از شعار عقاب آسیا برای حسینی تا عکس یادگاری یک کودک با قائدی و ساپینتو


حاشیه بازی نساجی و استقلال

در فاصله کمتر از سی دقیقه تا شروع دیدار استقلال و نساجی هواداران این تیم شعار جالبی را برای حسینی در ورزشگاه سر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هواداران نساجی در فاصله 2 ساعت تا شروع بازی به ورزشگاه آمدند و از همان ابتدا به تشویق تیم مورد علاقه‌شان پرداختند.

*تعدادی از طرفداران استقلال مانند هواداران نساجی خیلی زودتر از شروع این دیدار به ورزشگاه آمدند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. 

*تماشاگران استقلال که در کنار جایگاه مستقر هستند از حسینی خواستند تا به سمت آنها برود و او هم به این دعوت پاسخ مثبت داد و به سمت آنها رفت و هواداران شروع با شعار حسینی، حسینی عقاب آسیایی به تشویق گلر استقلال پرداختند و او هم در واکنش به این مساله با دست زدن به محبت استقلالی‌ها نسبت به خودش واکنش جالبی نشان داد.

*اگر چه چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر به تازگی بازسازی شده اما با این وجود از شرایط چمن مطلوبی برخوردار نیست.

*پیش از ورود اعضای تیم استقلال به داخل رختکن برخی هواداران این تیم در پشت بام حضور داشتند و شروع به تشوق برخی بازیکنان آبی‌پوش از جمله محمد محبی، ریکاردو ساپینتو و کوین یامگا کردند که از بین تنها ساپینتو و محبی به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند. یامگا هم بی توجه نسبت به این موضوع وارد رختکن شد. 

*در هنگام ورود اعضای استقلال به داخل رختکن یک هوادار در مقابل در ورودی حضور داشت و با مهدی قائدی و ساپینتو عکس یادگاری گرفت.

*به قدری وضعیت سکوهای ورزشگاه وطنی دچار آشفتگی و آب گرفتگی است که هواداران مجبور هستند با دست آب‌هایی که روی صندلی‌ها وجود دارد را از بین ببرند تا بتوانند روی صندلی بنشینند.

*ورود بازیکنان استقلال به زمین و تشویق روزبه چشمی از سوی هواداران استقلال پیش از مصاف با نساجی از نکات جالب توجه این آیتم بود.

انتهای پیام/

sitemap