الیور مارمول می‌گوید سی‌بی باکنور دست دادن را رد کرد: «کلاس صفر»


دعوای سرمربی و داور در حال حاضر دوباره شعله ور شده است و حتی سه روز از بازی های تمرینی بهاری نگذشته است.

الیور مارمول، مدیر کاردینالز و سی بی باکنر داور – درگیر یک تبادل گرم در آگوست 2022 که منجر به اخراج مارمول شد – در جریان بازی لیگ گریپ فروت سنت لوئیس مقابل واشنگتن در روز شنبه با هم همپوشانی داشتند و مارمول به خبرنگاران گفت که باکنور دستش را تکان نداد. زمانی که در دیدار قبل از بازی در صفحه خانگی دستش را دراز کرد.

به گزارش اتلتیک، کارلوس تورس، رون کولپا و آنجل هرناندز، سه داور دیگر در آن خدمه، به دلیل واکنش باکنور عذرخواهی کردند و با مارمول دست دادند.

مارمول به خبرنگاران گفت: «من رفتم تا با سی بی دست بدهم. او کارش را تمدید نکرد. من در آن بازی کاملاً مطمئن شدم که درباره او به عنوان داور فکر می کنم. خیلی خوب نبودند این فقط بی کلاسی او را به عنوان یک مرد نشان می دهد. این نتیجه نهایی است.»


الیور مارمول و سی بی باکنر در جریان یک بازی آگوست 2022 با یکدیگر درگیر شدند.
الیور مارمول و سی بی باکنر در جریان یک بازی آگوست 2022 با یکدیگر درگیر شدند.
گتی ایماژ

به گفته مدیر کاردینالز، سی بی باکنور یکشنبه با اولیور مارمول دست نداد.
به گفته مدیر کاردینالز، سی بی باکنور یکشنبه با اولیور مارمول دست نداد.
گتی ایماژ

مارمول اضافه کرد که فکر نمی‌کند باکنور «در کارش خوب باشد، و این نشان‌دهنده بی‌کلاسی او به عنوان یک مرد است». او در گفت و گو با خبرنگاران عبارت «کلاس صفر» را نیز آورده است.

منشا استدلال آنها به بازی 21 آگوست 2022 برمی گردد، زمانی که مریل کلی، بازیکن آریزونا، در سومین مسابقه، توپ اول را به سمت نولان آرنادو پرتاب کرد. آرنادو وقتی صدای اعتصاب باکنور را شنید، با نگاهی متعجب سرش را به اطراف چرخاند. مارمول چند لحظه بعد از گودال ملحق شد.

گفتگوی داغ و دقیقه‌ای بین مارمول و باکنور روی داد، و داور دیگری از خدمه رفت تا جفت را از هم جدا کند و مارمول را به سمت اتاقک کاردینال‌ها همراهی کند. طبق یک ویدیوی بالی اسپورت، مارمول پس از بازی گفت که از پوزخندی که باکور به او زد وقتی که برای دعوا می‌رفت قدردانی نمی‌کرد و سپس او زمان حضور من در لیگ را زیر سوال برد، بنابراین من به او لطف کردم و زمان حضور او در لیگ را زیر سوال بردم. ”


الیور مارمول وارد دومین فصل خود در مربیگری سنت لوئیس شد.
الیور مارمول وارد دومین فصل خود در مربیگری سنت لوئیس شد.
گتی ایماژ

مارمول، منتخب سابق کاردینالز، در سطوح مختلف مربیگری در سیستم لیگ کوچک آن پیش از رسیدن به MLB در سال 2017، زمانی که به مربی پایه اول سنت لوئیس ارتقا یافت، پیشرفت کرد. در سال 2021، زمانی که کاردینال ها مایک شیلد را اخراج کردند و مارمول را از جایگاهش به عنوان مربی نیمکت نشین کردند، او مدیر تیم شد – و جوانترین مربی در MLB در آن زمان در 35 سالگی.

او سنت لوئیس را در اولین فصل خود به پلی آف هدایت کرد، جایی که آنها توسط فیلیزها در راند وایلد کارت شکست خوردند.

sitemap