تغذیه در حال حرکت


تغذیه در حال حرکت

تغذیه خوب می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد، به خصوص برای کسانی که از برنامه های شلوغ هستند. خبر خوب؟ تنقلات قابل حمل زیادی وجود دارد که در مورد مواد مغذی بسیار مفید هستند. فرقی نمی‌کند به محل کار، مدرسه یا باشگاه‌های سلامت ما در کورپوس کریستی می‌روید، این خوراکی‌های در حال حرکت شما را پرانرژی و سیر نگه می‌دارد.

در اینجا چند مورد از انتخاب های برتر ما آورده شده است.

میوه تازه

میوه نه تنها بسته بندی و حمل و نقل آسان است، بلکه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را نیز فراهم می کند. سیب، پرتقال، موز و انگور به دلیل داشتن سطوح بالای کربوهیدرات و قند طبیعی، تنقلات بسیار خوبی به خصوص قبل از تمرین ایجاد می کنند.

میکس تریل خانگی

اگر به دنبال چیزی کمی پرکننده تر هستید، ترکیب دنباله دار خود را ایجاد کنید. به این ترتیب شما دقیقاً متوجه خواهید شد که چه چیزی در آن رخ می دهد – بدون قند یا مواد نگهدارنده اضافه شده در اینجا!

یک ترکیب خوب باید شامل آجیل مانند بادام یا گردو و میوه های خشک مانند خرما یا انجیر باشد. برای افزایش انرژی، مقداری چیپس شکلات تلخ بریزید و یک میان وعده خوشمزه برای خود تهیه کنید!

میله های پروتئینی

اگر وقت ندارید چیز دیگری تهیه کنید، میله های پروتئینی گزینه مناسبی هستند. برای اطمینان از دریافت سوخت کافی بدون کالری خالی، برچسب ها را بخوانید و به دنبال میله هایی با حداقل 10 گرم پروتئین و کمتر از 10 گرم شکر باشید.

ماست

ماست منبع عالی پروتئین است. ماست ساده را به جای انواع طعم‌دار (که قند بیشتری دارند) انتخاب کنید و میوه، آجیل یا دانه‌های مورد علاقه خود را برای ترد بیشتر روی آن اضافه کنید.

چوب سبزیجات و هوموس

سبزیجات با هوموس یک میان وعده عالی در حال حرکت است. هویج، خیار، یا چوب کرفس را در طعم مورد علاقه خود هوموس برای یک میان وعده کم کالری که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، آغشته کنید.

اسموتی ها

اسموتی ها راه عالی دیگری برای دریافت تمام مواد مغذی شما هستند. در صورت تمایل میوه، ماست یونانی و کره آجیل را با هم ترکیب کنید – در یک فنجان بریزید و در یک نی بریزید – و آن را دارید! برای راحتی بیشتر، برخی از مکان‌های Freedom Fitness ما نوشیدنی Smoothie King ارائه می‌دهند.

گزینه های سالم زیادی وجود دارد که نیازی به تلاش زیادی ندارند – با این حال پروتئین و مواد مغذی ضروری را ارائه می دهند. چرا دفعه بعد که به دنبال چیزی سالم هستید، این پیشنهادها را امتحان نکنید!

sitemap