اصول رژیم کتوژنیک استاندارد که از امروز می توانید بهره مند شوید

رژیم کتوژنیک شیراز همان طور که گفته شد اصلی ترین قانون در رژیم کتوژنیک عدم مصرف کربوهیدرات ها است. کارشناسان تغذیه توصیه می کنند با کاهش 500 کالری دریافتی در روز، هر هفته می توانید 1 پوند وزن کم کنید که این روش سالم ترین راه برای لاغری و کاهش وزن است. این نوع رژیم که معمول ترین رژیم کتو است. بیشتر از بیست نوع کیوی از این گیاه بصورت طبیعی وجود دارد که کیوی توسرخ یکی از این گونه هاست. شما می توانید از لیمو و نعنا که مواد غذایی مجاز در رژیم کتو به شمار می روند برای طعم دهی به نوشیدنی های خود استفاده نمایید.

عجیب جزئیات درباره رژیم کتوژنیک یک ماهه

رژیم کتوژنیک یک ماهه حتما شما هم شنیده اید که بسیاری از برنامه های تغذیه ای برای کاهش وزن فاقد چربی هستند. رژیم مایر که یک قرن پیش توسط یک پزشک اتریشی ابداع شد، شامل کاهش دریافت گلوتن (گندم) و لبنیات، و خوردن غذاهایی مانند ماهی و سبزیجات است. این کاربر احتمالاً برای کم کردن 20 کیلوگرم وزن، خوراکیهای کتوژنیکی مانند گوشت قرمز، ماهی، لبنیات، تخم مرغ، آجیل و سبزیجات غیرنشاسته ای مصرف کرده است. بسیاری از نوشیدنی هایی که استفاده می کنید دارای قند بسیار زیادی است. که هر دو گزینه ای خوب برای افزایش وزن هستند. رژیم کتو این قابلیت را دارد تا مدت زمان سیری را افزایش دهد و بدون اینکه نیازی به شمارش کالریها و یا وسواسی در مصرف غذاهای خوراکی باشد، وزن خود را کاهش دهید.

همان طور که می دانید رژیم کتوژنیک از رژیم های است که نیاز به کاهش غذا ندارد و سیر کننده است. محصولات مختلف غلات: جو، برنج، گندم و مواد غذایی که با استفاده از گندم تولید شده اند. در این رژیم حدود ۵ درصد از انرژی بدن توسط کربوهیدرات ها، ۶۰ درصد چربی ها و ۳۵ درصد توسط پروتئین ها تامین می گردد. جلوگیری از بیماری های قلبی: در رژیم کتو از چربی های مفید استفاده می کنند و این چربی ها توسط بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

حداکثر معامله در رژیم کتوژنیک استاندارد

یک لیوان مندرج شیشهای برای وزن گیری یا سرو روغن بسیار مفید است. زمانی که میزان قند در بدن بسیار کاهش یابد کتون که یک مولکول است در کبد به دلیل مصرف چربی تولید خواهد گردید. کتواسیدوز یا Ketoacidosis زمانی اتفاق میافتد که بدن مقدار بسیار خطرناکی از کتونها را تولید میکند و اغلب از عوارض دیابت نوع ۱ است. رژیم کتو با پروتئین بالا مانند رژیم کتوژنیک استاندارد است با این تفاوت که میزان مصرف پروتئین در این نوع رژیم بیشتر است ولی مصرف کربوهیدرات ها همچنان محدود و زیر 10 درصد است .این رژیم مناسب کسانی است که فعالیت بدنی زیادی دارند.

