لیندا کاسابیان از اعضای خانواده منسون در سن 73 سالگی درگذشت


لیندا کاسابیان، یکی از اعضای “خانواده” قاتل چارلز منسون که بعدها علیه دیگر اعضای فرقه خود شهادت داد، در سن 73 سالگی درگذشت.

همانطور که TMZ اولین بار در روز سه شنبه گزارش داد، کاسابیان در 21 ژانویه در بیمارستانی در تاکوما، واشنگتن درگذشت و جسد او بعدا سوزانده شد. علت مرگ او فاش نشده است.

گواهی فوت به دست آمده توسط سایت شایعات حاکی از آن است که کاسابیان نام خانوادگی خود را به “چیوچیوس” تغییر داده است تا از هویت خود محافظت کند و وابستگی قبلی خود را به فرقه بدنام پنهان کند.

کسابیان در ولگردی و ولگردی به قتل عام پیروان منسون در طی “دو روز ضرب وشتم” در آگوست 1969 که منجر به کشته شدن هفت نفر شد، شرکت کرد، از جمله شارون تیت بازیگر، همسر هشت ماهه باردار کارگردان رومن پولانسکی.


لیندا کاسابیان، مرکز، در یک کنفرانس مطبوعاتی که در پایان 18 روز حضور خود به عنوان شاهد دادستان در دادگاه قتل شارون تیت، 19 اوت 1970، لس آنجلس برگزار کرد، نشان داده می شود.
کسابیان، مرکز، در ازای موافقت با شهادت چارلز منسون و دیگر پیروانش در دادگاه قتل، از دادستانی مصونیت یافت.
ASSOCIATED PRESS

در این عکس پرونده در سال 1969، چارلز منسون به اتهام قتل توطئه در ارتباط با پرونده قتل شارون تیت به محاکمه اش همراهی می شود.
منسون دستور دادن به کسی را برای ارتکاب قتل انکار کرد، اما شهادت کاسابیان علیه او به محکومیت او کمک کرد.
AP

پس از دستگیری چارلز منسون و اعضای فرقه اش در اوایل دهه 1970، به کاسابیان در ازای شهادت علیه متهمان مصونیت داده شد.

در طول 18 روز، کسابیان برای دادگاه توضیح داد که چگونه چارلز «تکس» واتسون، پاتریشیا کرنوینکل و سوزان اتکینز به پنج نفر در ملک پولانسکی و تیت در بخش بندیکت کنیون لس آنجلس تیراندازی کردند و با چاقو به ضرب گلوله کشتند.

در میان کشته شدگان تیت، 25 ساله، و پسر متولد نشده او، پل. نامزد سابق او جی سبرینگ، 26 ساله، وارث قهوه، ابیگیل فولگر، همچنین 26 ساله، دوست پسرش وویچ فریکوفسکی، 37 ساله، و استیون پارنت 18 ساله، دوست نگهبان تیت.


تصویر ترکیبی پنج قربانی را نشان می دهد که در شب 9 اوت 1969 در املاک بندیکت کنیون رومن پولانسکی کشته شدند.  از سمت چپ، ویتیک فریکوفسکی، شارون تیت، استفن پارنت، جی سبرینگ و ابیگیل فولگر.
تجاوز مرگبار خانواده منسون در آگوست 1969 باعث کشته شدن هفت نفر شد، از جمله (L تا R) Voityck Frykowski، Sharon Tate، Stephen Parent، Jay Sebring و Abigail Folger.
ASSOCIATED PRESS

در این عکس فایل 20 اوت 1970، پیروان چارلز منسون، از چپ: سوزان اتکینز، پاتریشیا کرنوینکل و لزلی ون هوتن، به دادگاه می روند تا برای نقش خود در قتل هفت نفر در سال 1969 حاضر شوند.
کسابیان شهادت داد که شاهد بوده است که پیروان منسون (L تا R) سوزان اتکینز، پاتریشیا کرنوینکل و لزلی ون هوتن در طی دو شب در قتل هفت نفر شرکت کردند.
AP

در شب دوم ولگردی و ولگردی جنایتکارانه، گروه های منسون لئون و رزماری لابیانکا را در خانه شان در لس آنجلس با چاقو کشتند.

کسابیان از جایگاه گفت که اگرچه در جریان قتل‌های لابیانکا شاهد کشتار بوده و ماشین فرار را رانندگی کرده است، اما به کسی آسیبی نرسانده است.

شهادت کسابیان به دادستان کمک کرد تا محکومیت قتل را علیه منسون و هم‌مدافعانش که همگی به حبس ابد محکوم شده بودند، تضمین کنند.


این عکس 14 اوت 2017 ارائه شده توسط اداره اصلاحات و توانبخشی کالیفرنیا چارلز منسون را نشان می دهد.
منسون در سال 2017 پس از ایست قلبی در سن 83 سالگی در زندان درگذشت.
AP

منسون در سال 2017 در سن 83 سالگی پس از ایست قلبی در پی نبرد با سرطان روده بزرگ در زندان درگذشت.

رهبر فرقه با چشمان وحشی و کوچک 6 فوتی متهم شد که دستور قتل ها را داده است تا جنگ نژادی به راه بیفتد که او معتقد بود در آهنگ “Helter Skelter” بیتلز آغاز شد و پس از آن انتظار داشت قدرت را در دست بگیرد.

طبق گزارش ها، کاسابیان از اواخر دهه 1980 با دخترش در تاکوما زندگی می کرد.

در طی مصاحبه ای با لری کینگ مجری آن زمان سی ان ان در سال 2009، کسابیان، که چهره خود را نشان نداد، گفت که “در مسیر شفا و توانبخشی” بوده است – و ادعا کرد که برخلاف همدستان سابقش نسبت به قتل ها احساس گناه می کند.

sitemap