می کند. و سپس، ما فقط در حال تلاش برای کشف آن هستیم، همه چیز شروع به جمع شدن کرده است. بازی در وسط فصل سخت است، اما همه چیز در حال جمع شدن است.»


کامرون جانسون که سه بازی گذشته را به دلیل رگ به رگ شدن مچ پای راست از دست داده است، احتمالا برای دیدار چهارشنبه مقابل مجیک قرار دارد. او روز سه شنبه در تمرینات تماسی تمرین کرد.

جانسون در سه بازی اول سفر جاده ای خود همراه تیم نبود، اما پس از بازگشت کوتاه مدت تیم به بروکلین، جانسون برای دو بازی آخر این سفر پنج بازی به آنها خواهد پیوست.

دیدن Cam در اینجا عالی بود، [we] اولی گفت خیلی دلم براش تنگ شده. او تمرین خوبی با او داشت [assistant coach Adam Caporn] روز قبل و امروز تمرین خوبی داشت. و سپس با کادر پزشکی خود تماس می گیریم و می بینیم که آیا در دسترس بودن او مناسب است یا خیر [Wednesday]”


جو تسای، مالک نتز همچنین مالک لیبرتی WNBA است که روز سه شنبه اعلام کرد که فاکس 5 نیویورک شریک تلویزیونی رسمی جدید آنها خواهد بود.

این تیم بازی های پخش محلی خود را بین فاکس 5 و مای 9 در طول فصل 2024 تقسیم خواهد کرد.



منبع

sitemap