رژیم کتوژنیک کلاسیک

این چند وقت مشکلات خونه ی ما انقدر زیاد بود که نشد بیام به وب سر بزنم و متاسفانه رژیم و ورزشم بیخیال شدم! از دیگر فواید کتو میتوان به پیشگیری از سرطان، پارکینسون، آسیبهای مغزی، مشکلات قلبی و درمان آکنه اشاره کرد. رژیم کتو برای کاهش وزن مناسب به نظر میرسد اما مهمترین خاصیت آن را میتوان کاهش قند خون دانست. رژیم کتوژنیک سطح قند خون و انسولین را در خون کاهش میدهد و به همین دلیل به عنوان راه حلی برای جلوگیری از دیابت شناخته شده. دیابت با تغییر سوخت ساز بدن موجب می گردد تا قند خون افزایش پیدا کند.

شروع رژیم کتوژنیک نی نی سایت

تبدیل چربی به

کربوهیدرات : در این رژیم بدن شما برای سوخت چربی و پروتئین را به کربوهیدرات تبدیل می کند که این امر باعث می شود بدن کالری بیشتری بسوزاند. جالب است بدانید که این چربی های اضافی رابطه مستقیمی با سندروم متابولیک و دیابت نوع ۲ دارند. یکی دیگر از نتایج این تحقیق آن است که افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ پس از استفاده از رژیم کتوژنیک مصرف داروهایشان را متوقف می کنند.

رژیم کتوژنیک 28 روزه

پس با توجه به این که در این رژیم غذایی، مصرف موادی مانند کربوهیدرات ها و قند بسیار ناچیز است. رژیم اتکینز بهترین رژیم غذایی برای مبارزه با سندرم متابولیک است. بهترین و موثرترین نوشیدنی آب است که باید به صورت فراوان و در زمان های مختلف روز استفاده کنید. اول، آسیب نرسان با بازی مریل استریپ به عهده گرفت که در آن صرع شدید یک کودک با استفاده از رژیم کتوژنیک با موفقیت درمان میشود. مطالعات نشان داده که رژیم کتوژنیک برای این دسته از افراد بسیار مفید است. سالاد مرغ که تقریباً با نصف آووکادو ترکیب شده است.

چای سبز در رژیم کتوژنیک

زرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سفیده ی تخم مرغ هر ۲ قطعا ارزش آن را دارد غذایی بالایی کاربرد پودر تارتار در رژیم کتوژنیک دارند. مانعی ندارد. ماهیهای چرب همچون ماهی سالمون و تن ماهی نیز از غذاهایی هستند که در این رژیم مجاز به مصرف آنها هستید.کره و خامه که ترجیحا از شیر طبیعی تهیه شده باشند، تخم مرغ و پنیرهای فرآوری نشده همچون پنیر موزارلا و چدار نیز از انواع سالم تغذیه در رژیم کتوژنیک هستند. خانم هایی که به بچه شیر میدهند. اسموتی که از ترکیب کاکائو، نارگیل، آووکادو و شیر نارگیل تهیه شده است.

رژیم کتوژنیک برای گیاهخواران

در زیر در مورد لوازم کتو ضروری و مواردی غیر ضروری است که باعث میشود این رژیم غذایی برای شما سرگرم کنندهتر و دوستانهتر شود. گلوکز با تجزیه کربوهیدرات ها در بدن ، تولید می شود که یک فرایند بسیار ساده است و به همین دلیل است که بدن ترجیح می دهد با این روش انرژی مورد نیاز خود را تولید کند. در فرایند کتوزیس منبع اصلی سوخت کتون ها هستند. در واقع در رژیم کتو، کربوهیدرات مصرفی کاهش یافته و با چربی جایگزین میشود در نتیجه سطح کربوهیدرات بدن کم شده و به مرحلهای از سوخت و ساز به نام کتوزیس میرسد.

همین میزان گل کلم، بخش اعظم نیاز روزانهی بدن به ویتامین سی را تامین میکند. کتوژنیک چرخهای (CKD): در رژیم کتوژنیک چرخهای، فرد به مدت ۵ روز رژیم کتوژنیک استاندارد را دنبال کرده و ۲ روز کربوهیدرات مصرف میکند. کتوژنیک پر-پروتئین: این نوع رژیم هم مشابه کتوژنیک استاندارد است اما شخص پروتئین بیشتری در طول روز مصرف میکند. بررسی هایی که بر روی این رژیم غذایی انجام شده است نشان دهنده آن است که این رژیم باعث کاهش چربی های شکم شده، علاوه بر آن تاثیر فوق العاده ای بر روی بیماری های مزمن مانند دیابت نوع ۲ و همچنین اختلالات شناختی دارد.

