پسر میلیونر من با خجالت کشیدن من برای انعام دادن، شام های خانوادگی را خراب می کند



ابی عزیز: وقتی به عنوان خانواده بیرون هستیم، پسر 30 ساله و میلیونر من هرگز برای هیچ چیزی پول نمی دهد. او بیشتر از همه ما غذا می خورد و هرگز دستش را به کیف پولش نمی برد، حتی برای کمک به انعام. سال هاست که این موضوع ادامه دارد و همسرم همیشه از او دفاع می کند. من از تلاش برای رفع آن دست کشیده ام.

من می نویسم زیرا پسرم هرگز از میزان انعام من انتقاد نمی کند. من به طور کلی چیزی در محدوده 15 تا 18 درصد می گذارم که به نظر او توهین آمیز است. او در صنعت هتلداری کار می کند و اصرار دارد که 20 درصد حداقل است. وقتی او را برای تکمیل انعام دعوت می‌کنم، می‌گوید: «اگر نمی‌خواهی درست انعام بدهی، نباید برای غذا خوردن بیرون بروی.»

من یک معلم بازنشسته هستم. ایده دادن انعام 45 دلاری به پیشخدمت برای حمل بشقاب به مدت 10 دقیقه به نظر من مضحک است. او می‌گوید که این نکات توسط کل کارکنان به اشتراک گذاشته می‌شود و نحوه تغذیه خانواده‌هایشان است.

من دوست دارم نظرات شما را بشنوم، زیرا به نقطه ای رسیده ام که دیگر نمی خواهم با خانواده بیرون بروم. دفعه قبل، اسکناس 150 دلار بود، که من یک انعام 28 دلاری به آن اضافه کردم، فقط تحقیر شدم و گفتم من یک اسکیت ارزان هستم که باید از خودم خجالت بکشم. – پدر منصف در تگزاس

پدر عزیز: قوانین انعام در سال های اخیر تغییر کرده است. آنچه قبلاً در محدوده 15 تا 18 درصد کافی در نظر گرفته می شد، دیگر عادی نیست. اکنون بیست درصد یا بیشتر استاندارد است. با این حال، اینکه پسر میلیونر شما از شما در مورد اندازه انعام که می گذارید انتقاد کند (در حالی که از تکمیل آن امتناع می ورزد) بیش از بی ادبی است. او دستی را گاز می گیرد که به او غذا داده بود و شما را و همسرت باید به آن اشاره کند

ابی عزیز: من یک زن مجرد هستم که 13 سال است که با همین پسر قرار می گذارم. قبل از آن 35 سال ازدواج کردم. من هرگز به کسی که با او بوده ام خیانت نکرده ام. بسیاری از دوستان مرد دوستانم (متاهل و مجرد) به من ضربه زده اند. شاید به این دلیل است که بیشتر مردم من و دوست پسرم را بیرون از خانه نمی بینند. وقتی به من ضربه می زنند، به آنها می گویم که به همسر یا دوست دخترشان می گویم. من شخصیت ساده‌ای دارم، بنابراین بیشتر بچه‌ها بیشتر از این پیش نمی‌روند.

شوهر زوجی که من می شناسم عرشه می سازد. او را استخدام کردم تا یکی برای من بسازد. من همیشه او را به خاطر رابطه اش با همسرش و اینکه چگونه با من به عنوان یک زن و یک دوست رفتار می کرد احترام قائل بودم. او یک جنتلمن واقعی نادر بود. سپس، یک روز که او اینجا داشت عرشه من را می ساخت، به من زد. من با قاطعیت به او گفتم هیچ راهی وجود ندارد و بیشتر از او به همسر و ازدواجش احترام می گذارم. ناگفته نماند که دلم شکست و ناامید شدم.

ابی، او کاری را که من برایش پول داده ام، انجام نداده است و من واقعاً می خواهم از خودم در برابر همسرش دفاع کنم. آیا او نباید به جای اینکه از من متنفر باشد از من تشکر کند؟ چگونه با این کار کنار بیایم؟ – گریه بر آن در ایلینویز

گریه عزیز: با پیدا کردن شخص دیگری برای تکمیل پروژه عرشه خود، این کار را انجام دهید. او را به دادگاه دعاوی کوچک ببرید تا پول شما بازپرداخت شود – یا به قاضی جودی بروید و اجازه دهید او این شرور متکبر را از بین ببرد.

ابی عزیز توسط ابیگیل ون بورن، معروف به جین فیلیپس نوشته شده است و توسط مادرش، پائولین فیلیپس، تاسیس شد. با ابی عزیز در DearAbby.com یا صندوق پستی 69440, Los Angeles, CA 90069 تماس بگیرید.



منبع

sitemap