بررسی هایی که بر روی رژیم کتوژنیک انجام شده است نشان داده که این رژیم غذایی در برابر رژیم های کم چرب تاثیر بیشتری داشته است. در آن میزان کربوهیدرات مورد استفاده بسیار پایین، پروتئین مناسب و چربی بسیار بالا است که میزان انرژی دریافتی از هر کدام به ترتیب ۵، ۲۰ و ۷۵ درصد می باشد. چربی به طور کلی برای شما مفید است، با این حال، اگر آن را بعد از ورزش بخورید، ممکن است جذب مواد مغذی را به تعویق بیندازد و باعث ریکاوری عضلات شود.

در این رژیم غذایی مصرف کربوهیدرات ها به صورت دوره ایی تغییر می کند و فرد می تواند پس از یک دوره که مصرف کربوهیدرات را کاهش داد، در یک دوره کوتاه دیگر از کربوهیدرات ها استفاده کند. نازنین اخوان در خبر آنلاین نوشت: رژیم غذایی کتو که این روزها طرفداران زیادی هم دارد، تحت مطالعات زیادی قرار گرفته و در بیش از ۲۰ مورد از آنها، این رژیم غذایی برای کاهش وزن مؤثر اعلام شده است.

شما هم اکنون میتوانید مدلهای طراحی شده برای استفاده خانگی در فروشگاههای لوازم آشپزخانه را پیدا کنید. یکی از رژیم های غذایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای لاغر شدن از آن استفاده می کنند رژیم کتوژنیک یا کتو می باشد. در مقابل مصرف چربی ها افزایش پیدا می کند. اما مصرف بعضی از میوه ها که دارای قند بسیار پایین هستند مانند توت ها می تواند لذت بخش و تاثیرگذار باشد. یک نکته بسیار مهم آن است، در صورتی که بیماری دیابت نوع ۲ به دلیل افزایش وزن و چاقی ایجاد شده است.

چربی استفاده شده در این رژیم نیز مانند دو نوع قبل باید سالم و ترجیحا بر پایه روغن های گیاهی مثل روغن زیتون، نارگیل و… قبل از شروع هر رژیم غذایی بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را انتخاب کنید. بله. اما ممکن است این رژیم برای عضله سازی بهخوبی رژیمهای با کربوهیدرات متوسط نباشد. این رژیم غذایی هم مانند تمام رژیمهای غذایی دیگر تنها زمانی موثر خواهد بود که به مدت طولانی به آن پایبند باشید.

رژیم کتوژنیک مناسب چه افرادی است

امتحان کردن : یک رژیم کتوژنیک هنوز هم می تواند جالب شش نمونه های خیره کننده از کتوژنیک چیست زیبا و خوشمزه باشد. اگر شما نیز از افرادی هستید که می خواهید رژیم کتو را امتحان کنید، باید بدانید مصرف کربوهیدرات ها در این رژیم غذایی کمتر از ۵۰ گرم می باشد و در مقابل چربی ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای کربوهیدرات ها انتخاب شده اند. در هر 1 قاشق غذاخوری 116 کالری، 0 گرم کربوهیدرات ، 0 گرم پروتئین، 14 گرم چربی. بهعنوان مثال، یک اگناگ با نسبت ۴:۱ حاوی ۶۰ گرم از خامهٔ غلیظ ۳۶٪، ۲۵ گرم تخممرغ خام پاستوریزه، ساخارین و طعمدهندهٔ وانیل است.  Post has ᠎be en c re ated ​by ​GSA ᠎Cont​ent  Generator  DE MO!

sitemap